Suosittele Netflix-sarjalöytöäsi!
Kerro genre (dekkari, romanttinen, sci-fi, komedia tms) ja lyhyesti mistä sarja kertoo. Jospa näin löytyisi jotakin mielenkiintoista!
Kommentit (74)
The Killing. Mulla on niin ikävä sarjan päähenkilöitä :) 2 poliisia selvittää murhaa. Alunperin tanskalaisen sarjan jenkkiversio. Jos tykkäsit Silta-sarjasta, tykkäät luultavasti myös tästä. Sarjassa hieno tunnelma.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 19:39"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:42"]Moderni perhe: tilannekomedia. Aivan älyttömän hauska. Kolme erilaista perhettä, osa sukulaisia keskenään. Juoni vaihtelee jakson mukaan, hauskoja stereotypioita. :D
[/quote] Joki vitun teinisarja! Ei tätä voi kun ihmetellä, että aikuiset ihmiset kattoo paskaa jenkkiläistä roskaa!
[/quote]
Kyllä se vain uppoaa tähän 25-vuotiaaseen. :)
Orange is the new black. Katsoin joulunpyhinä kaikki 26 osaa putkeen, sikahyvä! Ne urpot vanginvartijat...nauroin välillä ihan kippurassa
Jos haluaa laatua, niin House of Cards (IMDB:ssä pisteitä 9.1). Poliittista kiemurointia ja ihmissuhteita.
Silta ja The Killing jos kaipaa hyvin tehtyjä kutkuttavia poliisisarjoja.
Marco Polo oli hieman erilainen, Kublai Khanin aikoihin sijoittuva "historiallinen" sarja. Oli parempi kuin odotin ja olen kuullut muidenkin kehuvan.
House of cards laatusarja.
Marco polo tykkäsin kovasti, erilainen historiallinen sarja.
Episodes nauraa saa maha kipeänä.
Top of the lake. Viihdyttävä.
Mad men laatusarja.
Mulle oli iloinen yllätys, että Buffy, vampyyrintappaja oli kokonaan Netflixissä. Ja Gilmoren tytöt (jenkkipuolella). Nämä katselin kokonaan. Ja australialaisen nuortensarjan Tanssiakatemia, joka kertoo tanssikoulussa opiskelevista teini-balettitanssijoista. Joo tykkään teinisarjoista.
Luulin että tässä haettiin niitä löytöjä eli sellaisia mitä ei ole suomen telkkarissa näytetty :D Mutta hyviä sarjoja lueteltu, The killing on hyvä mutta ei vedä kyllä vertoja alkuperäiselle Rikokselle mitenkään, halpa kopio.
Wallander elokuvasarja löytyy Netflixistä. Yhteensä muistaakseni 26 leffaa, eli ns. eka ja toinen tuotantokausi. Suosittelen.
Brooklyn Nine-Nine, komedia. Just hyvää aivot narikkaan-viihdettä. Kertoo poliisiasemasta ja tietyn piirin sekoiluista :)
House of cards on ihan jäätävän hyvä. Ne juonikuviot olivat loistavasti ja pitkänäköisesti suunniteltu. Ja täytyy myöntää, jollain tapaa avasi mun silmät politiikalle. Enää ei purematta niele Suomen eduskunnan päätöksiä, väkisin miettii kuka niistä järjettömistä päätöksistä hyötyy ja mitä lehmänkauppoja niiden saavuttamiseksi on tehty.
En yhtään ihmettele eikö meidänkin valtaapitävillä ole samanlainen meininki. Ei nyt joka ikisellä, mutta kuitenkin.
Llx