Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te naiset, joilla on miehiä "jonoksi asti"

Vierailija
12.01.2015 |

Mitä oikein tarkoitatte tällä? Tälläkin palstalla usein törmää tähän sanontaan: "oon nätti, nuori nainen, jolla on miehiä paljon tyrkyllä/jonoksi asti yms." Kuinka paljon teillä on niitä miehiä oikeen tyrkyllä? Mistä ne on tullu? Jakeletteko numeroanne kaikille halukkaille vai tarkotatteko rändom miehiä, jotka on tullut lähestymään teitä? Vai jotain tuttuja, jotka onkin yhtäkkiä osoittanut kiinnostusta? Tää jotenkin aina mietityttää kun kuulen jotain tollasta. Muakin usein lähestytään, mutta en yleensä oo kiinnostunut. Onko mullakin miehiä jonoksi asti? :D

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on riesaksi asti ottaija ja jostain syystä miehet joiden kanssa vähääkin kauemmin olen hengaillu suhtautuu vielä vuosien kuluttua minuun pakkomielteisesti :(

Tiedän että tästä saan vihat niskoilleni, mutta yksi syy nykyiselle parisuhteelleni on että edelliset ja muut pitävät henkirakoa.. Jostain syystä ne jotka minuun ihastuu niin vetävät ihan överiksi. Yhdelle en ole kolmeen vuoteen sanaakaan sanonut ja yhä vaan jaksaa yrittää todella aktiivisesti. Minusta kiinnostuneet ovat aina kiinnostuneet parisuhteesta kanssani, haluavat perheen jne, edes vilkkaat lapseni eivät ole este.

Olen kyllä ihan hauska, kauniskin mutta luonteeltani melko äkkipikainen ja toisinaan ilkeä suutuspäissäni. Toisaalta sitten olen maanläheinen ja rauhallinen, ja luonnostaan myötäilen miehen haluja. Luen siis ihmisiä hyvin ja jotenkin vastaan odotuksiin ilman että koen että muutan itseäni. Olen kuin kameleontti, minussa on loputtomasti persoonallisuuksia joka tilanteeseen.

Vierailija
2/103 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla se flirttailu on verissä. Itselleni on muodostunut ongelma, kun herkästi annan vääriä signaaleja ja olen varattu. Tulen hyvin toimeen miesten kanssa enkä ole perinteinen nainen tai pissaliisa. Olen aina ollut miesten seurassa pidetympi, kun naisten. Valitettavasti lähestulkoon aina hyvät ystävyyssuhteet kaatuvat ihastumiseen. :/ baareissa en jaksa edes vastailla lähestyville miehille enää. Kohteliaisuus johtaa usein isompiin ongelmiin, kun yrittää jälkikäteen selittää ettei ole kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:45"]Sehän oli jossain tutkimuksessakin todettu, että miehet eivät ymmärrä naisten flirttailua ja toisaalta luulevat pelkästään platonisessa mielessä ystävällistä ja nauravaista naista flirttailevaksi ja ko. miehestä kiinnostuneeksi. Eli tässä on yksinkertaisesti väärinkäsityksestä kyse.
[/quote]

En tarkoittanut kyllä loukata ketään, silti alapeukkuja satelee? Eikö se ole ihan itsestäänselvää, että mies haluaa olla naisen kanssa, joka saa hänet tuntemaan itsensä halutuksi? Puhuin "väärinkäsityksestä" siksi, että monet naiset saa tahattomasti miehet ihastumaan itseensä vaikka tarkoitus ei ole flirttailla.

Vierailija
4/103 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
5/103 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
6/103 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
7/103 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on paljon luustosta kiinni. Puhetyyli, se kun avaa suunsa, ratkaisee toisena vaiheena aika paljon...

t. Ukkopuolisia riesana kadulla ja kirjastoissa ym siitä lähtien kun olin 8 v. Ootan päivää että oon 100 v eikä kukaa yytsi. Ahdistavaa.

Vierailija
8/103 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi ystävä, joka saa aina miesten huomion. Teininä tyttö oli hoikka ja treenattu, silloin ymmärsin että miksi miehet pyörii ympärillä. Nykyään nainen painaa lähemmäs 90kg ja silti miehet tarjoaa drinkkejä,numeroaan,tupakkaa,seuraansa yms. Ja se ei edes ota vastaan drinkkejä tai röökiä koska se ei tykkää dokata, ei polta, ei käytä huumeita, ei kofeiinia. Eli tosi "epänormaali" näin nyky yhteiskunnassa. Välillä se oikein ottaa päähän, munkin eksäni myönsi ihastuneensa ensiksi ystävääni (joka oli silloin varattu) ja sit kiinnostui musta. Okei, onhan tää nainen aina tosi ystävällinen ja hymyilee paljon, en o montaa kertaa sen kuullut olevan töykeä (vaikka sille on huudeltu sen väristä.se on intiasta), kait sellanen sit kiinnostaa miehiä. No okei sil on kyl ihan sika isot rinnat, mut se on vaan läski... 

Vierailija
9/103 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron teille höpönassuille nyt pienen salaisuuden jota ette ilmeisesti ole itse tajunneet. Nämä ehottelijat kyselee sadalta muultakin ja aina sieltä yksi tärppää jossain vaiheessa.

Vierailija
10/103 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 04:51"]

Kerron teille höpönassuille nyt pienen salaisuuden jota ette ilmeisesti ole itse tajunneet. Nämä ehottelijat kyselee sadalta muultakin ja aina sieltä yksi tärppää jossain vaiheessa.

[/quote]

Tuo on paljon mahdollista.
Toivoisin kuitenkin, että kohdalleni ei nuita miehiä sattuisi, enkä tee mitään edistääkseni sitä, ettäkö olisin paikoissa ja tilanteissa missä näitä miehiä kohtaisin.

Sitä en voi, koskaan ymmärtää, että aina suhtaudutaan niin vihamielisesti naisiin, jolla on "miehiä jonoksi asti". Luuletteko, että se on oikeasti mukavaa, kun ystävyyssuhteet kaatuu, saa muiden naisten vihat niskaansa syyttä, joutuu kiperiin tilanteisiin pakkomielteisesti ihastuneiden kanssa.
Luuletteko, että siitä nauttii?, että tuntee itsensä siksi jumalattareksi, miksi kutsutaan?.
Voin kertoa, että se ei ole niin. En ole koskaan nauttinut tilanteesta, en ole koskaan ollut ns.tyrkky tai helppo. En ole seurustellut kuin muutaman miehen kanssa. En enää luota miehiin. Liian monet varatut ovat yrittäneet vikitellä, ja liian monta kertaa olen ollut ahdistelun kohteena.
Luuletko, että minä kuljen nyt rinta rottingillä, että minullapa on miehiä vaikka muille jakaa?!.
Ei. Minä kuljen pää painuksissa, enkä halua kohdata enää yhtäkään. Olen liian monta kertaa saanut takkiinni, joko ihastumisen tai vihastumisen kautta.
Miltä tuntuu tilanne, kun hyvä ystäväsi ilmoittaa miehensä ihastuneen sinuun, eikä halua enää olla tekemisissä?. Ei, se ei tunnu mukavalta.
Tai se kun hyvä miespuolinen ystävä kertoo rakastuneensa sinuun.
Tai vastata öisiin puheluihin ihmisiltä, joita et kunnolla tunne, mutta he yhtäkkiä itkevät rakastuneensa sinuun.

Luovuttaisin hetkeäkään miettimättä tämän taipumuksen "hurmata" miehiä pois. Sinulle mielelläni.
Saisit sitten kokea kuinka kivaa se on.

Varmasti on niitä, jotka asialla leuhkii ja kuvittelee olevansa jotakin kauneuden jumalattaria.
Mutta kuten tämä ketju on jo todistanut, niin joillekkin asia on oikeasti ongelma. Eikä pienikään.
Ja sillä "viehätysvoimalla" ei ole mitään tekemistä kauneuden kanssa.
Joten miksi olla niin vihamielinen?.

Vierailija
11/103 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 01:02"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:45"]Sehän oli jossain tutkimuksessakin todettu, että miehet eivät ymmärrä naisten flirttailua ja toisaalta luulevat pelkästään platonisessa mielessä ystävällistä ja nauravaista naista flirttailevaksi ja ko. miehestä kiinnostuneeksi. Eli tässä on yksinkertaisesti väärinkäsityksestä kyse. [/quote] En tarkoittanut kyllä loukata ketään, silti alapeukkuja satelee? Eikö se ole ihan itsestäänselvää, että mies haluaa olla naisen kanssa, joka saa hänet tuntemaan itsensä halutuksi? Puhuin "väärinkäsityksestä" siksi, että monet naiset saa tahattomasti miehet ihastumaan itseensä vaikka tarkoitus ei ole flirttailla.

[/quote]

mä myös miettinyt tätä, että lähetän varmasti jotain vääriä signaaleja, koska niin älyttömiä noi "ihastumiset" välillä on. Että kyse on nimenomaan signaalien väärin ymmärtämisestä.

Vierailija
12/103 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 04:51"]

[/quote]

Kuules, höpönassu, kyllä nuo ehdottelijat tunnetaan. Tässä ketjussa on kuitenkin kysymys niistä ihmisistä, joilla niitä ehdottelijoita on kimpussa ihan solkenaan vaikka muitakin kohteita olisi ympärillä, ei siis niistä, joita vokotellaan satunnaisesti tai vain tietyssä (baari)ympäristössä.

Vierailija
13/103 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo "jonotettu" nainen, mutta luulen, että kyse on siitä, että tällaista naista lähestytään usein, esim. joka kerta kun käy baarissa, tulee vähintään yksi mies pokaamaan eikä kyse ole valomerkin jälkeisistä umpijurrisista sepoista, vaan ihan oikeista miehistä. Tällaisia jono-naisia lähestytään myös ei-tyypillisissä paikoissa, kuten kaupassa, kirjastossa tai kuntosalilla. Jotkut naiset on näitä miesmagneetteja. Eivät he yleensä edes ole tyrmäävän kauniita, nättejä toki, mutta heissä on jotain seksuaalista valovoimaa sekä sellaista säteilyä, jota kaikissa naisissa ei ole. Siksi he vetävät miehiä puoleensa kärspäspaperin tavoin. 

Vierailija
14/103 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on. Tänäänkin oli yksi työtapahtuma, jossa eräs mies pyysi kahville joku päivä ja jätti käyntikorttiinsa ja toinen kysyi voisimmeko huomenna mahdollisesti käydä lasillisella töiden jälkeen. Olen 38v ja aina on riittänyt kysyntää. Pidän itsestäni huolta ja olen kuulemma helposti lähestyttävän näköinen.

Vierailija
15/103 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulospäinsuuntautuneita naisia, joita miehet lähestyy kaikkialla, kun luulevat helpoiksi nakeiksi?

Vierailija
16/103 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 17:59"]

Ulospäinsuuntautuneita naisia, joita miehet lähestyy kaikkialla, kun luulevat helpoiksi nakeiksi?

[/quote]

Öh, tai sitten ulospäinsuuntautuneita ihmisiä on yleensäkin helpompi lähestyä. En ikinä lähesty naisia, joilla on naama norsun vitulla. M25

Vierailija
17/103 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin käytännössä nähdä tuollaisen naisen.

Itselläni ei ole ollut tarjolla, pari koko elämäni aikana vain on osoittanut kiinnostustaan, eikä koskaan tuolla tavalla ihan arjessa ole kukaan pyydellyt mitään kahville tai mitään, eikä ole kavereitakaan että olisin päässyt sivusta tuollaista näkemään.

Vierailija
18/103 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En väitä olevani erityisen hyvännäköinen, mutta pulmana oli ihastuvat mieskolleegat ja baarissa ei saanut olla yksin. Monta kertaa viikossa joku tuli bussipysäkilläkin pyytämään numeroa tai some-infoja. En ole mitenkään halpa/helppo ulkomuodolta tai mistään ei voisi vetää johtopäätöstä "heruu helposti". Enemmänkin varmaan se yleinen kohteliaisuus ja ystävällisyys on noita miestoverien kiinnostuksia nostattanut. En tosin ole koskaan leuhkinut, että " miehiä jonoks asti ja niiq otan mitä haluan". Mikään heartbreaker-leima ei ole mielestäni hieno titteli tai tavoiteltavaa. Ikäväähän se itselle on ja vaikeuttaa sosiaalisia kiemuroita, kun työtoverit ihastuvat tai joutuu torjumaan kaupan kassan treffikutsut. 

Kummasti loppui se piiritys, kun aloin kahta lasta raahaamaan mukanani. Niin kauan, kun oli näennäisen arvion mukaan sinkku tai avioton, niin sattumanvaraisia yhteydenottoja vain tuli ja tuli. 

Vierailija
19/103 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kohtaan osoitetaan yllättävän usein kiinnostusta vaikka olen huonoihoinen ja -hiuksinen, jo elähtänyt 38-vuotias. En ymmärrä miksi, kun en ole mikään "antelias" tai muuten mahtava seksikäs jumalatar. Ystävällinen ja nauravainen olen, kai suhteellisen älykäskin, kaipa sekin riittää ihan mukiinmenevillekin miehille loppupeleissä. 

Vierailija
20/103 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitenkään tyrmäävä kaunotar, kuitenkin normaalivartaloinen ja perus ok-näköinen. Olen pessimisti luonteeltani, enkä laisinkaan mikään alati hymyilevä tyyppi, että sen puolesta kukaan mies saisi mitään positiivista signaalia suunnaltani. Tästä huolimatta miehiä on ollut aina tarjolla niin suhteessa kuin sinkkuna, enkä koskaan ole itse yrittänyt iskeä ketään, enkä edes suoraan sanottuna uskaltaisi osoittaa kiinnostustani. Veikkaan oman "markkina-arvoni" perustuvan jonkinlaiseen välinpitämättömään, jalat maassa -asenteeseen. En lirkuttele tai mielistele ketään, mikä saattaa herättää miehissä jonkinasteisen saalistusvietin.