Temptation Island Suomi - aiotko katsoa?
Kommentit (236)
Ootte te kyllä niin whitetrashia täällä. Ihan sama mikä skaba tai ohjelma niin taatusti av-ämmät haukkuu kaikki paskaksi. Kertoo enemmän tämänkaltaisen ketjun ihmisistä. Teillä kun ei ole uskallusta tehdä mitään muuta kuin olla kasvottomina aukomassa sisäisesti ja ulkoisesti rumia pärstävärkkejänne. Vaikka te elättekin 1800-lukua muka konservatiivisina ja tekopyhinä niin tatuoinnit on nyt tätä päivää. :)
Eniten silmät pyöristyivät kyllä näiden neitosten omista esittelyistä. Oli "heppatyttöä" ja moraalittomiakin tais olla melkein kaikki. Kai se on sitten hyvä asia se. En tiedä kuinka ylpeitä ovat itsestään vaikka muutaman vuoden päästä, nuo klipithän ei kyllä ikinä poistu netistä... Mutta kaippa tuota tulee katsottua kun tulee niin sopivaan aikaan.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:06"]
Mulla alko mahanpohjassa tuntu pahalta. Jos kaikki on kännissä tuollaisia niin multa meni usko ihmisiin ja parisuhteisiin
[/quote]
Mä ja mun mies ei ollla tarpeeksi hyvännäköisiä tonne, mutta mietin, että me varmaan selvittäisiin tuosta. Me nyt muutenkin sallitaan flirttailu ja jopa suutelu. Paneminen on raja ja rakastuminen. Enkä usko, että uhraisimme avioliittomme edes jonkun lomapanonkaan takia.
Nauratti se kun heebo mainitsi että vaihtaa ferrarin euroautoon, euroopassahan se ferrarikin valmistetaan.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:31"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:25"]Simo oli heti kieli pitkällä, ihana poikaystävä [/quote] Samaa katsoin. Sehän oli aiemminkin pettänyt, tämä "luottamuspula" heebo. Hyi mikä paska.
[/quote]
Tuskinpa enää yhdessä tämä pari palaa takaisin. Eivät ainakaan löydy enää toistensa kavereista facebookista. Kyllä, olen kyylä.
Valitettavasti katson ensi viikolla. Oikeesti älytön ohjelma mut ehkä koukuttavin reality sarja. Jotenki vaan kiva katsoa bimboja ja älyvapaata ohjelmaa.
[/quote]
Ettekö te ole nähneet sitä Jenkkien temptation islandia, joka näytettiin noin 10 v sitten telkkarista? SE oli hyvä!
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:04"]
Tässä kundi näkee muijansa tekosia videokuvan välityksellä leirinuotiolla:
[/quote]
Katsokaa klippi
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 14:52"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 14:46"]
Siis sehän on selvää, että nämä parit ovat valmiita pettämään. Eli ei se edes ole pettämistä enää! Kun luvan kanssa mennään "pettämisohjelmaan". Tokihan sitten ohjelmaa varten näytellään ja itketään.
Huoh, vihaan tälläisiä todella ennalta tehtyjä ja näyteltyjä "tosi-tv-sarjoja". Sitten moni ääliö luulee sarjan olevan aitoa ja näin tehdään näyttelemällä pettämisestä viihdettä.
[/quote]ja murennetaan kansakunnan moraalia entisestään - jos mahdollista.
[/quote]
Ei ole enää mahdollista.
Hyi olkoon mitä ihmisiä. Mulla ainakin tuottaisi eniten ongelmia olla tollassessa biletyksessä ja ryypiskelyssä mukana ja olla loukkaamatta tatuointi-lihas-amissinkkuja. Miten tollaisten miesten kanssa edes voi 'treffailla' kun vaikeita kysymyksiä ei voi kysyä, kiinnostuksen aiheet on autot ja ryypiskely? Okei, tästä syystä siellä ei ole mitään fiksuja pariskuntia.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 09:21"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:25"]Simo oli heti kieli pitkällä, ihana poikaystävä [/quote] Samaa katsoin. Sehän oli aiemminkin pettänyt, tämä "luottamuspula" heebo. Hyi mikä paska.
[/quote]
Tuskinpa enää yhdessä tämä pari palaa takaisin. Eivät ainakaan löydy enää toistensa kavereista facebookista. Kyllä, olen kyylä.
[/quote]
Ei yllätä yhtään.
Mä mietin, että kun tuollaiseen ohjelmaan lähtee, niin mitkä on ne rajat mitä saa tehdä? Tuskin kukaan olettaa, että puoliso istuu siellä yksinään nurkassa.
Normielämässä en haluaisi mieheni tanssivan hitaita muiden kanssa, mutta tuolla se ainakin on kai sallittua. Meneekö pussailuissa raja? Sen saa tehdä mutta ei mennä pidemmälle.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 12:11"]Mä mietin, että kun tuollaiseen ohjelmaan lähtee, niin mitkä on ne rajat mitä saa tehdä? Tuskin kukaan olettaa, että puoliso istuu siellä yksinään nurkassa.
Normielämässä en haluaisi mieheni tanssivan hitaita muiden kanssa, mutta tuolla se ainakin on kai sallittua. Meneekö pussailuissa raja? Sen saa tehdä mutta ei mennä pidemmälle.
[/quote] Eiköhän ne rajat kukin pari käy keskenään läpi ennen tuonne lähtemistä. Mua kyllä ärsytti ne sinkkunaiset ku heti piti alkaa jotain jääpalaleikkejä, että pääsee imuttelemaan. En kestäis tuolla hetkeäkään.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 08:47"]
Toi "Ollaan toistemme alibeja" juttu oli ihan käsittämätön. Hyi olkoon.
[/quote]
Käsittämättömintä siinä on kommentin käsittämätön typeryys. Siis eikö se jätkä muka oikeesti tajua, että kaikki niiden touhut kuvataan ja näytetään heidän puolisoilleen?? Mitä ihmeen alibia tämä järjen jättiläinen ajatteli leikkiä tällaisessa ohjelmaformaatissa? Varsinainen älyn Tonava, ei voi muuta sanoa... :D
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:22"]
Vaihtaako lihasheebo (en muista nimeä) ferrarin euroautoon? Mitä luulette?
[/quote]
Kyllä. Tässä taloustilanteessa varmaan kaikkien pakko vaihtaa.
Missäs se Italia sitten sijaitsee, jos ei euroopassa? Aika järjen jättiläinen tuo bodarimies kyllä. :D
Näkyykö uusinta missään? Olen yrittänyt etsiä mut en löydä.
En katso. Muutkaan wt-sarjat eivät kiinnosta.
Aikamoista..