"Helsinki linjasi: lihansyönti loppuu kaupungin tilaisuuksissa"
Jee, suomen ruokakulttuuri ja kerttisten käyttö on menossa huippu hyvään suuntaan , i am very happyy!!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6556111d-4369-4bb7-aaf0-9a6600f830ac
Kommentit (1030)
Andyspirit kirjoitti:
puusaunalla ei saa enää saunoa, kalastaa ei saa, hamppu ok ja homoilu - Ohisalo
Miksi puusaunalla ei saa saunoa?
Vierailija kirjoitti:
"Tomaattikeitto ja fetasalaatti (isompi lounas) on kasvisruokaa."
Tarkoitit varmaan soijakuutiot? Onko nyt niin että kahviin ei saa laittaa maitoa mutta kaikenlaisia juustoja voi olla leivät ja salaatit täynnä?
Aivan, juusto tehdään lehmänmaidosta enimmäkseen, lehmä, kun on lehmä, on siinä myös hormoneja väkisinkin , siksi maitotaloustuotteet , ainakin liikaa käytettynä, aiheuttaa naisilla rintasyöpää. Itsellänikin olisi tässä juuston käytössä tuumailun paikka.
Miksi täälllä alapeukutetaan, jos kysytään jotain? Miksi ei voi vastata kysymykseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi, mitä luontaista siinä on, että hyödyntää toisen nisäkkään poikaselle tarkoitettua maitoa? Yksikään muu eläin ei tee niin.
Tätä minäkin olen aina ihmetellyt, aikoinaan valio pakotti maitoa niin saakelisti, luut ei kehity, aivot taantuu, olet tyhmä ja hampaat tippuu jos et juo maitoa ja saa kalsiumia, tätä probagandaa julistettiin iloisesti kouluissa ja ruokaympyröissä. Minä olen aina inhonnut maidon makua enkä ikinä ole sitä juonut, koulussa aina ihmeteltiin, että sun luuthan ei kestä jos et nyt ala maitoa juomaan etkä opikkaan mitään. No, toisin kävi. Maito on vauvoille niin kuin luonto sen on tarkoittanut, ei lapset tai aikuiset tarvitse maitoa, varsinkaan toisen lajin sellaista.
Totta toriset? Maito on vain kaupallinen tuote. Milloin lie on ihmiskunta keksiny alkaa käyttämänhyväkseen lehmänmaitoa , joka on tarkoitettu vasikoille.
Ohhlalalaa, kommenttien määrästä päätellen on osuttu arkaan paikaan, toimittajatko täällä mankuaa lihaa takaisin, sittenhän ollaan täysin vallan ytimessä täällä vauvapalstalla kun tämmöisen palautevyöryn saanut aikaiseksi, tavalliselle helsinkiläiselle kaupunkilaisena on nimittäin täysin yhdentekevää mitä kaupunki tarjoaa tilaisuuksissaan tai tarjoaako ylipäätään.
Joku palstailevista toimittajista voisi onkia esille aiempina vuosina kulutetun lihan määrän jotta tiedettäisiin että millainen vajaus on tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole yllättynyt. Jotenkin huvittaa tuo kiihkoilu Helsingissä. On se Suomi vaan edelläkävijä maa. Muut maat varmaan arvostaa meitä nyt.
Niin on edelläkävijä. Kusipäisyydessä. Piiperöiset voivat vaikka syödä paskaa ja juoda kusta päälle, mutta miksi omaan tärähtäneeseen ideologiaan pitäisi kaikkien tervejärkistenkin taipua.
Toi on kyllä paras keino keino karkottaa viimeinenkin järjen ääni noista tilaisuuksista ja möyriä siellä omassa hiekkalaatikossa.
"Enpä sanoisi että olisi raskaasti prosessoitua, kauramaidon voi tehdä itsekkin ja olen tehnytkin. "
Itse tehty tuote on aina eri asia. Sitä on arvosteltu että prosessoinnin yhteydessä syntyy maltoosia jolla on erittäin korkea glykeeminen indeksi sekä transrasvoja jotka ovat pienissäkin määrin haitallisia. Sitten siinä oli jotain fosfaattia joka voi olla yhteydessä munuaisongelmiin. Kyseenalaistan tuotteen, niin monia huonoja juttuja olen netistä lukenut.
Vierailija kirjoitti:
Ohhlalalaa, kommenttien määrästä päätellen on osuttu arkaan paikaan, toimittajatko täällä mankuaa lihaa takaisin, sittenhän ollaan täysin vallan ytimessä täällä vauvapalstalla kun tämmöisen palautevyöryn saanut aikaiseksi, tavalliselle helsinkiläiselle kaupunkilaisena on nimittäin täysin yhdentekevää mitä kaupunki tarjoaa tilaisuuksissaan tai tarjoaako ylipäätään.
Joku palstailevista toimittajista voisi onkia esille aiempina vuosina kulutetun lihan määrän jotta tiedettäisiin että millainen vajaus on tulossa.
Niin, piiperöisille toki pitäisi tarjota vaihtoehtoisesti myöskin tuota heinä- ja kuramaitolinjaa. Näkisi varmasti jo ensi kokouksissa sen suosion ja kannattako kaikkeen huuhaahan lähteä mukaan.
Ei varmaan selvinpäin ole tuotakaan "ahaa" ideaa ole aikaansaatu. Jotenkin tuntuu, että tärähtäneistö on keskittynyt Helsinkiin, paha vain , että myös valtakunnan päätöksenteko on tärähtäneistön vaikutuspiirissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole yllättynyt. Jotenkin huvittaa tuo kiihkoilu Helsingissä. On se Suomi vaan edelläkävijä maa. Muut maat varmaan arvostaa meitä nyt.
Niin on edelläkävijä. Kusipäisyydessä. Piiperöiset voivat vaikka syödä paskaa ja juoda kusta päälle, mutta miksi omaan tärähtäneeseen ideologiaan pitäisi kaikkien tervejärkistenkin taipua.
Sähän voit syödä ihan mitä haluat, kun itse ruokaa teet ja hommaat. Mutta ihan kuin ennenkin, jos joku sulle jotain tarjoaa niin sä olet niiden tarjoilujen varassa. Sama kai se on, onko niissä lihaa vai ei. Syömättä voit toki olla, jos se on sulle joku ihme kynnyskysymys onko jossain pöperössä lihaa vai ei.
Vierailija kirjoitti:
"Kauramaidon vihaajat, juokaa kahvi mustana, vai oletteko lehmän vauvoja? "
Kauramaito on raskaasti prosessoitu epäterveellinen tuote kuten muutkin keinotekoisesti vegaaniset tuotteet. Miksi ihmisille ei tarjota kunnollista perinteistä ruokaa?
Suomalaiset juo raskaasti prosessoitua, epäterveellistä lehmänmaitoa eniten maailmassa.
Mikä meissä suomalaisissa on niin pielessä, että tarvitsee juoda lehmän vauvoille tarkoitettua juomaa prosessoituna vielä aikuisena? Ainakaan se ei tee meistä terveempiä. Ilmastolle erittäin huono tällainen määrä nautoja.
Olisihan se uskottavampaa viherpesua jos vielä niiltä eduskunnassa olijoilta lopetettaisiin se alkon ilmainen lahjapakkaus. x 2 vuodessa.
Kauhea poru. Voittehan te maidonjuojat juoda kotonanne niin maan pr**leesti maitoa, ja vaikka mennä kaupungin kahvitilaisuuteenkin oma maito mukana.
Ihan kuin teitä mihinkään kutsuttaisiin tosin..
Kyllä kahvikin pitäisi korvata voikukanjuuri kahvilla kun sademetsät kärsii.
Vierailija kirjoitti:
"Enpä sanoisi että olisi raskaasti prosessoitua, kauramaidon voi tehdä itsekkin ja olen tehnytkin. "
Itse tehty tuote on aina eri asia. Sitä on arvosteltu että prosessoinnin yhteydessä syntyy maltoosia jolla on erittäin korkea glykeeminen indeksi sekä transrasvoja jotka ovat pienissäkin määrin haitallisia. Sitten siinä oli jotain fosfaattia joka voi olla yhteydessä munuaisongelmiin. Kyseenalaistan tuotteen, niin monia huonoja juttuja olen netistä lukenut.
Ahahhahhhaahhahah, nyt on niin fuulaa niin fuulaa , kauramaidossa, varsinkin luomu kauramaidossa ei synny mitään edellä mainittua. Kuka tahansa voi tuoteselosteesta tarkistaa kauramaidon/juoman ainesosat. Transrasvoja hahahahahhahahahahahah, , huh, huh, hohhoijjaa , titityyyy ja tarllaallallaaaa mitä kaikkea nämä lihansyöjät keksivätkään!!
Vierailija kirjoitti:
Miksei vankiloissa?
Vankilat on valtion, ei kai Helsinki niistä päätä.
Nyt olisikin hyvä saumaa pistää ensimmäisenä sikatuotanto alas. Sitten maidontuotanto, kyllä ilmasto ja maaperä, luonto kiittäisi.
Mitä me enää sitten lehmillä tehtäisiinkään , siinäpä kysymys. Ehkä kyntämisessä ja tarktoreiden tilalle maatiloille.
Voisiko tuon viestisi perusteella olettaa, että haluat järeämpiä toimia, kerta tällä linjauksella ei ole mitään merkitystä?
Minulle sopisi oikein hyvin, että eläintuotanto ajettaisiin välittömästi alas, mutta uskon, että hitaasti eteneminen on tässä se parempi tie.