Vaimo Opettajana ylä-asteella
Itseäni kiihottaa suunnattomasti ajatella miten kundit runkkaa mun vaimolle. Katselen mitä hän pukee aamuisin töihin. Kesäisin saattaa pukea aika lyhyenkin hameen ja tiedän että se näky saa jotkut kundit villiksi. Vaimo on 42v kivoilla rinnoilla varustettu vaalea rehevä nainen. Seksi on sujunut aina hyvin ja olen ajatellut joskus ehdottaa kolmatta mukaan ja se voisi olla joku inttikundi. En ole saanut ajatusta kakistettua ulos suustani vielä.
Mielestäni on vain kiihottava ajatus että juuri minun vaimoni saa kundien spermat iltaisin lentämään.
Onko muita ukkomiehiä joilla vastaava tilanne?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Oletteko jutelleet aiheesta?
On… sängyssä. Nauttii puhua aiheesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko jutelleet aiheesta?
On… sängyssä. Nauttii puhua aiheesta
Esim. perjantaina työviikon päätyttyä
On mullekin jäänyt mieleen yläasteella naispuolinen ruotsinopettaja, joka oli todella viehättävä minun mielestäni. Kerran hän tuli jotain asiaa neuvomaan ja ihmeen lähelle viettelevän hiljaisella äänellä puhumaan. Voi tietenkin olla että vain minä koin sen seksuaalisesti eikä sellaista tarkoitusta ollut.
Kyllä mulla olisi ollut haluja häntä kohtaan vaikka laitonta se olisi ollutkin. En usko että katuisin mitään tänäkään päivänä.
Tuollainen 48-vuotias vois ihan yhtä hyvin olla 128-vuotias.
Ei paljoa lukiopoikien päät käänny. Usko pois.
Miesopettajat on sit luku erikseen ja kohtahan ne pikkujoulut taas on.
Vierailija kirjoitti:
Ei paljoa lukiopoikien päät käänny. Usko pois.Miesopettajat on sit luku erikseen ja kohtahan ne pikkujoulut taas on.
Jopas oli taas viesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei paljoa lukiopoikien päät käänny. Usko pois.Miesopettajat on sit luku erikseen ja kohtahan ne pikkujoulut taas on.
Jopas oli taas viesti
Toi tarkoitti varmaan, että vaimosi kääntää miesopettajat päät.
Ajattelet siis alaikäisiä poikia runkaamassa? olet sairas.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelet siis alaikäisiä poikia runkaamassa? olet sairas.
Ei tainnut olla siitä kyse
Vaimon auton takalasiin on pojat kirjoittaneen MILF sen 10krt ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vaimon auton takalasiin on pojat kirjoittaneen MILF sen 10krt ainakin.
Kannattaisi jättää poliisille tutkintapyyntö, jos turmelevat vaimosi ja sinun omaisuutta.
Kaikki sen ikäiset pojat runkkaa. Ja ajattelee opettajansa.
Mina ajattelin isorintaista musiikinopettajaa ja nuorta matikanopettajaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sen ikäiset pojat runkkaa. Ja ajattelee opettajansa.
Mina ajattelin isorintaista musiikinopettajaa ja nuorta matikanopettajaa.
Luulen niin… murrosikäisestä yliopistopoikiin
Yläastepojat on 13-16v. Ja jos vaimosi on 40+ vuotias, niin on vanhempi kuin heidän oma äiti.
Just joo. Eivät takuulla näe minään seksiobjektina. Lukiossa, AMKissa ja yliopistossa voi olla pienen pieniä saumoja, mutta silloinkin ikäero on vaan liian suuri. Parasta Ennen -päiväys meni jo.
Olen itse 40v yläkoulun naisope. Oppilaat ovat mulle ihania pieniä lapsia. En todellakaan ajattele heitä seksuaalisesti.
Olen 45v lukion miesope. Lukiolaiset ovat niin lapsellisia etten pysty ajattelemaan heitä seksuaalisesti - olen bi. Sen sijaan monet opettajat ovat usein hyväkuntoisia ja ryhdikkäitä.
Itse lukiolaisena koin useimmat opettajat ikivanhoiksi kun olivat yli kolmikymppisiä. Pari kertaa oli joku nuori sijainen jota katsoi ihaillen.
Vierailija kirjoitti:
Yläastepojat on 13-16v. Ja jos vaimosi on 40+ vuotias, niin on vanhempi kuin heidän oma äiti.
Just joo. Eivät takuulla näe minään seksiobjektina. Lukiossa, AMKissa ja yliopistossa voi olla pienen pieniä saumoja, mutta silloinkin ikäero on vaan liian suuri. Parasta Ennen -päiväys meni jo.
No aivan varmasti näkevät :D
Joko omat kouluajat ovat unohtuneet?
Kyllä tuli runkkailtua teininä paljonkin yli 40v opettajille ja kavereiden äiteille.
On saman suuntausta. Rouvalls ikää 48, lukiossa kielten opettajana. Tummat hiukset, muutsma kilo nykyoppien mukaan liikaa. Käyttää hameita. Voin kuvitella miten seisoo luokan edessä reidet hieman harallaan ja tietää olevansa katseiden alla.