Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo Opettajana ylä-asteella

Vierailija
02.11.2021 |

Itseäni kiihottaa suunnattomasti ajatella miten kundit runkkaa mun vaimolle. Katselen mitä hän pukee aamuisin töihin. Kesäisin saattaa pukea aika lyhyenkin hameen ja tiedän että se näky saa jotkut kundit villiksi. Vaimo on 42v kivoilla rinnoilla varustettu vaalea rehevä nainen. Seksi on sujunut aina hyvin ja olen ajatellut joskus ehdottaa kolmatta mukaan ja se voisi olla joku inttikundi. En ole saanut ajatusta kakistettua ulos suustani vielä.

Mielestäni on vain kiihottava ajatus että juuri minun vaimoni saa kundien spermat iltaisin lentämään.

Onko muita ukkomiehiä joilla vastaava tilanne?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuli runkkailtua teininä paljonkin yli 40v opettajille ja kavereiden äiteille.

Totta…ja on tullut tehtyä teinivuosien jälkeenkin

Vierailija
22/50 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jo ala-asteen loppussa sai yli 40v opettajat fantasioissani kyytiä. Saati ysiluokalla, nehän olivat jo niin vakkarikamaa.

Kyl varmaan jokainen itsestään huoltapitävä opettaja on koulussa seksiobjektiivi ja tiedostaa sen myös. Kai se on sen verran tabu aihe ettei siitä jutella missään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuli runkkailtua teininä paljonkin yli 40v opettajille ja kavereiden äiteille.

Totta…ja on tullut tehtyä teinivuosien jälkeenkin

Lukiovuosina säännöllisesti… kohteena juurikin opet ja kaverien äidit.

Vierailija
24/50 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin lukiossa kauan sitten oli pari muodokasta ja kiihottavaa naisopettajaa, joista aivan hurjastikin hehkui seksiä ja taisivat kyllä tietää sen itsekin. Leveä lantio, kapea vyötärö jne . Sopivan tiukat puserot ja hameet olivat vakioasuja ja korkokengissä lanteet keinuen mentiin käytävillä. Luokassa istui usein pöydällä niin, että reidet näkyivät vähän.

Me pojat/miehet varmaan kaikki katsottiin varsinkin toista heistä ja unelmoimme seksistä hänen kanssaan masturboidessamme. Miesrehtorille tuo nainen keimaili usein , voi olla että reksi saikin häneltä joskus. Rehtorin vaimo oli oikein kuivakka ja tyly opettaja koulussamme, josta seksikkyys oli kaukana, joten ei yhtään ihme olisi ollut vaikka naisten miehenä tunnettu  reksi olisi ottanut jos annettiin. Myöhemmin kokeneena olen ajatellut, että varmasti hän oli tosi kiihkeä ja hyvä nainen seksissä. Olemus oli juuri sellainen.

Vierailija
25/50 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin lukiossa kauan sitten oli pari muodokasta ja kiihottavaa naisopettajaa, joista aivan hurjastikin hehkui seksiä ja taisivat kyllä tietää sen itsekin. Leveä lantio, kapea vyötärö jne . Sopivan tiukat puserot ja hameet olivat vakioasuja ja korkokengissä lanteet keinuen mentiin käytävillä. Luokassa istui usein pöydällä niin, että reidet näkyivät vähän.

Me pojat/miehet varmaan kaikki katsottiin varsinkin toista heistä ja unelmoimme seksistä hänen kanssaan masturboidessamme. Miesrehtorille tuo nainen keimaili usein , voi olla että reksi saikin häneltä joskus. Rehtorin vaimo oli oikein kuivakka ja tyly opettaja koulussamme, josta seksikkyys oli kaukana, joten ei yhtään ihme olisi ollut vaikka naisten miehenä tunnettu  reksi olisi ottanut jos annettiin. Myöhemmin kokeneena olen ajatellut, että varmasti hän oli tosi kiihkeä ja hyvä nainen seksissä. Olemus oli juuri sellainen.

Omana lukioaikana oli vanhempi, 50+ pariskunta jossa mies opettu biologiaa ja vaimo kieliä. Vaimo oli upea jättirintainen ilmestys. Molena iltana laukaisin itseni kuvitellen nuo herkut vapaina edessäni ja käsissäni.

Vierailija
26/50 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 45v lukion miesope. Lukiolaiset ovat niin lapsellisia etten pysty ajattelemaan heitä seksuaalisesti - olen bi. Sen sijaan monet opettajat ovat usein hyväkuntoisia ja ryhdikkäitä.

Itse lukiolaisena koin useimmat opettajat ikivanhoiksi kun olivat yli kolmikymppisiä. Pari kertaa oli joku nuori sijainen jota katsoi ihaillen.

Itse lukiolaisena muistan että abivuonna sijaiseksi tuli joillekin ryhmille (ei minun) joku 25-vuotias kieltenopettajaksi valmistumassa oleva vaalea, pitkä nuori nainen. Häntä vähän katseltiin, mutta saavuttamattoman vanhana pidettiin.

Omia, nelikymppisiä opettajaämmiä ei kyllä katseltu, eikä heistä fantasioitu. Ei todellakaan. Joku raja sentään.

Vierailija
27/50 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 45v lukion miesope. Lukiolaiset ovat niin lapsellisia etten pysty ajattelemaan heitä seksuaalisesti - olen bi. Sen sijaan monet opettajat ovat usein hyväkuntoisia ja ryhdikkäitä.

Itse lukiolaisena koin useimmat opettajat ikivanhoiksi kun olivat yli kolmikymppisiä. Pari kertaa oli joku nuori sijainen jota katsoi ihaillen.

Olen lukion miesope. Oppilaisiin ei katsota. Piste.

Sijaisopettajiin ja opetusharjoittelijoihin kyllä.

Vierailija
28/50 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäpä naiskolleegat?

Vierailija
29/50 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäpä naiskolleegat?

Naiskollegat♥️

Jopa nussinut yhden kanssa.

Vierailija
30/50 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin muistan omilta yläasteajoilta yhden ehkä 35-vuotiaan, kauniin englanninopettajan. Näin jälkeen päin ajatellen nainen oli ilmeisesti pervo.

Veti alkutunnin aina ihan normaalisti. Mutta tunnin loppupuolella koki tarpeelliseksi istua. Käytti aina lyhyehköä, hieman polven yläpuolelle ulottuvaa hametta. Jos olisi istunut opettajantuoliinsa oman työpöytänsä taakse, mikäs siinä. Mutta kävi lähes poikkeuksetta istumaan työpöytänsä päälle. Hän oli siis jonkin verran meitä ylempänä. Ei tuo nainen haarojaan siinä erikseen availlut, mutta me teinipojat näimme suoraan hänen hameensa alle. Joskus toki liikahti hieman, ja tuolloin näimme myös pikkuhousunsa.

Tuo naisopettaja oli meidän poikien jatkuva puheenaihe, kuka ehti nähdä mitäkin tunnin aikana. Ope itse oli siinä näytillä istuessaan aina aivan cool, mutta selvähän se on että huomasi kaikkien poikien tuijottavan haaroväliään. Usein painoimme lisäksi päämme aivan pulpetin tasalle, jolloin katselukulma oli parempi.

Rehellisesti en muista masturboinko tämä näky mielessä, mutta kyllä sen vieläkin elävästi muistaa.

Vierailija
31/50 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena opettajanaisena voin sen todeta, että teinipoikia ei todellakaan kiinnosta +40-vuotiaat tädit (tädeistä ne meidän koulussa puhuu). 25-vuotias saa kuhinaa aikaiseksi, mutta ei yli 30-vuotiaat.

Vierailija
32/50 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena opettajanaisena voin sen todeta, että teinipoikia ei todellakaan kiinnosta +40-vuotiaat tädit (tädeistä ne meidän koulussa puhuu). 25-vuotias saa kuhinaa aikaiseksi, mutta ei yli 30-vuotiaat.

Se on just noin. +40-v on dinosaurustätejä.

Vierailija
33/50 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on just noin. +40-v on dinosaurustätejä.

Höpö höpö

Täti muttei dino

Vierailija
34/50 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, monta kertaa ajattelin opettajia.

Vierailija
35/50 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän aiheen sivusta, mutta liippaa hieman. Oma vaimo on todella timmissä kunnossa ja sen verran seksikäs että kääntää miesten päitä edelleen. Työskentelee ison ostoskeskuksen johtoportaassa ja on kertonut miten turvallisuudesta vastaavan porukan esimies vähän pörhistelee ja hakeutuu 'aamukahvi/lounasaikaan vääntämään tikusta asiaa vaimon työhuoneeseen :)

Hemmo on 15v nuorempi, isokoinen ja sellainen lihaskörmy ja iskenyt silmänsä vaimooni. Rouva kihertää kotona, että ei sellaiset pojanklopit muka lainkaan kiinnosta....mutta tänäänkin aamulla vähän avoinaisempi paita ja alustopin alta jäi rintaliivit pois. Nännit nöpöllään lähtiessään käytiin vähän päivää läpi ja hänellä alkaa kuulemma turvallisuuteen liittyvällä palaverilla, jossa juuri tämä sama ihailija on läsnä.... Niinpä niin :)

Vierailija
36/50 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia vierestä ja täyttä satua

Vierailija
37/50 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli jostain syystä mieleen ajatus, että mitä ajattelisit siitä, että joku fantasioisi olevansa vaimosi oppilaana ja kokevansa hänessä seksuaalista kiinnostusta?

Vierailija
38/50 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kaunis enkun ope jolla oli tapana istua silleen openpöydällä että reidet paljastui pitkästi hameen alta. Joskus jopa vilahti jalkovälikin. Ja ne korkokengät ja sukkahousut…

Vierailija
39/50 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yläastepojat on 13-16v. Ja jos vaimosi on 40+ vuotias, niin on vanhempi kuin heidän oma äiti.

Just joo. Eivät takuulla näe minään seksiobjektina. Lukiossa, AMKissa ja yliopistossa voi olla pienen pieniä saumoja, mutta silloinkin ikäero on vaan liian suuri. Parasta Ennen -päiväys meni jo.

No aivan varmasti näkevät :D

Joko omat kouluajat ovat unohtuneet?

Allekirjoitan. Meillä oli 40 - 50v biologian opettaja. Hän oli varsin kurvikas ja isorintainen. Hänellä oli usein päällään läpikuultava pitsipaitoja. Hänen luonto-ja linturetkiltään ei yksikään poika lintsannu. Ja sata varmasti hän oli joka pojan runkkuhetkien virikkeenä, vaikka oli vanhempi kuin useimpien äidit.

Sitten oli kemian ope Lissu, joka vilautteli punaisia pikkareitaan. Kova kisa kuka pääsee etupulpettiin opettajan pöydän eteen.

Kaikki tytöt ja naiset silloin kiinnosti, ei oltu ikär..., ei ku siis ronkeleita iän suhteen.

Vierailija
40/50 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan yläasteella runkannut nelikymppisille reheville naisille.