Vaimo Opettajana ylä-asteella
Itseäni kiihottaa suunnattomasti ajatella miten kundit runkkaa mun vaimolle. Katselen mitä hän pukee aamuisin töihin. Kesäisin saattaa pukea aika lyhyenkin hameen ja tiedän että se näky saa jotkut kundit villiksi. Vaimo on 42v kivoilla rinnoilla varustettu vaalea rehevä nainen. Seksi on sujunut aina hyvin ja olen ajatellut joskus ehdottaa kolmatta mukaan ja se voisi olla joku inttikundi. En ole saanut ajatusta kakistettua ulos suustani vielä.
Mielestäni on vain kiihottava ajatus että juuri minun vaimoni saa kundien spermat iltaisin lentämään.
Onko muita ukkomiehiä joilla vastaava tilanne?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan yläasteella runkannut nelikymppisille reheville naisille.
No milloinkas?
Ei siinä nuorena poikana paljon ärsykettä tarvinnut kun alkoi haluttamaan. Open nätit sääret, reiden vilautus, pyllistys, tissien pilkahdus, hajuveden tuoksu. Toisinaan oli pakko käydä kesken tunnin vessassa runkulla.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä nuorena poikana paljon ärsykettä tarvinnut kun alkoi haluttamaan. Open nätit sääret, reiden vilautus, pyllistys, tissien pilkahdus, hajuveden tuoksu. Toisinaan oli pakko käydä kesken tunnin vessassa runkulla.
Ei meillä kesken tunnin poistuttu luokasta muutoin kuin kurittomuuden takia käskystä
Kivan näköinen tuherokin Ap:n muijalla on ja yllättävän tiukka ajella pari kertaa viikossa harrastusten merkeissä
Siis sua kiihottaa ajatus että ylä-aste ikäiset lapset kiihottuu sun keski-ikäisestä vaimosta? Jokseenkin oksettava ajatus. Ne on vasta lapsia ja tottakai ihastuminen kuuluu tuohon ikään, mutta tuo sinun fantasia oksettaa minua.
Meidän opella on alastonkuvia ja panokuvia XU:ssa. Niitä katsellaan ja runkkaillaan.
Lukioajoista on jo aikaa, mutta kyllä minä runkkasin ainakin neljä eri naisopettaja mielessäni. Enkä taatusti ollut ainoa. Tästä puhuttiinkin paljon. Vanhemmat ja kokeneet naiset kiihottivat. Opettajat myös flirttailivat aika avoimesti 70luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Yläastepojat on 13-16v. Ja jos vaimosi on 40+ vuotias, niin on vanhempi kuin heidän oma äiti.
Just joo. Eivät takuulla näe minään seksiobjektina. Lukiossa, AMKissa ja yliopistossa voi olla pienen pieniä saumoja, mutta silloinkin ikäero on vaan liian suuri. Parasta Ennen -päiväys meni jo.
Kyllä näkee!
t. entinen teinipoika
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuli runkkailtua teininä paljonkin yli 40v opettajille ja kavereiden äiteille.
Totta…ja on tullut tehtyä teinivuosien jälkeenkin
Lukiovuosina säännöllisesti… kohteena juurikin opet ja kaverien äidit.
Jep. Kaverin äiti oli liikunnanope. Hyvä kroppa ja puolihävyttömät puheet. Nykyisin opettajat ei puhu sellaisia kaksimielisiä juttuja teineille. Mutta -80 luvulla oli toisin.
Ei kaikki tantat mutta osa kyllä kiinnosti.
Itse olen ollut teinipoka, joten luulisin jotain aiheesta tietäväni. Sinä taas olet kuulopuheiden varassa.
Myöhemmin olen miettinyt, että osa opettajista ehkä tietoisesti piti sellaista lookkia, että saivat teinipojat kiinnostumaan tunneistaan ja jonkun laisen rauhan luokkaan. Ei se heidän taholtaan ollut ehkä niinkään seksuaalista vaan harkittu taktiikka. Nimittäin niiden vähemmän kiinnistavien (nais)opettajien tunneilla oli paljon levottomampaa, ellei opettajalla ollut joku muu auktoriteettiote luokkaan. Suurimnalla osalla sellaista ei ollut.
Taidat olla hiukan mustasukkainen jollekin iäkkäänmälle kollegallesi.