Pikkusiskoltani tuli mieheni puhelimeen tällainen viesti:
"Ääh niin vaikeeta... Unohda koko juttu?! Silti, mä en.. ;( "
Onko tuo teistä jokseenkin outo? Meidän vauva 7kk oli ekaa kertaa kummitätillään eli siskollani hoidossa, sillä ei oo kokemusta vauvoista yhtään ennestään ja silti halusi nyt hoitaa ja annettiin.. Oli melkein koko päivän ja kaikki meni kuulemma ihan hyvin vaikka panikoin etukäteen ja siskokin kuulemma jännitti. Mies haki vauvan sitten siskoltani ja pari tuntia sen jälkeen miehen puhelin piippas, mies oli ulko hommissa joten luin viestin kun näin ruudulta lähettäjän ja arvelinkin asian liittyneen tuohon hoito keikkaan. Jos vauvalle on jotain sattunut, eikö miehen ois ollu reilua kertoa siitä mulle?!! Vaikka sisko oiskin vannottanu olla kertomatta? Mulle sisko ei uskaltais ite sanoo koska vastustin tuota hoitoa alunperinkin mutta mies on sellanen helvetin lässy löperö eikä näköjään edes luotettava! Ai että suututtaa!! En aio antaa vauvaa siskolle hoitoon enää mutta mitä mieltä, antasitteko miehen kuulla kunniansa myös?!
Kommentit (237)
No eipä olisi ensimmäinen kerta tässä maailmankaikkeudessa, vaikka miehellä olisikin sutinaa siskon kanssa, iästä huolimatta. Tiedän vastaavan tapauksen, tosin sisko taisi olla 16-vuotias.
Miten ihmiset jaksatte vastata näin ilmiselvään provoon? jo 8 sivua ohjeita ja päivittelyä.
trololollololloo
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:59"]
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:56"]
Mistä tiedät ettei ole pantu, kauan ukkos viipy siellä?
[/quote]
No ei todellakaan mitään panoaikoja, kunhan haki vauvan ja sitäpaitsi SEN VERRAN sentään luotan omaan mieheen, aikuinen selvä järkinen mies ja toinen vielä ihan teini, ei jestas... Luotin siskoonkin, aivan turhaan näemmä.
Mun mies vaan on sellanen JOOJOO tyyppi, pehmee lässyttäjä joka ei osaa sanoo kunnolla kellekkään ei, siksi se ei osannu siskookaan estää suutelemasta, ETTEI VAAN TUU PAHA MIELI. Voi helvetti kun oon vihanen!!!!!
AP
[/quote]
No kuule. MIten hän on oystynyt sanomaan aikaisemmin ei jos joku nainen on pyytänyt sänkyyn? En sinuna luottais yhtään. JOhan näit ettei hän kykene katamaan vastuuta itsestään.
Sanotaanko niin, että ei savua ilman tulta....!!
Ylös.
Sanojaa joku, ettei tää oo trolli.
Tässä on nyt pari päivää itketty ja raivottu ja huudettu ja tapeltu. Mies puolustaa itteensä sillä ettei oo tehny mitään väärää ja siskoo sillä että se on niin nuori ettei se tajua. Sisko ei tosiaan mun puheluihin eikä tekstareihin vastA SAMA SE,se pikku lumppu on todellakin nyt toistaseks deleoitu mun ja vauvan elämästä mutta tuo "mies".....Haluisin jättää senkin. Ja kuulemma ylireagoin. Sanokaa te?!!AP
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 19:20"]
Tässä on nyt pari päivää itketty ja raivottu ja huudettu ja tapeltu. Mies puolustaa itteensä sillä ettei oo tehny mitään väärää ja siskoo sillä että se on niin nuori ettei se tajua. Sisko ei tosiaan mun puheluihin eikä tekstareihin vastA SAMA SE,se pikku lumppu on todellakin nyt toistaseks deleoitu mun ja vauvan elämästä mutta tuo "mies".....Haluisin jättää senkin. Ja kuulemma ylireagoin. Sanokaa te?!!AP
[/quote]
No jos mun mies a) antaisi tilanteen edetä suudelmaan pikkusiskoni kanssa vieläpä vauvan edessä b) valehtelisi siitä, jättäisi kertomatta c) suuttuisi kun utelisin viestistä ja vasta sitä kautta saisin tietää jättäisin miehen todellakin. En voisi olla moisen kanssa. yäk.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 19:20"]
[/quote]
No jos mun mies a) antaisi tilanteen edetä suudelmaan pikkusiskoni kanssa vieläpä vauvan edessä b) valehtelisi siitä, jättäisi kertomatta c) suuttuisi kun utelisin viestistä ja vasta sitä kautta saisin tietää jättäisin miehen todellakin. En voisi olla moisen kanssa. yäk.
[/quote]
sama!
Ja vielä syyttää sua ylireagoinnista. mitä vittua.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 10:47"]
Opiskelukaverilla oli neljä lasta ja paljastui että sen mies touhusi sen pikkusiskon kanssa.
Erosivat. Nyt pikkusisko ja ex-miehensä ovat pari ja heillä on lapsi.
Sattuuhan näitä.
[/quote]
No hyvähän miesten on siementä kylvää mahdollisimman moneen vakoon. Luonnonlaki!
AP täällä. Siskoni muutti nyt meille asumaan ja olemme adoptoineet hänet mieheni kanssa lapseksemme.
Minkäikäisiä olette ap?! Sisko 17, sinä varmaan 20? Tekstisi kuulostaa ihan lapselliselta. Mies ja sisko pussas, byhyy, get over it, teillä on nyt lapsi huollettavana joten elämä jatkuu. Unohda nuo draamailut ja kasva aikuiseksi.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 11:50"]Luin vain ekan sivun ja olen varma että ap provoilee, mutta ihan vaan keskustellakseni, niin minusta tuo tekstari ei viittaisi siihen, että vauvalle olisi sattunut mitään. Tuo "unohda" ei mitenkään sovi siihen - jos lastenvahti olisi antanut vauvan satuttaa itsensä, niin ei vaan sovi kuvaan, että hän käskisi vauvan isän unohtaa jutun. Muutenkin luulisi, että sävy olisi anteeksipyytävämpi.
Mutta voisiaan siskosi olla ihastunut mieheesi ja mennyt avautumaan siitä hänelle ja siitä tuo viestinvaihto.
[/quote]
Ai jaha, olisi pitänyt vaivautua lukemaan pitemmälle...kiitos ja anteeksi!