Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä ovat ne mt-ongelmat jotka ovat turn offeja?

Vierailija
12.01.2015 |

Täällä monesti tyrmätään mt-ongelmaiset mahdollisina kumppaneina. Mitkä mt-ongelmat tarkalleen on huonoja? Mt-ongelmiahan on vaikka kuinka paljon ja osa on aika harmittomia.

Kommentit (134)

Vierailija
121/134 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 14:47"]En arvostelisi kyllä mt-potilaita koska se voi napsahtaa omalle kohdalle kuin salama kirkkaalta taivaalta nm: Kokemusta on [/quote]No ei voi. Olen onnellinen, en stressaa, pelkää enkä vihaa. En ole kade ja luotan elämään. Mikäs sairaus nyt napsahtaisi?

[/quote]

Mistäs osaat varmaksi sanoa, että ei napsahtaisi? Voithan esimerkiksi vaikka saada potkut töistä ja masennut kun töitä on vaikeata tai mahdotonta saada tällä hetkellä Suomessa. Se on ihan yleistä, valitettavasti.

Vierailija
122/134 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:52"]

Mites minä :Dd Minulla on kaksisuuntainen, paniikkihäiriö, keskivaikea masennus, syömishäiriö, add, alkoholiriippuvuus plus hyvin paljon aspergerin oireita. Itse olen tehnyt valinnan olla seurustelematta ennen kuin saan pääni kuntoon. Lapsia en halua. MUTTA koen seurustellessani olleeni hyvä tyttöystävä. Olen äärettömän lojaali, uhrautuvainen ja kun välitän toisesta teen kaikkeni että hän olisi onnellinen. Käyn kokopäiväisesti töissä, lääkitys kunnossa ja viikoittainen terapia.

[/quote]

Minä henkilökohtaisesti en pitäisi sinua "toivottomana tapauksena" ja jos henkilökemiat kohtaisivat, uskoisin että voisin harkita suhdetta sairauksistasi huolimatta. Ei kukaan ole täydellinen, ja kuitenkin selvästi yrität pitää huolta itsestäsi kun käyt terapiassa, syöt lääkkeesi ja kykenet töihin. Se on hieno asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/134 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon Ketipinor-tiedoista!

Vierailija
124/134 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka saa aivotärähdyksen, siitä voi alkaa masennus. Siis ihan elimellinen juttu aivoissa. Läheiselleni kävi noin.

Vierailija
125/134 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sairastettu mielenterveyshäiriö voi palata. Tuttavallani oli psykoosi. Parani. Nyt 15 vuoden päästä on taas psykoosi. On olluy jo 3 vuotta. Kaksi jaksoa sairaalassa. Nyt niin lääkekielteinen, ettei tunnu paranevan.

Vierailija
126/134 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin määrättiin Ketipinoria heti ensimmäiseksi kun hain hoitoa unettomuuteen. Katsoin netistä onneksi mitä se aiheuttaa ja valehtelin että se ei toiminut. Nyt minulla on Atarax resepti, mutta en ole sitä vielä hakenut. Mirtazapiinia olen kokeillut ja se aiheutti minulle pitkäksi aikaa kroonista kuolaamista. Ei kiitos enään. Benzo on ollut paras tähän asti. Tosin sen jouduin hakemaan yksityiseltä ja sekin aiheutti kummallisia lihaskipuja(opamox).

Vierailija
127/134 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:20"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:52"]

Mites minä :Dd Minulla on kaksisuuntainen, paniikkihäiriö, keskivaikea masennus, syömishäiriö, add, alkoholiriippuvuus plus hyvin paljon aspergerin oireita. Itse olen tehnyt valinnan olla seurustelematta ennen kuin saan pääni kuntoon. Lapsia en halua. MUTTA koen seurustellessani olleeni hyvä tyttöystävä. Olen äärettömän lojaali, uhrautuvainen ja kun välitän toisesta teen kaikkeni että hän olisi onnellinen. Käyn kokopäiväisesti töissä, lääkitys kunnossa ja viikoittainen terapia.

[/quote]

Minä henkilökohtaisesti en pitäisi sinua "toivottomana tapauksena" ja jos henkilökemiat kohtaisivat, uskoisin että voisin harkita suhdetta sairauksistasi huolimatta. Ei kukaan ole täydellinen, ja kuitenkin selvästi yrität pitää huolta itsestäsi kun käyt terapiassa, syöt lääkkeesi ja kykenet töihin. Se on hieno asia.
[/quote]

kiitos :) juu ja ihan normaalia elämää elän mistä jotkut aina yllättyvät. Koen vain seurustelun olevan ainakin tällä hetkellä itselleni liikaa, keskityn paranemaan ja rakastamaan ensin itseäni ja aion sitten parin vuoden päästä katsella uudestaan. Jos tuosta listasta saisi pois ne mihin voin itse vaikuttaa (alkoholi, syöminen) niin nousisi varmaankin arvo parisuhdemarkkinoilla :D

Vierailija
128/134 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 16:32"]

Kiitos tästä mieltä nostattavasta ketjusta. Tunnen taas itseni hieman kelvottomammaksi ja arvottomammaksi (ja AV-mammammaksi), kuin ennen.

T. bipolaarinen mielialahäiriö, yl. ahdistuneisuus -häiriö, vaikea depressio ja lääkkeet ottamatta.

P.S. Jos palstalaisten mielipiteet antavat osviittaa ihmisten yleisestä mielipiteestä meitä sairaita ihmisiä kohtaan, niin voisiko joku lopettaa minut? Takana taas valvottu yö: päivä pilalla ja itseinho, epätoivo ja lohduttomuus mielessä. Ei tätä vain jaksa. Ei jaksa edes apua (enää) hakea, koska toimintakyky on niin heikko.

[/quote]

MIKSI sä jätät lääkkeet ottamatta? Enkä ole tässä jeesustelemassa, itselläkin ns. päässä vikaa (vaikea masennus, epäily kaksisuuntaisesta, epävakaa persoonallisuus. Lohdutuksen sanana, jos mä pystyn normaaliin elämään, niin pystyy moni muukin :)

Vierailija
129/134 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

turn off/turn on sitä ja tätä... :(

Vierailija
130/134 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 14:47"]

En arvostelisi kyllä mt-potilaita koska se voi napsahtaa omalle kohdalle kuin salama kirkkaalta taivaalta nm: Kokemusta on

ENhän mä potilaita arvostele, mutta mt-ongelmat ovat melkoiset tunoffit, ei voi mitään.

Narsistinen persoonallisuushäiriö on pahin turnoff eli jos et vielä itseäsi tunnista niin: myötätunnonpuute, syyllisyydentuntojen puuttuminen, manipuloiminen ja ihmisten hyväksikäyttäminen. 

Vierailija
131/134 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella ainakin ne jotka aiheuttavat väkivaltaisuutta ja epäluotettavuutta.

Bipo?

Vierailija
132/134 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään en tuomitse tutustumatta häneen, varsinkaan mt ongelmien takia ja itelläkin niitä on, mutta alkoholin suurkuluttaja vois olla ei kiitos, oli sitten mt ongelmainen tai ei. Monet miehet juovat todella paljon ja samalla hakevat itselleen täydellistä naista jolla ei ole mt ongelmia, ite hoidetaan omaa päätä viinalla, viinillä tai oluella ja ollaan sitä mieltä ettei itse oo alkkis kun alkkis juo joka päivä ja minä vain joka toinen päivä, kuitenkin vedetään alkoa niin paljon et kädet tärisee koko juomattomankin päivän ja tärinä loppuu vasta kun seuraavana päivänä aamu viideltä aletaan juomaan. Ite ku oon raitis, ehkä kerran vuodessa 1 siideri, niin juopottelua on raskas katsoa vierestä ja sitä minne perheen ruoka rahoista suurin osa menee.

Vierailija
133/134 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takoittaako ap wt-ongelmaiset? Sillä niistä suurimmat ovat:

tatskat

ei muuta puhuttavaa kuin lätkä ja got

trikoot jokapaikan asuste

Vierailija
134/134 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä mieltä nostattavasta ketjusta. Tunnen taas itseni hieman kelvottomammaksi ja arvottomammaksi (ja AV-mammammaksi), kuin ennen.

T. bipolaarinen mielialahäiriö, yl. ahdistuneisuus -häiriö, vaikea depressio ja lääkkeet ottamatta.

P.S. Jos palstalaisten mielipiteet antavat osviittaa ihmisten yleisestä mielipiteestä meitä sairaita ihmisiä kohtaan, niin voisiko joku lopettaa minut? Takana taas valvottu yö: päivä pilalla ja itseinho, epätoivo ja lohduttomuus mielessä. Ei tätä vain jaksa. Ei jaksa edes apua (enää) hakea, koska toimintakyky on niin heikko.

Se antaa osviittaa naisten mielipiteistä. Ei miesten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi