Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Seksi
Ottaisitko tällaiset miehen (seksistä asiaa)
12.01.2015 |
Mies haluaa, että häneltä otetaan suihin pitkään joka kerta kun seksiä on. Mies haluaa olla pääsääntöisesti alla ja pitää silmät kiinni keskittyneesti. Vinkuu kimeästi välillä ja ynisee. Mies ei laukea kovin helposti vaan naisen pitää pitkään ja hartaasti ratsastaa miehellä.
Haluaisitko tällaisen miehen kammariisi?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Seksi
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 09:53"]Kuulostaa vähän meikäläiseltä, tykkään että mulla ridataan. Tyttöystävä taas haluaa, että minä panen. Tosin itse lutkutan pillua alkuun pitkät tovit, en vingu ja luulisin että olen allakin aktiivisempi. Eli ei siis välttämättä kuulosta hyvältä.
[/quote]
Jatkan vielä. Mikä siinä on, ettei naiset tunnu haluavan ratsastaa? Ei oikein halua nykyinen, eikä halunnut edellinenkään, lähinnä ollaan vain itse alla. Kyllä tämäkin minulle kelpaa, mutta välillä on myös kiva, jos nainen "hoitaisi hommat".
[/quote]
Niin ja sekin todellakin on outoa, että seksissä laukeaminen kestää sen parikymmentä minuuttia välillä. Runkiessa lasti lentää aina nopeammin. Ja tyttöystäväni on nätti ja pillu on märkä, ei voi johtua siitä ettenkö haluaisi naistani. Joskus joutuu lopettamaan ennen kuin on itse saanut, kun ei vain jaksa enää.