Ottaisitko tällaiset miehen (seksistä asiaa)
Mies haluaa, että häneltä otetaan suihin pitkään joka kerta kun seksiä on. Mies haluaa olla pääsääntöisesti alla ja pitää silmät kiinni keskittyneesti. Vinkuu kimeästi välillä ja ynisee. Mies ei laukea kovin helposti vaan naisen pitää pitkään ja hartaasti ratsastaa miehellä.
Haluaisitko tällaisen miehen kammariisi?
Kommentit (21)
Kuulostaa vähän mun mieheltä. Haaveilen pikapanosta, edes kerran ei menisi niin kauan aikaa miehen laukeamiseen, että itseä alkaa jo kyllästyttää.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 12:22"]
En todellakaan.
[/quote]
Miksi et? Eikös moni nainenkin ole tuollainen, haluaa suuseksiä, makaa alla ja unelmoi silmät kiinni. Ja pitää saada kauan. Suurin osa , ei kaikki.
Jos pari, kolme kertaa menee tällä samalla kaavalla, niin ei jatkoon.
En halua että minulle annetaan suuseksiä, itse kyllä tykkään ottaa suihin mieheltä enkä vain makaa tykkään vaihdella paljon asentoja seksin aikana ja olisi ihana toteuttaa miehen fantasioita MUTTA minulla on mies joka haluaa seksiä nopeasti suoritettuna kerran kolmen kuukauden välein mielellään peiton alla pimeässä n31
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 12:28"]
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 12:22"]
En todellakaan.
[/quote]
Miksi et? Eikös moni nainenkin ole tuollainen, haluaa suuseksiä, makaa alla ja unelmoi silmät kiinni. Ja pitää saada kauan. Suurin osa , ei kaikki.
[/quote]
Voi haluta suuseksiä, mutta osata myös antaa sitä.
Meillä suuseksi kuuluu aina settiin, molemmin puolin. Ja tykkään ratsastaa, mulle paras asento. Mutta ap:n tyyppi joka keskittyy vain itseensä ei kyllä innosta. Ei jatkoon!
Mikä teitä ihmisiä vaivaa... eikös seksin pidä olla molemmin puolin täysin tyydyttävää. Meillä imetään ja nuollaan molemmin puolin juuri niinkuin toinen haluaa ja lemmitään vaihtelevissa asennoissa yms. Saattaa kestää pitkään mutta nautitaampahan senkin edestä... t:m31
Mulle tulee vain mieleen, ettei mies voi haluta naista kovin paljon, jos ei laukea helposti.
Tuo mieshän on tyypillinen ihanne missä roolissa nainen haluaa olla. Aika tekopyhää että ette pidä siitä kun ette ole se vastaanottava osapuoli edes yhtä kertaa.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 08:26"]
Mulle tulee vain mieleen, ettei mies voi haluta naista kovin paljon, jos ei laukea helposti.
[/quote]
Ja nainen joka ei saa orgasmia kun miehensä panee, ei halua tätä kovin paljon?
Kuulostaa vähän meikäläiseltä, tykkään että mulla ridataan. Tyttöystävä taas haluaa, että minä panen. Tosin itse lutkutan pillua alkuun pitkät tovit, en vingu ja luulisin että olen allakin aktiivisempi. Eli ei siis välttämättä kuulosta hyvältä.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 09:21"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 08:26"]
[/quote]
Ja nainen joka ei saa orgasmia kun miehensä panee, ei halua tätä kovin paljon?
[/quote]
No joo, kyllä usein on näin.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 09:53"]Kuulostaa vähän meikäläiseltä, tykkään että mulla ridataan. Tyttöystävä taas haluaa, että minä panen. Tosin itse lutkutan pillua alkuun pitkät tovit, en vingu ja luulisin että olen allakin aktiivisempi. Eli ei siis välttämättä kuulosta hyvältä.
[/quote]
Jatkan vielä. Mikä siinä on, ettei naiset tunnu haluavan ratsastaa? Ei oikein halua nykyinen, eikä halunnut edellinenkään, lähinnä ollaan vain itse alla. Kyllä tämäkin minulle kelpaa, mutta välillä on myös kiva, jos nainen "hoitaisi hommat".
Melkein kuin oma ukko. Tykkää kyllä tyydyttää mua ja pitkään ja hartaasti mutta pitää ratsastaa helvetti vuos ennen kuin laukeaa, joten pikapanot ei tule kysymykseenkään. Eikä ole monia kertoja sellaisia että olisi lauennut ilman ratsastamista tai suihinottoa vaan vain esim lähetyssaarnaajassa tai takaapäin mua pannessa.
Kuulostaa rasittavalta. Tilapäisenä kamarivierailijana ehkä menisi mutta ei pysyvänä asukkina. Turn off.