Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä ristiäislahjaksi

Vierailija
12.01.2015 |

Siskon vauvan ristiäiset olisi tulossa enkä tiedä mitä yleensä on tapana ostaa lahjaksi. Mitä olette itse ostaneet?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kai kummit ostaa jotain arvokkaampaa kuten hopealusikan, kaiverrettavan kehyksen tai korun.

Itse tykkäsin mm. ei-kummilta saaduista iittalan teräksisistä muumiaterimista, ne ovat nyt käytössä kun lapsi vähän isompi. Myös lasten posliiniastiasetti oli kiva. Kestävää, käytännöllistä ja käyttöön tullutta.

Vierailija
2/3 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko lisää vinkkejä? -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksivuotias pemotti kaapit, hän oppi avaamaan ne turvaklipsit. Siinä meni posliiniastiat rits räts. Muutenkin niistä syöttäessä sai koko ajan olla toinen käsi kiinni lautasen reunassa, koska muuten se olisi ollut saman tien lattialla palasina.

Tosi kiva lahja on ollut (muovinen) lastenlautanen, jossa on kissan kuva pohjalla. Voi aina lapselle sanoa, että sitten vasta saa pastillin, kun kisun kuva näkyy. Toimii vielä näin kolmivuotiaallekin.

Minä pyysin kummeilta sellaisen Ensimmäinen vuoteni -kirjan, johon olen itse kirjoitellut ja liimannut kuvia. Sitä on luettu myöhemmin tosi ahkerasti yhdessä ja erikseen.

Kauniita vaatteita on mukava saada, vaikka joku nätti villatakki ja villasukat.

Vaippakassi on aina tervetullut, ellei vauvan äiti/isä ole ehdottomasti kertakäyttövaippoja vastaan. Ja jos on kestovaippailija, voi ostaa tai antaa lahjakortin johonkin vaippoja ym. myyvään puotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä