Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä olet ylpeä tällä hetkellä?

Vierailija
11.01.2015 |

Mistä olette ylpeitä tällä hetkellä? :)

Minä olen niin ylpeä tyttärestäni, joka on 9.-luokalla. Hän on panostanut oikein urakalla viimeiseen kouluvuoteensa ja miettinyt tulevaisuuttaan, ja se näkyy koenumeroissakin: matikan kokeesta 10- ja kemian kokeesta 9½, vaikka kyseiset oppiaineet ovat aina olleet hänen heikkoutensa (8.-luokalla oli vitoset todistuksessa ja koenumeroina). Lisäksi hän kertoi hakevansa lukioon, ja näin ollen hänestä tulee ensimmäinen lukiolainen minun sukuni puolelta - suvustani ei siis kukaan ole käynyt lukiota :) Uskon hänen menestyvän elämässään ja tulevaisuudessaan muutenkin, sillä on tullut niin monelta taholta kuultua, että ystävällisempää, kohteliaampaa ja yritteliäämpää teiniä saa hakea.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivotan suuresti onnea tyttärellenne! ilo kuulla tuommoisia kehitystarinoita :)

Vierailija
2/6 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen iloinen siitä että laitoin eilen viestiä masentuneelle sisarukselleni jonka kanssa olemme valitettavasti etääntyneet:) yhteydenpito on tuntunut vaikealta mutta tietenkin vaikeampaa on hänellä. kyselin kuulumisia ja kerroin että hän on tärkeä! pitäisi muistaa sanoa muillekin läheisille sillä vaikla tuommoista pitäisi itsestään selvyytenä tuntuu se hyvältä kuulla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylpeä ystävästäni joka sai juuri työssään kauan kaipaamansa ja ansaitsemansa ylennyksen.

Vierailija
4/6 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylpeä lapsettomuudestani. Olen pitänyt pääni suvun ja yhteiskunnan painostuksesta huolimatta. Ensi viikolla vihdoin ja viimein Essure. Odotan jo innolla lapsetonta tulevaisuuttani.

Vierailija
5/6 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on essure?

Vierailija
6/6 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 23:48"]

mikä on essure?

[/quote]

Uudenaikainen naisten sterilisaatiomenetelmä: http://en.wikipedia.org/wiki/Essure -5