Taisin löytää täydellisen naisen
Ensinnäkin: ulkonäkö. Todella kaunis nainen. Itse olen 192 senttinen treenattu nuori mies ja haluankin "oman tasoisen naisen", eli siis pitkän ja näyttävän naisen. Ja hän on sitä. Jotain 180 senttiä pitkä, sopivan treenattu, mutta kuitenkin seksikkäät muodot. Ihana tumma tukka ja siniset silmät. Ja eikä pelkästään se ulkonäkö.. Hän on huumorintajuinen, fiksu ja mikä parasta: hän seuraa urheilua! Eihän tuollaisia naisia ole. Parasta ehkä on jos kerron lähteväni ulos kavereideni kanssa niin hän ei vedä kilareita. Ei kysele kenen kanssa, minne menemme ja monelta menen kotiin. Ei lähetä kymmeniä viestejä illan aikana tai soittele itkien. Ei helvetti.. Kyllähän tuon kanssa pitää varmaan mennä naimisiin. Miksei kaikki naiset ole tuollaisia??
Kommentit (27)
Onko se todellinen vai mielikuvitusystävä?
Ei kysele ei viesittele? Varmaan ei välitä tai kiinnosta missä meet, tykkääköhän sittenkään sinusta?
Voi ollappa noin nuori ja naiivi! Nauti hyvä poika, nauti. Kyllä se elämä vielä koulii.
Toiset tykkää isoista ja toiset pienistäx)
Ihana kuulla ap! Olen itsekkin tuollainen nainen (en tosin noin pitkä) mutta nyt olen todennut sen että arvostelukykyyni ei todellakaan voi luottaa, on tullut tapailtua sellaisia omituisia tapauksia että huh!
Onnea teille :)
Onnea! Mut eikö sulle riitä se yksi täydellinen? :D
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 23:24"]
Ensinnäkin: ulkonäkö. Todella kaunis nainen. Itse olen 192 senttinen treenattu nuori mies ja haluankin "oman tasoisen naisen", eli siis pitkän ja näyttävän naisen. Ja hän on sitä. Jotain 180 senttiä pitkä, sopivan treenattu, mutta kuitenkin seksikkäät muodot. Ihana tumma tukka ja siniset silmät. Ja eikä pelkästään se ulkonäkö.. Hän on huumorintajuinen, fiksu ja mikä parasta: hän seuraa urheilua! Eihän tuollaisia naisia ole. Parasta ehkä on jos kerron lähteväni ulos kavereideni kanssa niin hän ei vedä kilareita. Ei kysele kenen kanssa, minne menemme ja monelta menen kotiin. Ei lähetä kymmeniä viestejä illan aikana tai soittele itkien. Ei helvetti.. Kyllähän tuon kanssa pitää varmaan mennä naimisiin. Miksei kaikki naiset ole tuollaisia??
[/quote]Miksi kaikkien pitäis olla? Eikö sulle riitä tuo yksi? Eikö tullut mieleen että kaikki eivät halua samanlaista naista kuin sinä? Jollekin 165 cm pitkälle miehelle 180 cm pitkä nainen voisi olla vähän liikaa. Mutta good for you, pal; toivottavasti hän pitää sinusta yhtä paljon kuin sinä hänestä.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 23:28"]Ei kysele ei viesittele? Varmaan ei välitä tai kiinnosta missä meet, tykkääköhän sittenkään sinusta?
[/quote] Yleensä kyllä viestitellään iltaisin mutta ei kuulemma halua "häiritä" kun olen menossa. Ja kyllä on ihan oikea kun joku kysyi! ap
Hahaha,
pitkän naisen tekemä provo.
hyi miten pitkä nainen. onko sillä isot lapiokädet?
Rakastuneella on ne ihanat vaaleanpunaiset lasit silmillään ; )
Onnea :) muista myös näyttää hänelle se kuinka ihana hän on ja arvosta sitä :)
Ihan uusi juttu minulle että jonkun parisuhteeseen on kuulunut häiriköinti tai yksityisyyden rajoittaminen. Oletko sinä ennen deittaillut läheisriippuvaisia ja nyt yhtäkkiä löysit normaalin?
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 23:40"]
Hahaha,
pitkän naisen tekemä provo.
[/quote]
Jep :D
Kivaa, että olet löytänyt rinnallesi oikeanlaisen naisen. Tosin sitä en ymmärrä miksi kaikkien naisten pitäisi olla samanlaisia kun ei kaikki miehetkään ole ja kaikki miehet ei pidä tuollaisista naisista.
Ja kaikki nuo piirteet, hienoa jos todella ovat aitoja piirteitä ja ne ovat sinun makuusi, mutta koekemuksen syvällä rintaäänellä pitää sanoa, että hommat voi muuttua vuoden parin päästä. Tiedän useitakin naisia jotka esittävät suhteen alussa mm, että seuraavat urheilua. sitten kun vakavoituvat suhteessa niin eivät jaksa enää esittää...ja ei sitä urheilua enää tulekaan seurattua. Mies on jo kiikissä :)
Oletko tehnyt naisellesi urheiluaiheisen visailun, jossa käy ilmi kuinka hyvin hän muistaa esim. mikä NHL:n seuroista teki viimeisimmän varauksen suomalaisesta pelaajasta tms ;)
Katsoin minäkin nuorena jalkapalloa, ja urheilen itse edelleen. Mutta jos mies riittävästi jatkaa kavereiden kanssa juoksentelua, jossain vaiheessa nainen ei enää ehdi kun pitää ylläpitää ammattia, kotia, lemmikeitä ja lapsia, ja menee maku. Nykyisin se on minun silmiini potkupalloa. Se hilluva massa siinä ympärillä on lusmuja, jotka käyttävät perheen rahat omaan viihteeseensä, ja teettävät kotihommat ilmaisella piialla, jonka potkaisevat katuojaan heti kun koukkuun tarttuu katsomosta joku nuorempi.
Muista huolehtia naisesi vapausasteista, jos haluat hänen säilyvän tyttömäisenä.
No, odota muutama vuosi, kyllä se ihastus siitä vielä kunnon emännäksi oppii.
No niinpä! Olisihan se eri kiva kun kaduilla kulkisi vain tuollaisia valioyksilöitä meidän tavallisten tallukoiden sijaan.