Viimeinen kerta, kun ostan Stockmannin nettikaupasta
Tilasin joulun jälkeis aleista Stockalta 3 tuotetta. Tilasin tuotteet "toimita liikkeeseen" vaihtoehdolla ja jäin odottelemaan viestiä tuotteiden saapumisesta haettavaksi. Odottelin ja odottelin ja nyt melkein 2 viikon kuluttua tulee viestiä: "Tilaamanne tuote on valitettavasti loppunut."
Ok. Ymmärrän, että joku tuote voi loppua, MUTTA siitä pitäisi ehkä infota nopeammin. Lisäksi nyt ei ollut kyse yhdetsä tuotteesta vaan kaikki tilaamaani kolme tuotetta olivat loppuneet.
MITEN ihmeessä Stockmannin kaltaisella kaupalla on varaa toimia näin? Mulla meni usko koko putiikkiin ja nyt ei tee mieli käydä edes liikkeessäkään. Kokeilin nyt ekaa kertaa tätä nettikauppaa ja jäi viimeiseksi. Olisin hyvin voinut käydä aleshoppailuissa hakemassa nuo tavarat liikkeestä, jos olisin tiennyt nettikaupan olevan noin surkea toiminnaltaan.
Parasta tässä on vielä, että pyytävät mua lähettämään vastausmailina tilitiedot, että voivat palauttaa rahat. Ihan käsittämätöntä. Veloittavat, pitävät rahoja pari viikkoa (vaikkei tavaroita ole olemassakaan) ja sitten eivät edes osaa palauttaa rahoja ilman, että asiakkaalle koituu ylimääräistä vaivaa.
Ei näin Stockmann.
t. aiemmin Stockmanniin erittäin tyytyväinen asiakas
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 23:49"]
Ot, mutta eilen näin Stokkan nettikaupassa oli Siena-lautasliinapaketti 33500€:DD
[/quote]
Siellähän tuo hinta tosiaan on vieläkin. "Osta nyt, maksa erissä!" ;) Tämän tuotteen kohdalla ei varmasti myytäisi eioota...
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 01:14"]
Kerronpa tarinan hajusta: Ihmettelin, kuka kumma lähelläni käyttää tosi ikävänhajuista parfyymiä. Haju vain seurasi minua. Itsehän minä tietysti olin se hajun kantoteline.
Kyllä Stocka on aivan miellyttävä asioida, eikä siellä tosiaankaan haise.
[/quote]
Ikävää, että haiset.
Jos haju loppuu, kun kaupasta astuu ulos, niin silloin se on melko varmasti se kauppa....
Stockan nettikauppa ei toimi , tilasin kuukausi sitten ostoskassikärryn maksoin ja sain
tilausvahvistuksen toimitusaika 4...5 päivää,, kuukausi on kulunut mutta tuottetta ei kuuluu
kysyin asiaa sähköpostilla sain vastauksen : sähköpostipalvelussa on ruuhkaa !
En suosittele
Timo
Horzen kanssa kävi sama. Tilatessa kaikkea, paitsi yhtä tuotetta oli varastossa. Odotin kuukauden tätä yhtä tuotetta, ja ilmeisesti siinä vaiheessa alkoivat koota tilaustani, ja huomasivat, että puolet muista tuotteistakin loppu. Olivat varmaan laittaneet mun jälkeen tilanneille niitä >:(
Hei! Ilmeisesti on kehittynyt paljon ja nyt toimii hyvin. Tilasin kaksi puseroa, tulivat 4 päivässä, vaikka korona-aika. Tuotteet hyviä ja toivon, että Stockaa nostettaisiin nyt, kun se tarvitsee apua. Sen merkitys ihan kulttuurisesti on ollut iso Helsingin keskustassa. Ja on yhä edelleen. Tarinoita Stockalta ja kellon alta edenneistä tapahtumista on jo monessa sukupolvessa. Lisäksi itse talo on huikea. Eli sitä kaikkea, koko kokonaisuutta, kannatan ja tsemppaan.
Minulla oli sieltä kanssa satasen tilaus, kun olin vahvistamassa verkkopankissa laskua niin sieltä tuli joku lyhyt virheviesti mutta se palasi kuitenkin ostoskoriin aivan kuin kaikki olisi ollut kunnossa.
nyt viikon jälkeen aloin ihmettelemään että miksi ei mitään kuulu, niin en ollut saanut edes tilausvahvistusta, eikä tililtä onneksi oltu veloitettu mitään. Toista kertaa en uskalla tilata...
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 23:35"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 23:32"]
Miksi ostaa netin kautta tuote myymälään - eikö voi kipittää paikan päälle katsomaan, onko sitä tuotetta myynnissä vaiko ei, kun sinne joka tapauksessa olisi mentävä?
[/quote]
Ei voi.
Syynä paskanhajuinen sokkelo, jota myös tavarataloksi kutsutaan, itse en ainakaan vapaaehtoisesti sinne suostu. Helpompi vain hakea tavara tietystä pisteestä. Esim. stockan yksi noutopiste on siellä autohallissa.
Vähän erilaista ajaa autohalliin, kävellä kaksi metriä ja saada tuote, kuin kulkea jonkun haisevan, kämäisen ihmisiä täynnä olevan sokkelon läpi.
[/quote]
Kerronpa tarinan hajusta: Ihmettelin, kuka kumma lähelläni käyttää tosi ikävänhajuista parfyymiä. Haju vain seurasi minua. Itsehän minä tietysti olin se hajun kantoteline.
Kyllä Stocka on aivan miellyttävä asioida, eikä siellä tosiaankaan haise.