Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko sinulla lapsena lyhyet hiukset?

Vierailija
11.01.2015 |

Onko siitä jäänyt traumat?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sellainen polkkatukka otsahiuksilla. Yläasteella kasvatin hiukset pitkiksi, ja sen jälkeen olen ne kaksi kertaa pätkäissyt polkkapituuteen ja kasvattanut takaisin. Nyt minulla on lapaluiden alapuolelle oluttuva hiukset ja tämä on kyllä maksimipituus niille. Alkaa mennä hiusten nätisti laitto vaikeaksi, vaikka auki niitä yleensä pidänkin. Olen 32v.

Tytölläni on yhtä pitkät hiukset kuin minullakin nyt, ja ne on murheenkryyni juuri siksi kun ovat edelleen aika hentoiset ja liukkaat. Mutta ei hänelle voi ainakaan otsatukkaa leikata, sillä se taas ei asettuisi kunnolla koskaan vaan sojottaisi suoraan ylös pyörteiden takia. Polkkatukka voisi olla hänellä todella nätti, mutta en tiedä viitsinkö niitä vastoin tytön tahtoa leikata, hän itse kun pitää hiuksistaan ja pitää siitä, kun niitä laitetaan.

Vierailija
22/26 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jonkin aikaa lyhyet. Halusin tosin itse leikkauttaa ala-asteella. Siitä hiusten lyhyydestä ei niinkään tullut traumoja vaan ennemminkin siitä, että äiti leikkasi aina itse hiukseni, vaikka ei niitä oikein malliin osannutkaan leikata. Eli kelpasi silloin, kun hiukset olivat tasamittaiset (polkka, pitkä jne) mutta lyhyenä hiukset olivat kyllä melkeinpä mallia potta...

Oman lapseni olen alusta lähtien vienyt suosiolla kampaajalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikattiin lyhyiksi juuri ennen kuin aloitin kouluun. Poikatukka jossa oli niskassa häntä. Halusin itse lyhyen tukan joten ei jäänyt traumoja :) . Lisäksi pääsin ekaa kertaa kampaajalle tuolloin.

Vierailija
24/26 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, minulla oli paksut luonnokiharat 25 cm pitkät hiukset heti kun putkahdin kohdusta ulos, ja näin kolmekymppisenä on edelleen....

Vierailija
25/26 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli niin superohuet, liukkaat hiukset pienenä lapsena ettei niihin olisi saanut edes minkäänlaista rusettia kiinni kuin niittaamalla se päänahkaan :( Nykyään minulla on ollut pitkästä polkasta puolipitkään, tyypillinen suomalainen hius joka alkaa vaan näyttämään ohuelta rotanhännältä jos sitä kasvattaa väkisin pitkäksi ja onneksi tämä pitkä polkka sopii minun kasvonpiirteisiini.

Vierailija
26/26 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli, koska itse halusin. Aikuisenakin on ollut lyhyet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä