Miten voi kaikkien miehillä olla valtava muna
Kommentit (14)
Salarakasko se siellä tuskailee? On niitä pienimunaisiakin, jatka etsimistä.
Mun miehellä on onneksi just semmoinen sopiva. Ei liian iso eikä liian pieni. Ihana kun ei tartte kokoaikaa jännittää, että sattuu jos liian syvään tai väärästä kulmsdta tökkää. Kutenkin tuntuu ihanasti oikeissa paikoissa.
Kaverisi on päässeet valikoimaan ensimmäisinä.
Siis av-mammojen miehillä?
Sehän kulkee käsi kädessä av-mammojen varallisuuden kanssa, ja ihan yhtä tosia molemmat, eikös niin ?
Ei mun miehellä ole. Tai siis. . en tiedä. Ei ole mihin verrata. Kyllä se ekalla kerralla sattui ja aina jos on pidemmän aikaa ollut ilman yhdyntää. Muttä menee se sisälle.
Mäkin luulen niin, sillä ekat kerrat vuosin verta ja takaa survominen sattuu, mutta voi olla että hän on ihan normaalin kokoinen.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 01:47"]
Siis av-mammojen miehillä?
Sehän kulkee käsi kädessä av-mammojen varallisuuden kanssa, ja ihan yhtä tosia molemmat, eikös niin ?
[/quote]
älä unohda että kaikki av-mammat ovat myös akateemisia!
Ne on noi nykypäivän lukiongelmaiset. Sieltä sanasta on tipahtanut e-kirjain seasta pois.
Mun miehellä on ainakin aika pieni ja olen siihen tyytyväinen. Seurustelin aikanaan sellasen iso munasen kanssa joka oli myös pihtari ja sitten kun seksiä sai oli kivuliasta. Nyt ei ole sitä ongelmaa :)
Ei mieheni muna ole iso, aivan normaalikokoinen, se on vain alapäälleni toisinaan vähän iso. Eihän se ole aina kiinni siitä munan koosta mahtuuko sisään ja kuinka hyvin, kyllä yhtä suuressa osassa tapahtumaan on naisenkin alapää.
Jospa se on niin että pienimunaisten naiset ei ole ensimmäisenä kertomassa elimen koosta vaan ovat ihan hissukseen.
Pidetäänhän pienimunaisuutta tällä palstalla nolona ja suorastaan häpeällisenä.
Jos munan kokoja kysellään on itsetäänselvää että isomunaisten muijat tulee ensimmäisenä kehumaan uroksensa mittoja.
Minulla ei ole nyt minkäänkokoista, ei vaan kiinnosta. Nuorempana kyllä tuli asiaa harrastettua. Toteankin että kaikilla kohtaamillani miehillä oli aivan omanlaisensa uniikkikappale. Otanta on sen verran suuri joten kaikenkokoista on nähty. Tärkein juttu on että sitä munaansa osaa käyttää ja eikä ainoastaan munaa vaan on ylipäätään seksuaalisesti aktiivinen ja haluaa tuottaa nautintoa naiselle.
Kun saa naisen nauttimaan ei niillä senteillä ole niin väliä.
Olen kyllä saanut aiemmissa suhteissani isompaa kuin nykyisin, mutta kuka edes pitää siitä että kaulimen kokoista elintä survotaan sisään? Nykyinen on kyllä huomattavasti parempi.
Mun miehellä ei ole valtava vaan just täydellinen. Tuntuu oikeissa paikoissa.
En tiedä mutta ne varmaan nauttii sun tiukasta lihasta. Pidä liha tiukana ja leuka pystyssä!