Tänä vuonna olen tienannu 76 300 eur Wolt-kuskina, tavoitteena että 100 000 menee rikki
Vaatii kyllä 60-80h työviikkoa loppuvuden ajan, mutta pidän sitä 100 000e vuotta mahdollisena.
Kommentit (51)
Ja veroihin menee sitten tuommoiset 50 000 €, että onnea vaan!
Ok. Minä lopetin noilta tilaamisen kun kuskit olivat niin hitaita. 1,5km matkassa ei pitäisi mennä 40 minuuttia.
Tienaat valtiolle veroja tuhlattavaksi. Se on hienoa.
- muurinpankkopoika
Minulla on ap:lle vain yksi kysymys: Mikä tuossa on idea? Ei tuollaista elämää voi loputtomiin elää. Jos haluaa säännöllisesti tienata 100000€ vuodessa, niin sitten pitää nostaa vähän jalostusarvoa.
Mulla taas oli 40 000 euroa palkka pk-seudulla. Tuli perhettä. Tajusin, et ei tästä mitään tuu. Käytin Aspin ostaakseni talon pikku-kaupungin keskustasta parilla sadalla tonnilla hoitovapaan aikana. Jäin himaan.
25-35e tunnissa pienessä kaupungissa jossa on vaikeaa löytää woltkuskeja
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ap:lle vain yksi kysymys: Mikä tuossa on idea? Ei tuollaista elämää voi loputtomiin elää. Jos haluaa säännöllisesti tienata 100000€ vuodessa, niin sitten pitää nostaa vähän jalostusarvoa.
Vien ruokaa muille 10-12h päivässä
Ap
Onpas täällä paljon kateellisia :)
Ja paljon jää bensojen ja kaikkien maksujen jälkeen?
Oletko palkkalistoilla vai onko oma yritys? Jos, sinun pitää maksaa omat eläkemaksusi, n. 20 % palkoista yms, hoitaa kirjanpito yms.
Hienoa, että kaikki nuoret (?) eivät jää lojumaan laiskoina kotiin, vaan tekevät ahkerasti työtä.
Muistakaa äänestää, äänestämättömyys on ääni näille Kokoomusriistäjien Wolteille ym. Riistäjä äänestää aina lisäetujen puolesta joita Kokoomus, Kepu ja RKP heille tuovat hallitukseen päästessään. Äänestämättä jättäminen tietää sitä että heidän suhteellinen äänimääränsä kasvaa. Äänestä siis henkesi edestä!
Aktivoitukaa työttömät Wolt-kuskeiksi. Helppoa hommaa. Pizzan ja kebabin toimitusta vaan, ja saa ajaa vielä omalla autolla.
150 euroa viikossa ja isä maksaa bensat on normaali woltkuskin palkka
Sitten heräsit unestasi, ja päästit kissan ulos.
0/5