Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänä vuonna olen tienannu 76 300 eur Wolt-kuskina, tavoitteena että 100 000 menee rikki

Vierailija
01.11.2021 |

Vaatii kyllä 60-80h työviikkoa loppuvuden ajan, mutta pidän sitä 100 000e vuotta mahdollisena.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurja työtahti. Vieläpä työssä, jossa joutuu oikeasti tekemään jotain.

Itse pudotin hieman työaikaani, kun se oli mahdollista. Raha ei kuitenkaan ole niin tärkeää. Minulle riittää, että saan itseni elätettyä, eikä tarvitse älyttömiä kitsastella. 30t/vuosi riittää siihen keski-suomessa.

Vierailija
22/51 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työstä aina palkkaa tarvitse saada. Työkokemus on riittävä palkka.

Erään kokoomuslaisen suusta tullutta sontaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanpa hieman Woltin palkkiota mitä jää käteen. Jos teet 8h päivässä ja 20 päivää kuukaudessa. Keskipalkka 25€/h niin tekee kuukauteen 4060€ . Ajat omalla autolla 1000km/kk. Yrittäjänä voit vähentää kilometrikorvaukset, Yel-maksut ja päivärahat tulosta eli kuukaudessa jää verotettavaksi tuloksi vain 490€ eli et joudu maksamaan lainkaan tuloveroja. Nettopalkaksi täten jää yli 3500€/kk kun lasketaan auton todellisille kuluille 0,20€/km.

Mulla jää nettoa 3000€ palkasta vain 1900€, joten en pitäisi tota kovin pahana kun ilman koulutusta voit ruveta touhuamaan, eikä tartte olla kyttäävän pomon alaisuudessa.

Vierailija
24/51 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdit kuitenkin palstailla.

Ole sinä vain hiljaa, vetelys.   Tietysti hänellä tulee olla myös vapaita hetkiä.   No, sinähän et ymmärrä työnteosta mitään.

Onnitteluni hänelle.  Ja toivon, että hän saavuttaa tavoitteensa ja vielä helposti ja nopeasti.

Vierailija
25/51 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wolt on parasta näin koronan aikaan. Tilasin juuri Boneless ravintolasta maan parhaan hampurilaisen ja ranet.

Vierailija
26/51 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei työstä aina palkkaa tarvitse saada. Työkokemus on riittävä palkka.

Erään kokoomuslaisen suusta tullutta sontaa.

Kyllä se on sinun suusi josta tulee sontaa.   Tosi tyhmä pitää olla, jos ei fiksun poliitikon toteamusta ymmärtänyt.

Ongelmasi on se, ettet ymmärrä mitään työelämästä, etkä mistään muustakaan.   Ainoastaan valittamisesta, vetelehtimisestä ja pummilla elämisestä.

Vierailija
27/51 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilaan mieluummin polku pyörällä tuodun pizzan kuin polttomoottorilla tuodun tervetuloa vaan muutkin kuin autoilla liikkuvat kuljettajat aina hyvää ja lämmintä ollut...

Vierailija
28/51 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas oon kerännyt pulloja..tämän vuoden tulot 68 500€ varmaan menee 80 000€ rikki..

Vierailija
29/51 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko käytössä ulkomaista halpatyövoimaa joilla muuta vaihtoehtoa ei ole Suomessa?

Vierailija
30/51 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ostako ruokaa Woltista, koska he palkkaavat roistoja ja huligaaneja. He ovat töykeitä ja pimputtavat ovikelloa toistuvasti. Jos olet epäkohtelias heitä kohtaan, he pistävät sinut merkille ja seuraavat sinua eri autoilla. He tuntuvat olevan iso rikollisliiga.

Vierailija
31/51 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas oon työtön ja saan peruspäivärahaa 5000 kuussa. Siihen vielä asumistuki 1500 ni pärjää.

Etkö usko? En minäkään noita tuloja woltilla.

Vierailija
32/51 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa ulinaa.

Koko homma perustuu siihen, että firma tarjoaa halukkaille mahdollisuuden tehdä satunnaista keikkaa palkkiota vastaan.

Tuota kutsutaan nimellä alustatalous. Idea on, että joku voisi vaikka työmatkallaan viedä pari annosta pientä korvausta vastaan perille. Voisi saada esim. samalla työmatkan bensat maksettua.

Vierailija
33/51 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ameriikan tyyppisessä kapitalistisessa riistomaassa koulukkaat ovat mm. viikonloppuisin marketeissa kassoilla auttamassa pakkaamisessa ja kantavat ostokset autoon. Siitä sitten asiakkaat antavat tippiä taalan pari, josta sitten illan aikana kertyykin jo mukavasti koululaiselle käteisvaraa.

Toista oli sosialistisissa valtioissa. Siellä ei koululaisten tarvinnut tehdä kassoilla töitä, koska asiakkaillakaan ei ollut mitään ostettavaa.

Yhteiskunta omisti kaupaut ja kukaan ei päässyt hyötymään

Suomessakin nyt on alkanut yhteiskunnallistamisen aikakausi js kaikenlainen hyötyminen pyritään estämään.

Olikohan vappusatasen perumisenkin perussyy siinä, että eläkeläiset olisivat satasen nettona kuussa hyötyneet?

Eläkeputkihan poistettiin, etteivät työttömät hyötyisi.

Vierailija
34/51 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näillä yrityksillä kokoomus ei saa Suomea nousuun. Näillä yrityksillä saadaan tuloerot kasvuun leikkaamalla henkilöstökuluja. Suomen pitäisi panostaa korkeaan osaamiseen ja teknologiaan ja tätä kautta tuleviin työpaikkoihin ja kokoomus ei tätä yhtälöä pysty ratkaisemaan leikkauspolitiikallaan. Senpä takia kokoomusta ei pitäisi päästää vastedes hallitukseen.

Vierailija
35/51 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aktivoitukaa työttömät Wolt-kuskeiksi. Helppoa hommaa. Pizzan ja kebabin toimitusta vaan, ja saa ajaa vielä omalla autolla.

Harvalla työttömällä on omaa autoa isossa kaupungissa. Kuten ei minullakaan. Muuten voisin opiskeluiden ohessa tehdäkin Woltti-lähettinä töitä. En kuitenkaan viitsi alkaa fillaroimaan pitkin kaupunkia.

Vierailija
36/51 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ùp

Vierailija
37/51 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wolt on riistofirma pahimmasta päästä. Kiertää yhteiskunnan sääntöjä ja käyttää hyväksi maahānmuuttajia. Yök.

Vierailija
38/51 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähtetit ole työntekijöitä. Ette taida ymmärtää alustataloutta.

Woltin tapauksessa idea on, että kuljettamaan suostuvat voivat halutessaan katsoa, olisiko oman kulkureitin varrella pari tilausta kuljetettavaksi ja tienata siitä muutaman euron oman kulkureittinsä varrella, josta muutenkin olisi kulkenut. Ekologista.

Vierailija
39/51 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että löytyy vielä niitäkin jotka haluavat omilla ansioillaan eteenpäin.

Ei ruikuteta Kelan luukulla ja nirsoilla työpaikoista.

Kunnioitan ihmisiä joille kunnia-asia on ottaa elämä omiin käsiinsä, ei odota eikä edellytä jotain pohjatonta lähdettä mistä käydä lypsämässä kun nyt vain ei huvita työ.

Itse menettäisin itsekunnioitukseni jos eläisin niin.

Vierailija
40/51 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko palkkalistoilla vai onko oma yritys? Jos, sinun pitää maksaa omat eläkemaksusi, n. 20 % palkoista yms, hoitaa kirjanpito yms. 

Joo, oikeastaan voisi Wolt-kuljetusyrittäjänä nostaa näiden kuljetusten hintoja, niin jäisi enemmän massia taskuun. Tienaisi vielä enemmän!