Tuli tänään jotenkin paha mieli
...kun työkaveri kysyi ihan yhtäkkiä, että eihän mua haittaa työskennellä sen kanssa. Vastasin vaan, että ei... nyt mietin, että miksi se sellaista edes kysyi.
Kommentit (13)
Ihan oikeesti mietin, että miks ihmiset miettii tuommosia asioita? Huono itsetunto?
Vierailija kirjoitti:
Laitoitko jo viestiä kaikille
Toisilla on se tyyli että kaikki toisten sanomiset pitää raportoida eteenpäin. Se on sitä paskan jauhamista
Pitäs taas tietää enemmän kokonaiskuvasta. Oletko normaalisti työskennellyt yksin tai onko työparia vaihdettu. Onko sinulla ollut huolia tms joista johtuen käyttäytynyt erilailla töissä. Jne jne.
Sen verran vakava juttu että kannattaa ainakin mennä psykiatrille nyt aluksi.
Jos on saanut vasta huonoa palautetta joltakin työkaverilta.
Vierailija kirjoitti:
Pitäs taas tietää enemmän kokonaiskuvasta. Oletko normaalisti työskennellyt yksin tai onko työparia vaihdettu. Onko sinulla ollut huolia tms joista johtuen käyttäytynyt erilailla töissä. Jne jne.
Välillä yksin, välillä työparin kanssa. Olen melko uusi työpaikalla. Käyttäydyn lähtökohtaisesti jokaista kohtaan tasapuolisesti niin kuin aiemmissakin duuneissa. Lieneekö sitten ollut jotain ongelmia aiemmin?
Miksi sinulle tuli siitä paha mieli? Minä olisin katsonut ihmetellen työkaveria ja kysynyt, että miksi sinä noin sanoit? Mikset sinä kysynyt?
Vähän outo kysymys, ihan kuin jonkun yläkoululaisen suusta. Mä olisin varmaan kysynyt että mitä tarkoitat? 🙂 Ärsyttää tuommoiset tavallaan vihjailevat, epämääräiset heitot joissa ei uskalleta puhua suoraan sen verran.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulle tuli siitä paha mieli? Minä olisin katsonut ihmetellen työkaveria ja kysynyt, että miksi sinä noin sanoit? Mikset sinä kysynyt?
Sen takia, että ei kenenkään tarvitsis tuommosia miettiä ilman syytä. Höh.
Ihan turha se on sinun murehtia sitä että työkaverillasi on hieman kehittämistä itseilmaisussa. Lopeta vatvominen, rentouttavaa viikonloppua
menisin heti päivystykseen ja sitte terapiaan.