Selänteen paidan jäädytys, katsotteko?
Aijotteko katsoa, tai katsooko miehenne? Viasathan avaa erikseen kanavansa tuota varten.. :-) Tulee klo 04.00.
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 10:00"]Mä jäädytin samaan aikaan omia pitkiä villakalsareitani yön yli ulkona. Olivat tuulettumassa, ja aamusella ku hajin pois niin kalsarit seisoivat itsestään lattialla. Taidan nostaa ne kaikessa hartaudessa lippusalkoon Teemun kunniaksi..
[/quote]
Muista kuvata tämä tapahtuma ja laita youtubeen! Muista myös laittaa faceen jakoon, mainetta ja kunniaa keräämään.
Minua harmitti, että lähetys oli alkaut jo ennen kuin Viasat oli ilmoittanut. Viasat ilmoitti ennakkotiedossaan, että lähetys alkaa 03.00, mutta se olikin alkanut jo aikaisemmin.
Onneksi täältä voi katsoa koko seremonian, myös Teemun saapumisen jäälle.
http://video.nhl.com/videocenter/console?hdpid=35&intcmpid=nav-video-main
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 10:27"]
Minua harmitti, että lähetys oli alkaut jo ennen kuin Viasat oli ilmoittanut. Viasat ilmoitti ennakkotiedossaan, että lähetys alkaa 03.00, mutta se olikin alkanut jo aikaisemmin.
Onneksi täältä voi katsoa koko seremonian, myös Teemun saapumisen jäälle.
http://video.nhl.com/videocenter/console?hdpid=35&intcmpid=nav-video-main
[/quote]
Sori, väärä linkki, täällä koko seremonia
Katsoin aamulla jostakin NHL:n sivulta sekä Selänteen puheen että pätkän, jossa käytiin läpi hänen uraansa. (Hiukan hupaisaa, että miten huono englanti on ihmisellä, joka on asunut Jenkeissä 20 vuotta.)
En katso jääkiekkoa enkä fanita urheilijoita, mutta arvostan kyllä kovasti kaikenlaisia ihmisiä, jotka suhtautuvat tekemisiinsä intohimoisesti. Olen samaa ikäpolvea Selänteen kanssa, joten siksikin häntä on tullut pienoisesti seurattua matkan varrella.
Uskon, että tuo ilta oli upeaa katsottavaa jääkiekkoihmisille, koska jopa minua se kosketti! :)
Jos pitäisi valita yksi aihe maailmassa, joka vähiten kiinnostaa minua ja miestäni, se olisi tämä. Meillä ei kummallakaan ollut mitään hajua mitä tällainen jäädyttäminen tarkoittaa.
Oi, itse en suorana katsonut, mutta pakko katsoa nauhalta! Mielestäni Teemu on yksi suurimmista suomalaisista koskaan.
Itse tiesin jo yläasteikäisenä mitä termi "paidan jäädytys" tarkoittaa, mutta ymmärrän kyllä että urheilua seuraamattomat eivät sitä varmasti voi tietää. Mistäpä he tämän tietäisivätkään. En tosin ymmärrä miksi sellaisten henkilöiden tarvitsee tulla tällaiseen ketjuun asiaa mainostamaan, eiköhän tämä kysymys ollut suunnattu lähinnä jääkiekko- ja Teemu-faneille.
Vai haluatteko te oikein hehkuttaa, miten ette seuraa urheilua ja esittää näin olevanne parempia ihmisiä vai mitä ihmettä? Mielestäni mies ei ole mies jos ei ole urheilusta (sekä penkki- että ihan itse urheiltuna) kiinnostunut, mutta nuokin on tietysti vain mielipideasioita.
[quote author="Hikinen paska" time="11.01.2015 klo 21:33"]
Tehkää perässä saamattomat lusmuperät :)
[/quote]
Ai paidan jäädytys vai? Nythän se kieltämättä onnistuisi, kun on pakkasta. Voi käydä hilaamassa t-paidan taloyhtiön lipputankoon.
En ymmärrä Selänne-hypetystä. Mies on lopettanut jo pelaajauransa, mutta tekeepä sitten mitä tahansa,niin uskolliset toimittajat kirjoittavat asiasta kymmeniä eri juttuja eri näkökulmista.
2