Selänteen paidan jäädytys, katsotteko?
Aijotteko katsoa, tai katsooko miehenne? Viasathan avaa erikseen kanavansa tuota varten.. :-) Tulee klo 04.00.
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 22:16"]Digiboksiin laitan ja katson huomenna. Olen seurannut netistä tätä juhlahulinaa Anaheimista eri artikkeleista ja kuvista. Tämä juttu on aivan valta, Teemun suosio Anaheimissa ja NHLssa on suurempi kuin moni Suomessa ymmärtää.
[/quote]
Ketä edes kiinnostaa?
Tai ennemminkin, ketä pitäs edes kiinnostaa?
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 21:25"]
Aijotteko katsoa, tai katsooko miehenne? Viasathan avaa erikseen kanavansa tuota varten.. :-) Tulee klo 04.00.
[/quote]
Eipä kun 03.00.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 22:17"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 22:16"]Digiboksiin laitan ja katson huomenna. Olen seurannut netistä tätä juhlahulinaa Anaheimista eri artikkeleista ja kuvista. Tämä juttu on aivan valta, Teemun suosio Anaheimissa ja NHLssa on suurempi kuin moni Suomessa ymmärtää. [/quote] Ketä edes kiinnostaa? Tai ennemminkin, ketä pitäs edes kiinnostaa?
[/quote]
Oikeastaan kaikkia suomalaisia, joiden pitäisi tajuta, miten mahtavaa PR-työtä Suomelle Selänne on tehnyt Kanadassa ja USAssa jo kohta 23 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 11:14"]Oi, itse en suorana katsonut, mutta pakko katsoa nauhalta! Mielestäni Teemu on yksi suurimmista suomalaisista koskaan.
Itse tiesin jo yläasteikäisenä mitä termi "paidan jäädytys" tarkoittaa, mutta ymmärrän kyllä että urheilua seuraamattomat eivät sitä varmasti voi tietää. Mistäpä he tämän tietäisivätkään. En tosin ymmärrä miksi sellaisten henkilöiden tarvitsee tulla tällaiseen ketjuun asiaa mainostamaan, eiköhän tämä kysymys ollut suunnattu lähinnä jääkiekko- ja Teemu-faneille.
Vai haluatteko te oikein hehkuttaa, miten ette seuraa urheilua ja esittää näin olevanne parempia ihmisiä vai mitä ihmettä? Mielestäni mies ei ole mies jos ei ole urheilusta (sekä penkki- että ihan itse urheiltuna) kiinnostunut, mutta nuokin on tietysti vain mielipideasioita.
[/quote]
Ai, tätä pyhää ketjua ei saisi "pilata" mitenkään, mutta auta armias jos on ketjua edellisistä elämistä, yliluonnolisista kokemuksista tms, niin niihin saa tulla huutelee lääkityksistä yms?!
Joopa joo, vapaa maa ja kommentoida saa sinne minne kukakin haluaa. Reilua silloin.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 11:14"]
Oi, itse en suorana katsonut, mutta pakko katsoa nauhalta! Mielestäni Teemu on yksi suurimmista suomalaisista koskaan.
Itse tiesin jo yläasteikäisenä mitä termi "paidan jäädytys" tarkoittaa, mutta ymmärrän kyllä että urheilua seuraamattomat eivät sitä varmasti voi tietää. Mistäpä he tämän tietäisivätkään. En tosin ymmärrä miksi sellaisten henkilöiden tarvitsee tulla tällaiseen ketjuun asiaa mainostamaan, eiköhän tämä kysymys ollut suunnattu lähinnä jääkiekko- ja Teemu-faneille.
Vai haluatteko te oikein hehkuttaa, miten ette seuraa urheilua ja esittää näin olevanne parempia ihmisiä vai mitä ihmettä? Mielestäni mies ei ole mies jos ei ole urheilusta (sekä penkki- että ihan itse urheiltuna) kiinnostunut, mutta nuokin on tietysti vain mielipideasioita.
[/quote]
Minä arvostan enemmän Keke Rosbergia, Mika Häkkistä ja Kimi Räikköstä kuin Teemu Selännettä. Valtteri Bottas on varmasti joskus liittymässä noiden kolmen suomalaisen suururheiljan sakkiin. Mieheni on samaa mieltä.
Jos jääkiekkoilijoista puhutaan, niin ainoa mies siinä porukassa on Saku Koivu. Niin urheilijana kuin ihmisenäkin. En todellakaan katsellut Selänteen jäädyttämisiä. Mitä vähemmän siitä hepusta puhutaan, sen parempi. Yhtä turhaa kuin Loirin hehkutus. Hohhoijjaa.
Nämä todella ovat mielipideasioita. Ilmaisin tässä viestissä omani.
Hieno seremonia. Kyllä siinä itku meinasi tulla kun monen lapsuuden sankari jätti jäähyväiset ja paita nostettiin korkealle kattoon. Upea juttu ja suuri kunnia suomalaisille, että meillä on miehiä kuten Teemu Selänne.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 16:33"]
Hieno seremonia. Kyllä siinä itku meinasi tulla kun monen lapsuuden sankari jätti jäähyväiset ja paita nostettiin korkealle kattoon. Upea juttu ja suuri kunnia suomalaisille, että meillä on miehiä kuten Teemu Selänne.
[/quote]
Meillä koko perhe itki. Ymmärrätte varmaan, että jos perheen lapsille on luettu kirjaa Teemun taikaluistimet, lapsetkin ovat alkaneet pelaamaan jääkiekkoa.
Itse joutuisin hankkimaan varmaan mahdollisimman turruttavat lääkityksen jos minun lapseni pelipaita ja -numero joskus jäädytettäisiin. Eihän tuosta kyyneleittä selviäisi vaikka onkin iloinen ja juhlava asia.
Kyllä on henkilöpalvonta mennyt kohtuuttomaksi. Ei tuollaista hypetystä kukaan jaksa. Ja jotkut toimittajat vielä uhoavat, että kyseisestä lätkyttäjästä pitäisi tehdä Vuoden urheilija. Siis puolen vuoden jonkinlaisilla ansioilla ja toisella puolella maapalloa. Hei haloo! Jotain rajaa!
Olisi kiinostavampaa nähdä, kuinka korkealle Selänne hilataan, kunhan Hänestä aika jättää.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 11:14"]Oi, itse en suorana katsonut, mutta pakko katsoa nauhalta! Mielestäni Teemu on yksi suurimmista suomalaisista koskaan.
[/quote]En. Minä olen seurannut urheilua koko ikäni mutta vain urheilua, en sitä muuta piperrystä jota varsinkin jääkiekossa on ihan liikaa. Kun pääosasa ei ole enää se urheilu vaan kaikki muu. NHL ei siksi kiinnosta yhtään. Milloin tämän kysyjä on viimeksi ollut esimerkiksi käsipallomatsissa tai purjehduskilpailuissa?
Miten se paita oikein jäädytetään? Upotetaan nestemäiseen typpeen? Hajoaakohan se -196 asteessa? Vai laitetaanko paita pakastimeen? Sulaako se sitten siellä hallin katossa?
Ei se mikään paita edes ollu, pelkkä joku rätti mikä hilattiin katon rajaan. Pientä kusetusta. Puhutaan PAIDASTA ja JÄÄDYTTÄMISESTÄ ja kumpaakaan näistä ei tapahtunu.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 22:17"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 22:16"]Digiboksiin laitan ja katson huomenna. Olen seurannut netistä tätä juhlahulinaa Anaheimista eri artikkeleista ja kuvista. Tämä juttu on aivan valta, Teemun suosio Anaheimissa ja NHLssa on suurempi kuin moni Suomessa ymmärtää. [/quote] Ketä edes kiinnostaa? Tai ennemminkin, ketä pitäs edes kiinnostaa?
[/quote]
Oikeastaan kaikkia suomalaisia, joiden pitäisi tajuta, miten mahtavaa PR-työtä Suomelle Selänne on tehnyt Kanadassa ja USAssa jo kohta 23 vuotta.
[/quote]
Vaan siltikin rapakon takana kuvitellaan, että täällä kipittelee jääkarhuja kadulla. Mitä tämä kärpäsen paskan kokonen pläntti on hyötyny jostai selänteen luisteluista? Eihei niin vittu mitään!
Hankkis OIKEITA töitä ja tekis jotai merkityksellistä!
Mä jäädytin samaan aikaan omia pitkiä villakalsareitani yön yli ulkona. Olivat tuulettumassa, ja aamusella ku hajin pois niin kalsarit seisoivat itsestään lattialla. Taidan nostaa ne kaikessa hartaudessa lippusalkoon Teemun kunniaksi..
Digiboksiin laitan ja katson huomenna. Olen seurannut netistä tätä juhlahulinaa Anaheimista eri artikkeleista ja kuvista. Tämä juttu on aivan valta, Teemun suosio Anaheimissa ja NHLssa on suurempi kuin moni Suomessa ymmärtää.