Mitä teit eilen kun oli rekkaripakko?
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 20:01"]
Nauroin partaani.
[/quote]
Mikä siinä niin huvitti? Jatkoitko movember-viiksien kasvattamista oikein kunnon pöheköksi asti? Laita kuva tulemaan!
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 20:03"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 20:01"]
Nauroin partaani.
[/quote]
Mikä siinä niin huvitti? Jatkoitko movember-viiksien kasvattamista oikein kunnon pöheköksi asti? Laita kuva tulemaan!
[/quote] Hold your horses, edetään palanen kerrallaan.
Sen verran vaivauduin että kirjauduin, ja jatkoin kuten ennenkin. Mulla on nimimerkki ollut vuosia, en vain jaksa yleensä kirjautua.
Kiukkusin kaksplussalla ja karsin niitä miljoonaa aukiolevaa ikkunaa tietokoneesta, kun ei ole malttanut just nyt vielä laittaa kiinnostavaa keskustelua kiinni, jos vaikka joku vielä kommentoi... Haikeaa oli.
Päätin että nyt loppuu palstailu, kyllästyin aikoinani siihen nimimerkki-kyttäilyyn.
Tuli ahdistusta. En rekkaroitunut.
Tein av mamma nimmarin ja jatkoin.
Kävin täällä, totesin tilanteen ja poistuin. Tänään tulin jäähyväisvisiitille katsomaan onko kävijöitä ollut runsaasti. Jäin nyt kuitenkin kun tilanne taas normaali, toista kertaa en anna anteeksi ;)
Illalla tuli ahdistusta. Yritin korvikkeeksi käydä sana vapaalla ja kaksplussalla, mutta niissä ollut samaa fiilistä. Yritin uskotella itselleni, että selviän tästä, mutta vaikeaa se olisi ollut.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 19:06"]
Tein av mamma nimmarin ja jatkoin.
[/quote]
Sama. Koko päivä meni, pikkuhommien lomassa. Oikeastaan oli aika kivaa.
Arvelin, että eipähän tule enää täällä käytyä ja olin jollain tapaa helpottunut. Ja täällä taas. Olis vaan pysyny tuo rekisteröinti
Päätin etten rekisteröidy. En pysynyt päätöksessäni. Tein tunnukset ja valehtelin kotiosoitteesta lähtien kaikki tiedot. Silti kommentoin ehkä kahteen ketjuun, oli todella tylsä meno palstalla.
En käynyt täällä, menin toisille palstoille.
Ja niin teki todella moni muukin.
Mä katsoin telkkua ja siivosin. Nyt taas mennyt päivä täällä. Välillä tehnyt jotain muuta, mut sitten taas palaan tänne. Jotenkin olen traumatisoitunut niin eilisestä, että nyt tarvitsen tätä vierihoitoa koko ajan. Pelko tosin siitä, että rekisteröityminen tulee tän kokeilun jälkee, on vielä kova.
Seurasin mitä täällä tehdään ja kävin muualla myös katselemassa ja keskustelemassa. Tänne en tee tunnuksia nyt enkä myöhemmin.
Luin palstaa tuskaisena, kun en voinut kommentoida. Päätin etten rekkaudu ja pysyin päätöksessäni. Välillä kävin hetken kaksplussalla, hieman kommentoin sinne, mutta se ei ollut hauskaa.
Spermaa