Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksesi Kanarian nudistirannoilta

Nainen-40v-F-koko

Mies lupasi maksaa kanarian matkan, sillä ehdolla et suostun nudistirannalle. Bikinit jätetään kotiin. Mies selvästi haluaa et saan lisää rohkeutta. En ole koskaan ollut nudistirannalla enkä edes yläosattomissa rannalla, koska rintani ovat erittäin isot. Onko noi rannat suosittuja ja onko siellä naisia? Onko kokemuksia? Onko missä saarella parhaat rannat? Jne.

Kommentit (6)

Vierailija

Gran Canarialla Maspalomasissa on parhaat nudistirannat. Siellä on myös paljon naisia, toki miehiä enemmän.

Isot rinnat ovat pelkkää plussaa. Siellä on kaiken näköisiä ja kokoisia ihmisiä.

Rohkeasti vaan sinne.

Vierailija

Myös minun vaimoni on ollut yläosattomissa vain Kanarialla. Oli sexyä kun oma vaimo oli rinnat paljaana kaikkien nähden.
Taivalsimme myös dyynien seassa nudistialueen puolelle. Huvitti kun jotkut miehet tulivat munasilleen venyttelemään tai muuten vain pysähtelemään vaimoni kohdalla. Selvästi tuijottivat vaimoni rintoja tai esittelivät itseään. Myös minun vaimoni on isorintainen.

Vierailija

Lanzaroten Papagayo Beachin kalliorannoilla (varsinkin siellä vähän kauempana keskustasta olevilla kalliorannoilla) olen käynyt useaan otteeseen ja siellä on aina ollut käytännössä yhtä paljon miehiä kuin naisiakin nudisteina, koska siellä on siis pääsääntöisesti vanhoja pariskuntia. Ihan harmittomia, eivät tuijottele muita sen kummemmin....harvemmin olen nähnyt siellä mitään "esiintyjiä" jotka selvästi haluaisivat vaan esitellä vartaloaan muille. Eli hyvä paikka on.

Fuerteventuran Jandian rannalla ollaan usein yläosattomissa, mutta ei täysin alasti.

Vierailija

Olen ollut Lanzaroten Papagayo Beachillä tyttöystäväni kanssa. Siellä suunnilleen kaikilla muilla naisilla oli sellainen karvoitus etteivät bikinit olisi kätkeneet mitään strategista. Tyttöystäväni on puhdas karvoituksesta sieltäkin ja nautti ansaittua huomiota D-kupin kiinteine rintoineen ja täysin ajeltuine alapäineen. Hänellä sattuu vielä olemaan kunnolliset riippuvat sisemmät, joten menestys oli taattu. Erektioita ei siellä nähty, siitä miesten naiskumppanit pitivät huolen. Mitään parittomia irstaita miehiä ei siellä näkynyt. Suosittelen rantaa. Silloin kun kävimme siellä, sinne ei päässyt julkisilla vaan piti olla oma auto tai ottaa taksi ja sopia hausta myös.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat