Miksi Suomessa asuu 610000 vieraskielistä?
Kommentit (12)
Kyllä minäkin muuttaisin pois kotimaastani jos minulle annettaisiin puolitoista tonnia kuussa ja maksettaisiin kaikki laskut päälle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin muuttaisin pois kotimaastani jos minulle annettaisiin puolitoista tonnia kuussa ja maksettaisiin kaikki laskut päälle.
Ja ilmainen asunto maan pääkaupungissa.
Saksassa asuu noin 17000 suomalaista. Olemme hyvin pieni ulkomaalaisporukka täällä. Muita kansalaisuuksia on paljon enemmän. Esimerkiksi turkkilaisia on 1,5 miljoonaa (plus ne, joilla
on kaksoiskansalaisuus). Jokaisella meistä on ollut syymme tulla tänne ja jäädä. Mitä ihmeen vauhkoamista pidätte siellä Suomessa muutamasta harvasta ulkomaalaisesta? Häpeäisitte.
Kapitalismi imee halpaa työvoimaa.
Koska Kelaturismi ja tulijoiden epärehellisyys. Kaksoistandardit, suomalaisilta tuet ja työpaikat pois ja annetaan ne turisteille.
Ainakin osa johtuu pakkoruåtsista ja atk-tukihenkilöistä. Savolaisiakin on.
Vierailija kirjoitti:
kela gold
Mitamitamita sina sanoa. Mina omista kela gold ja ola kuniakasnalaine. Mina ei tulla suomi haku tyo vaan raha ja anta suomi naine musta kikuli.
Vierailija kirjoitti:
Kapitalismi imee halpaa työvoimaa.
Tarkoitit kai että Kela imee hyviä asiakkaita :D
Pitäisikö rouva Stubbin muuttaa Britaniaan takaisin. Minun miniäni ja lapsenlapseni laittavat kielekseen espanjan, koska miniäni on Argentiinasta. Tyttäreni taas on naimisissa miehen kanssa, jonka äidinkieli on englanti, vaikka on täällä syntynyt, vanhemmat Yhdysvalloista tänne opettamaan muuttaneita.
Pitäähän vihervassarinaisille olla tummia nahkadildoja varustettuna siemensyöksyllä. Toisaalta luuserimiesten pitää saada tiukkaa reikää, mistäpä muualta kuin Thaimaasta.
kela gold