Arvaa paino!
Kommentit (38)
Tykkään muodokkaista naisista, mutta silloin kun maha menee etäämmälle kuin tissit, on syytä alkaa laihduttaa.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 17:30"]
liikaa, hyi vittu mikä matami!
[/quote]
Tämä olikin hyvä tietää, kiitos vain.
Ihan kun en tietäisi jo ennestään että näitä vähemmän fiksuja mielipiteitä joiltaki löytyy... Ja tarkoitan pilkun jälkeistä lausetta. "Liikaa" on ok vastaus.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 17:38"]
Tykkään muodokkaista naisista, mutta silloin kun maha menee etäämmälle kuin tissit, on syytä alkaa laihduttaa.
[/quote]
Paitsi jos on raskaana..mmm :P
Ap, ilmoita selvästi että viesti on sinulta, jos kerrot oikean painosi.
Arvaisin n. 70 kg. Mieluummin vähän yli kuin alle, Ei kumminkaan lähellekään 80:tä.
Älä välitä noista haukkujista. Et sä ny niin lihavalta näytä, ehkä 85kg?
Itse olen saman mittainen ja painan 85. Minulla on isommat jalat, mutta hoikempi keskivartalo. Veikkaisin siis noin 87-88kg. :)
Ei ole kivaa kun haukutaan, mutta en välitä niistä sen enempiä. Kertoohan se enemmän kommentoijasta itsestään jos pitää päästä haukkumaan.
Oikea paino on se 90kg.
Ja suunta alaspäin... :)
-ap
Kaula ja rintakehä pöhöttyneet samalla tavalla kuin mulla joskus. Jätin kaiken maidon ja gluteenin pois ja mun kaksoisleuka hävisi ja sain solisluut.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 17:50"]
Ei ole kivaa kun haukutaan, mutta en välitä niistä sen enempiä. Kertoohan se enemmän kommentoijasta itsestään jos pitää päästä haukkumaan.
Oikea paino on se 90kg.
Ja suunta alaspäin... :)
-ap
[/quote]
Tässä se taas nähtiin, että suurimmalla osalla ei ole hajuakaan toisten painosta, huutelevat silti. Laitoin tässä taannoin myös kuvani, ja vain ne jotka ovat itsekin olleet yli satakiloisia olivat yhtään kartalla, jotkut jopa arvasivat ihan oikein, osalla meni kymmeniä kiloja pieleen :)
Oot aika nuori? Tuo lähtee kyllä pois, jos haluat! Jos käytät e-pillereitä, kokeilisin muutamien kuukausien taukoa.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 17:55"]
Kaula ja rintakehä pöhöttyneet samalla tavalla kuin mulla joskus. Jätin kaiken maidon ja gluteenin pois ja mun kaksoisleuka hävisi ja sain solisluut.
[/quote]
Jätitkö kaikki maitotuotteet?
Gluteenitonta aion kokeilla ja maidon sellaisenaan jättää pois, mutta ainakin toistaiseksi pidän muut maitotuotteet kohtuullisissa määrin mukana.
-ap
No en ois kyllä uskonut, että on noinkin paljon painoa. Mutta kiva juttu, että suunta tulee olemaan alaspäin :)
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 17:55"]
[/quote]
Jätitkö kaikki maitotuotteet?
Gluteenitonta aion kokeilla ja maidon sellaisenaan jättää pois, mutta ainakin toistaiseksi pidän muut maitotuotteet kohtuullisissa määrin mukana.
-ap
[/quote]
Joo, ihan kaikki maitotuotteet. Voi kuule alkoi happi kulkea, kun tuo turpeus kaulalta ja limakalvoilta poistui (en tiedä onko sulla myös sisäpuolista tukkoisuutta).
Painoindeksi varmaan jotain 30+? Eli about n. 80 kg
Huhhuh satasen paikkeilla