Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lepoon kehotettu kuningatar Elisabet tallentui kuviin ensimmäistä kertaa sairaalayön jälkeen – huristeli vihreällä Jaguarillaan

Maz zi
01.11.2021 |

https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000008374389.html

Vihree Jaguaari valomerkki "signaali" ?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se kovin huonona voi olla.

Vierailija
2/9 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tuo ajaa itse julkisessa liikenteessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioidaan myös tuo JAGUAARI valinta.

Luonnossa SAALISTAJA.

Vierailija
4/9 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se melkoinen rautamuori, tämä Elisabeth!

Kokenut ja nähnyt niin paljon tässä elämässä, ettei vähistä säiky eikä hätkähdä.

Vierailija
5/9 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se kovin huonona voi olla.

Ei olekaan.  Töitä painanut kaiken aikaa.  Hoitaa etänä tehtäviään.   Screenillä nähneiden (mm BoJon mukaan). oikein hyvä kuntoinen ja sädehtivä.

Vierailija
6/9 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa. Englannin kuningattaren (tai kuninkaan) ei tarvitse myöskään suorittaa ajokorttia.

Vierailija
7/9 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei saisi?

Ei ajokortti ole iästä kiinni.  Vaan fyysisestä ja henkisestä terveydestä.

Ja mistä tiedät missä hän tuolla Jaguaarilla ajelee.

Tätini on 82 vuotias ja hänellä on edelleen ajokortti. Käy autollaan kaupoissa ja marja-sienimetsissä maaseudulla.  Täysin henkisesti virkeä, mutta fyysisiä sairauksia on jonkin verran.

Vierailija
8/9 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa.  Ei ole kämmännyt. Mutta ajelee vain noita lyhyitä matkoja. Virallisiin tilaisuuksiin ja kirkkoon hänet kyyditään.  Mutta toisaalta ajeli nyt kesällä mm Windsorin seudulla hevoskisoihin.   Ilmiselvästi tykkää suhailla, istuu ratissa silloinkin, kun on kaikenlaisia äijiä autossa.

Hauska tapaus sattui jokin aika sitten, kun oli palaamassa ajelultaan.  Pysähtyi portin eteen ja odotti, että se avataan hänelle, mutta vahtivuorossa ollut ei jostain syystä porttia avannut.   Kuningatar odotteli aikansa ja kaarsi sitten pois ja turvamiehet autoineen perässä.   Jonkin ajan päästä palasi, ja siihen menessä asia oli ilmeisesti ehditty selvittää, ja niin hän pääsi takaisin kotiin.

Vierailija
9/9 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei saisi?

Ei ajokortti ole iästä kiinni.  Vaan fyysisestä ja henkisestä terveydestä.

Ja mistä tiedät missä hän tuolla Jaguaarilla ajelee.

Tätini on 82 vuotias ja hänellä on edelleen ajokortti. Käy autollaan kaupoissa ja marja-sienimetsissä maaseudulla.  Täysin henkisesti virkeä, mutta fyysisiä sairauksia on jonkin verran.

Joo, mulla on myös talossa näitä tuon ikäluokan kuskeja.   Kun autotalliin menee, niin heti kuulee, ovatko ratissa.   Kun sitä auton keulaa pyritään suuntaamaan sinne ovelle päin eli joutuvat vekslaamaan siellä pienehkössä tilassa sitä autoa, on meteli yli maallinen.  Siinä on moottori kovilla.   Muuten vähän hirvittää, kun noin jalan liikkuessaankin, jotutuvat kääntämään koko kropansa jos katsovat muualle kuin eteenpäin.  Vähän hidasta ja heikkoa siis opsevointi.

Maalla on toki eri asia, kun ei ole mitään liikennettä seurattavaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän