Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua niin oksettaa, kun vanhat ihmiset kyselevät olenko naimisissa

Vierailija
01.11.2021 |

Vanhoilla ihmisillä ei muuta sisältöä tunnu olevan. Todennäköisesti heille naimisissaolon käsite on aika erilainen, kuin meille nuoremmille. Heillä on seksuaalisuus esimerkiksi kadonnut jo vuosikymmeniä sitten, miehellä tuskin on enää seissyt viimeiseen 30 vuoteen. Silloin jäljellä on enää naimissaolon hehkutus ja status. Meille nuoremmille seksuaalisella haluttavuudella on suuri merkitys, siksi emme huoli ketä hyvänsä, mutta vanhukset tuskin tätä ymmärtäisivät, vaikka rautalangasta vääntäisisin.
M32

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit nainen, sinulta tentattaisiin myös onko lapsia ja milloin aiot hankkia. 

Vierailija
2/37 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä jättää tollaset omaan arvoonsa. Hautaan ovat matkalla piakkoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otan kohteliaisuutena. He ajattelevat, että joku minut huolisi, vaikkei näin sitten kai todellisuudessa ole.

Varmasti eri asia, jos olet vapaaehtoisesti sinkku. Minä en ole.

Vierailija
4/37 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että elät synnissä eikä ole aikomustakaan mennä naimisiin.

Vierailija
5/37 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oksentele pois ap.   Mikä sua estää oksentamista?

Vierailija
6/37 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ärsyttävää.

Udellaan oletko naimisissa, onko sinulla mies. Kun sanot että ei, niin ihmetellään että miksi.

Kun sanon etten halua vouhkataan että täytyyhän mies olla! Ei yksin saa jäädä.

Näin sanoi viimeksi yksi vanhempi mies jolta sain kyydin keskustaan.

Eikä tämä rajoitu vanhoihin, myös nuoremmilta saat lähes vihamielistä palautetta että ei ihminen voi elää yksin eikä ihminen voi olla onnellinen yksin ja kyllä se mieli vielä muuttuu ja..ja..ja

En tajua mikä jumalaton tarve ihmisillä on sorkkia toisen elämään kun elät vapaaehtoisesti sinkkuna.

Miksi ei voida hyväksyä toisen päätöstä. Mitä se on keneltäkään pois jos haluan elää näin?

Vierailija
7/37 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua niin oksettaa kun nuoret nauravat minulle, kun en tiedä,  enkä ymmärrä kaikki nykyaikaisia sanoja ja termejä.

-72v.

Vierailija
8/37 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa siinä on, jos jotain joku kyselee? Kuulostat aika ilkeältä ihmiseltä.

Vierailija
9/37 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa siinä on, jos jotain joku kyselee? Kuulostat aika ilkeältä ihmiseltä.

Koska vanhukset usein olettavat, että nuoret elävät samalla tavalla kuin hekin nuorena. Eli naimisissa ollaan viimeistään 25-vuotiaana ja oletus on, että silloin on perhettäkin. Ainakin minun vanhat sukulaiseni tuntuvat halveksuvan syvästi sitä, että joku elää 40-vuotiaanakin tyytyväisenä yksin. 

M32

Vierailija
10/37 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosta sellaiselta tyypiltä ettei yksikään sinua vähänkään tunteva ihmettele asiaa hetkeäkään

Vierailija
11/37 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska vanhukset usein olettavat, että nuoret elävät samalla tavalla kuin hekin nuorena. Eli naimisissa ollaan viimeistään 25-vuotiaana ja oletus on, että silloin on perhettäkin. Ainakin minun vanhat sukulaiseni tuntuvat halveksuvan syvästi sitä, että joku elää 40-vuotiaanakin tyytyväisenä yksin. 

M32

Ja paskat olettaa. Yksikään minua 20-40- vuotta vanhempi ei ole olettanut minulta koskaan mitään. Ihan olen saanut elää niin kuin haluan eikä kukaan ole kysellyt. Hirveetä yleistystä tällä palstalla.

T: lapseton, 50-vuotias sinkkunainen

Vierailija
12/37 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas oli katkera vuodatus.

Vierailija
13/37 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksenna pois, se helpottaa kun saa vatsan tyhjäksi.

Vierailija
14/37 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Ja paskat olettaa. Yksikään minua 20-40- vuotta vanhempi ei ole olettanut minulta koskaan mitään. Ihan olen saanut elää niin kuin haluan eikä kukaan ole kysellyt. Hirveetä yleistystä tällä palstalla.

Juuri näin. Ainoa asia mitä omassa lapsettomuudessani surin oli se, että äitini ei saanut olla mummo. Äitini vastasi, että sinä elät itsellesi, et muille.

Vierailija
15/37 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset kyselyt triggeröivät niitä, jotka eivät ole sinut oman elämäntilanteeseensa.

Vierailija
16/37 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Juuri näin. Ainoa asia mitä omassa lapsettomuudessani surin oli se, että äitini ei saanut olla mummo. Äitini vastasi, että sinä elät itsellesi, et muille.

Olisipa tuollaisia sukulaisia. Valitettavasti sieltä mistä itse olen kotoisin, on ollut itsestäänselvää, että on lapsia. Jopa lastenlapsia pidetään itsestäänselvänä asiana. Hyvin moni sukulaiseni on äärivanhoillinen, vaikka emme lestasukua yms. olekkaan. Vaikka joskus tuntuukin siltä, että omien sukulaisten tavat on kuin jostain lestaperheestä tai mustalaisilta. Kunnia, häpeä jne. 

Vierailija
17/37 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oksettaa, kun mua joka paikassa rouvitellaan. Enkä oo ikinä ollut naimisissa!

N52

Vierailija
18/37 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel!

Vierailija
19/37 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hyvä jättää tollaset omaan arvoonsa. Hautaan ovat matkalla piakkoin.

Sinulla on todella ruma luonne.

Vierailija
20/37 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua oksettaa, kun mua joka paikassa rouvitellaan. Enkä oo ikinä ollut naimisissa!

N52

Nyt kyllä pitää kerätä someloukkaantujien kerho pitämään meteliä tästä. Kaikki naimattomat "ikäneidot" voivat julkisesti pahoittaa mieltään väärästä nimittelystä. Mitä traumoja.   ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan