Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua niin oksettaa, kun vanhat ihmiset kyselevät olenko naimisissa

Vierailija
01.11.2021 |

Vanhoilla ihmisillä ei muuta sisältöä tunnu olevan. Todennäköisesti heille naimisissaolon käsite on aika erilainen, kuin meille nuoremmille. Heillä on seksuaalisuus esimerkiksi kadonnut jo vuosikymmeniä sitten, miehellä tuskin on enää seissyt viimeiseen 30 vuoteen. Silloin jäljellä on enää naimissaolon hehkutus ja status. Meille nuoremmille seksuaalisella haluttavuudella on suuri merkitys, siksi emme huoli ketä hyvänsä, mutta vanhukset tuskin tätä ymmärtäisivät, vaikka rautalangasta vääntäisisin.
M32

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele, ettei ap ole kelvannut kenellekään.

Vierailija
22/37 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäneitoveron voisi palauttaa. Koskee myös miehiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, olet melko vanha jo itsekin

M25

Vierailija
24/37 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. vanhanpiian veroa maksoivat miehetkin, 24 vuotta täytettyään, naimattomat ja lapsettomat.

Kertyisi sitä mukava potti valtion kassaan tältäkin palstalta! :D

Vierailija
25/37 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoi otsaasi, ÄLÄ PUHU MULLE.

Vierailija
26/37 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nainen. Luonnostaan heikkoitsetunto.

mies53v

Vierailija
27/37 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset kyselyt triggeröivät niitä, jotka eivät ole sinut oman elämäntilanteeseensa.

Minua häiritsi jo ihan sinkkuuteni tyytyväisenä 19-vuotiaana se, kun kyseltiin jossain sukujuhlissa siitä, onko minulla poikaystävää tai milloin haluaisin saada omia lapsia. Aina jonkun pitkän näkemistauon jälkeen kyselivät seurusteluasioita ja sain häveten sopertaa, ettei ole ketään ja etten vielä lapsiakaan ole vuosikausiin tässä hankkimassa. Ap:lla on ihan validi pointti.

Tuollainen uteleminen ja yleistyksiin vetoaminen on ärsyttävää! Edelleenkin ärsyttää, jos joku kyselee siviilisäädystäni. Nuoruudessa traumatisoiduin jo sellaisesta. Omat sukulaiseni kiusaavat niillä uteluilla muitakin serkkujani.

Niiden pahimpien utelijatätieni omat lapsenlapset ovatkin sitten teinivanhempia, kun ilmeisesti heitä on tavallaan jopa painostettu kyselyiden kautta seurusteluun ja perheen perustamiseen ym. liian nuorena.

T. N35+

Vierailija
28/37 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hyvä jättää tollaset omaan arvoonsa. Hautaan ovat matkalla piakkoin.

häpeä..itsekkin voit olla pian..mistä tiedät huomista ! kaikki täältä kuolee.Kukaan tänne jää..tai miten on jää joskus..haundet

Vierailija
29/37 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan että ette ole. Noin on taloudellisesti parempi (vaikka ei ehkä olisi) kato sen ilmettä sitten tarkkaan.

Vierailija
30/37 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että et ole sinut naimattomuutesi kanssa.

Vierailija
31/37 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no joo,kysy siltä että no millos sä meinasit kuolla tai että mä olen homo/lesbo/kannatan moniavioisuutta/ tai jotain muuta semmosta loppuu kyselyt!

Vierailija
32/37 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisi olla tarkistamisen varaa ap:lläkin, ihmisen seksuaalisuus ei katoa mihinkään, halut voivat vähetä eikä välttämättä kykene vaikka haluaisikin, mutta silti sen verran tuntumaa jäljellä että naimisen tajuaa paitsi jos on pahasti dementoitunut. 

Vierailija
33/37 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä veteliä vellihousuja kun kaikesta mieli pahoittuu niin että pitäisi oksentaa. Siinähän sitten traumatisoidutte.

Toinen vaihtoehto olisi kasvaa aikuiseksi.

Vierailija
34/37 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää, mä utelisin heiltä jotakin. Tai vaan sanoisin että lopeta toi utelu. Se ei ole kivaa. Jos ei uskota niin sitten alkaa vittuilu.

Vierailija
35/37 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaat pahoitellen hymyillen "ei ole löytynyt sopivaa" ja vaihdat aihetta.

36/37 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ontto käsitys vanhemmista ihmisistä. Aloittaja ei näköjään  tiedä, että 70 v voi olla seksuaalisesti aktiivinen  vielä

Aika normaalina asiana pidetään avioliitossa olemista ja  ihan arkipäiväinen asia kysyä sitä

Vierailija
37/37 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti huomauttelevat aiheesta, pitää olla tietynlainen tietyssä iässä jotta tulisi sosiaalisesti hyväksytyksi, Eivät tarkoita pahaa.