Isäni synttäreillä oli karjalanpiirakoita
Loppuivat kesken. Niin että kertokaa, miksi niitä ei pitäisi olla juhlissa? Oli trendikkäämpiäkin suolaisia sekä makeaa, mutta piirakoiden menekki oli suurinta.
Kommentit (30)
Ne ovat klassikko. Vanhassa vara parempi.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 15:56"]
Noloa,
että loppuivat kesken.
[/quote]
Jep, luultiin, että muuta suolaista menisi enemmän ja toisaalta vieraita oli odotettua enemmän, kun oli yleinen kutsu. Ei välttämättä kaikki edes tienneet niitä olleen, kun oli sellainen non-stop kahvittelu, tiedättehän; pannu kuumana 13-16 -tyylinen.
Itse en tykkää, yök. Pidän myös tosi mielikuvituksettomana juhlatarjoiluna.
Kuivakakut, voileipäkakut, karjalanpiirakat, pulla jne. ovat hoidan piireissä mummojen herkkua. Niitä eivät voi muotitietoiset ihmiset syödä.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 16:01"]
Itse en tykkää, yök. Pidän myös tosi mielikuvituksettomana juhlatarjoiluna.
[/quote]
Ja koska sinä et tykkää, niitä ei pitäisi olla koskaan missään, etenkään yhtenä monista vaihtoehdoista.
Kyllä maistuis! Varaa vaan reilusti, voihan ne loput laittaa vaikka pakkaseen.
Joululomalla oli opiskelevat pojat kotona ja heidän kavereitaan kävi kylässä. Tarjosimme kahvit. Kuivakakku maistui hyvin. Ap.
Meillä oli ylppäreissä karjalanpiirakoita ja munavoita. Oli myös juuri leivottuja sämpylöitä, toki myös caesar-salaattia ja muita nuorison suosikkeja. Kaikki meni. Espoossa hienostolukion lapset syövät kyllä rahvaanomaisiakin herkkuja :)
En tiiä miksei, minä ainakin tykkään. Varsinkin itsetehdyistä, nam!