Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av mammat-sanoma magazines. 6-0

Vierailija
11.01.2015 |

Meni pupu pöksyyn sanoma yhtiöltä. Noin 90% asiakkaista katosi ja tietyt mainostajat ottivat jo eilen yhteyttä sanoma yhtiöön.

joku keksi hulvattoman kikka kolmosen! kaikki rekisteröityvät av mammaksi. Lisäksi tuhansia ihmisiä rekisteröityi väärällä nimellä ja osoitteella. Heillä on nyt tuhansia aatos Erkko nimisiä asiakasluettelossaan

ja sähköposti tukkeutui ja lehtien peruuttamista tuli yhden päivän aikana yhtä paljon kuin 3 kk normaalista

tämän kertoi yhtiössä työskentelevä tuttu.... Siellä on kuset housuissa

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkipakko hävisi heti, kun saivat minut napattua. Ehdin rekisteröityä, ja vaikka tein sen väärillä tiedoilla, poliisi soitti tänä aamuna ja kertoi, että on tultava kuulusteluihin. IP:nikin olin muuttanut aivan muuksi kuin mikä on omani. Olivat kai jotenkin muuten onnistuneet jäljittämään. Epäillään kuulemma kiihotuksesta kansanryhmää vastaan ja tietoliikenteen häirinnästä.

Vierailija
22/23 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä veikkaan, että kyseessä ei ollutkaan pitkäaikaiseksi tarkoitettu rekkaripakko, vaan pieni näpäytys siitä, että jos täällä aletaan kovin laajasti mennä henkilökohtaisuuksiin ketään kohtaan, voi näin käydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ehdin rekisteröidä itselleni 3 nikkiä, joista yksi oli AV MAMMA, toinen joku ALIKJRUTOUIHWERB tyylinen ja kolmas "asiallinen". valitettavasti piti lähteä töihin enkä ehtinyt nikkejäni käyttää....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan