Salarakkaat - toiset naiset
Millaista elämänne on?
Miten saatte pidettyä salassa,
Tietääkö kukaan?
Kommentit (17)
Jotain muuta elämää nyt "hyvät" ihmiset! Alkaa olla jo sairasta.
Vau mitä glamour elämää olla pettäjä
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:50"]
Jotain muuta elämää nyt "hyvät" ihmiset! Alkaa olla jo sairasta.
[/quote]
No onhan näillä muutakin elämää, koko viikonlopun ovat pilkanneet, anteeksi asiallisesti keskustelleet, erään bloggarin elämästä. Että osaakin herkullisesti provosoida, kun kertoo laihduttavansa ;D Lampaat määkii.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:50"]Jotain muuta elämää nyt "hyvät" ihmiset! Alkaa olla jo sairasta.
[/quote]
miten niin?
Miehellä ruma lihava vaimo ja mullakin hohto jo suhteesta kuihtunu mutta lasten vuoksi ollaa yhdessä. Ollaan työkavereita ja salasuhdetta takana 3 vuotta. Minkäs teet kun toinen vaan vetää puoleen? Ihanaa seksiä, hotelliviikonloppuja tai -öitä (työreissu), kerran oli romanttinen reissu Lontooseen, mies ostelee mulle lahjoja... piristämme toisten päivää tuhmilla viesteillä ja kuvilla ja illalla upea tunne päästä purkamaan koko päivän kiusottelun paineet. Ja tosiaan jos ei viikonloppua voida järjestää niin juoksulenkit, salireenit ymsyms toimivat tekosyinä.
Ylityöt ovat hyvätekosyy kun ollaa samassa työpaikassa niin pidetään välillä hauskaa töissä. Molemmilla puoliso ja lapset.
Voiko kliseisempää olla mutta nussin työpaikan harjottelijaa. Töissä tietenkin. Fiksu, hoikka, kaunis ja timmi mikä on kivaa vaihtelua kun oma muija on päässyt tupsahtamaan.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 17:02"]Voiko kliseisempää olla mutta nussin työpaikan harjottelijaa. Töissä tietenkin. Fiksu, hoikka, kaunis ja timmi mikä on kivaa vaihtelua kun oma muija on päässyt tupsahtamaan.
[/quote]
Rupsahtamaan*
Olen lapsen kummi, joten olen miehen kanssa paljon tekemisissä eikä kukaan ihmettele. Panemme pariskunnan kodissa eikä olla jääty kiinni. Olen kauhea ystävä tiedetään, mutta juttu lähti siitä kun mies avautui minulle kuinka seksi on tylsää ja muija ei tee mitään hänen mieliksi, ota edes suihin, eikä kokeile mitään uutta koskaan.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 17:01"]Ylityöt ovat hyvätekosyy kun ollaa samassa työpaikassa niin pidetään välillä hauskaa töissä. Molemmilla puoliso ja lapset.
[/quote]
kauanko jatkunut?
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 17:01"]Ylityöt ovat hyvätekosyy kun ollaa samassa työpaikassa niin pidetään välillä hauskaa töissä. Molemmilla puoliso ja lapset.
[/quote]
kauanko jatkunut?
[/quote]
Vuoden suunnilleen
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 17:02"]Voiko kliseisempää olla mutta nussin työpaikan harjottelijaa. Töissä tietenkin. Fiksu, hoikka, kaunis ja timmi mikä on kivaa vaihtelua kun oma muija on päässyt tupsahtamaan.
[/quote]
Rupsahtamaan*
[/quote]
saatko tiukkaa?
Mulla on ihan hyvä avioliitto enkä missään nimessä halua tämän enempää sivusuhteelta. Ei tunnontuskia tai mitään.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 17:24"]Mulla on ihan hyvä avioliitto enkä missään nimessä halua tämän enempää sivusuhteelta. Ei tunnontuskia tai mitään.
[/quote]
Millainen se sivusuhtees on?
Olin nuori ja naiivi ja tietämättäni salarakas. Mies oli kovin kiireinen työssä ja harrastuksissa, jolloin ilmeisesti oli perheensä luona ktoona. Todellisen siviilisäädyn paljastuttua lopetin suhteen.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 17:24"]Mulla on ihan hyvä avioliitto enkä missään nimessä halua tämän enempää sivusuhteelta. Ei tunnontuskia tai mitään.
[/quote]
Millainen se sivusuhtees on?
[/quote]
Seksiä, läheisyyttä, kahvilla käyntiä, joskus käydään syömässä. Seksi on mahtavaa, mies on kovin huomaavainen ja kohtelias mutta hänessä on joitain ärsyttäviä piirteitä joiden takia en haluaisi häntä kokoaikaiseksi vaivaksi. Nipottakoon vaimolleen
Nämä toiset naiset yrittävät säilyttää kasvonsa, hyvitellä suhdettaan ja nostaaa itsensä vaimon tasalle kutsumalla itseään toiseksi naiseksi, salarakkaaksi tai sivusuhteeksi, vaikka tosiasiassa ovat ihan vain paskoja huoria. Mies ei ole heitä siihen asemaan pakottanut, vaan ihan ovat itse tilanteeseen syypäitä, huonon miehen avustuksella tietysti.