Amk valintakoe syksy 2021
Kommentit (1474)
Vierailija kirjoitti:
1244 kirjoitti:
Koko valintakoe systeemi on täyttä paskaa!
Mitä ehdotat tilalle tai miten muuttaisit valintakoesysteemiä?
Koejärjestelmää joka on tasavertainen kaikille. Ja tämä tulee minusta, joka on ensikertalainen. Järjestelmää joka antaisi tulokset samalla, kaikille amk:lle. Mites sama koe pätee it tradenomit, sekä sotelit?
Laurea tradenomi tulos tullut!
Vierailija kirjoitti:
Laurea tradenomi tulos tullut!
Jaa miksiköhän minulla ei näy. Vai onko sen takia kun on kakkosvaihtoehtona? Ykkösenä Metropolia joka edelleen panttaa tietoa..
Ei näy Laureaa mullakaan kun Metropoliaan on 1 ja 2 hakuvalinnat...
Miten voikin olla niin tuskaista odottaa. Itse hain vain Metropoliaan, joten sitä odotellessa...........
Ei näy Laurean tradenomilinjan tuloksia vaikka oli mun ykkösvaihtoehto.
Laurea tuli! Sosionomi monimuoto sisään ei-ensikertalainen 85,54p 🥳
Vierailija kirjoitti:
Onnea!! Hyvin vedetty :)
Mistä sivustolta katsotte tuloksia? Oma Opintopolulta ei näyt Laurean tulokset.
1244 kirjoitti:
Koko valintakoe systeemi on täyttä paskaa!
Olen täysin samaamieltä. Jos et ole ensikertalainen, kouluun on todella hankala päästä. Vanhalla pääsykoe järjestelmällä pääsin kouluun, mutta lähdin ulkomaille sitten :D nyt en pääse kirveelläkään sisään…
Vierailija kirjoitti:
Onnea! Mikä oli alin hyväksytty pisteraja?
Laureasta osa tuloksista tullu osa ei. Pääsin sisään ei-ensikertaisena sosionomin monimuoto-opintoihin, jotka oli mulla kakkostoiveena. Ykköstoiveena verkko-opinnot, niistä ei vielä tuloksia. Ei myöskään tuloksia vielä Laurean tradenomin verkko-opinnoista.
Ei näy laureaa, ei metropoliaa, ei diakia, ei labia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea! Mikä oli alin hyväksytty pisteraja?
Tämä kiinnostaa minuakin, Xamk Mikkeli sosionomi monimuoto näytti aamulla, että alin millä päässyt sisään on 61,65
Laurea Hyvinkää sosionomin monimuoto-opinnot alin hyväksytty pisteraja 66,68.
Kysynkä siis sieltä mun ykkäsvaihtoehdolta vaikka se koulu ei käytä valintakoetta?
Vierailija kirjoitti:
Kysynkä siis sieltä mun ykkäsvaihtoehdolta vaikka se koulu ei käytä valintakoetta?
Et tietenkään. Eihän niillä siinä tapauksessa ole valintakokeen tuloksiakaan. Vähän voisi omaakin järkeilyä näissä käyttää.
Mitä Laurean tuloksia porukka on saanut, itse hain SH monimuoto ja se ei ainakaan näy! Vai pitääkö vaan olettaa että koe ei oo mennyt läpi kun mitään ei oo tullut näkyviin? Enkku oli minusta aika hankala, vaikka ei mun vahvin aine olekkaan niin tuo oli ihan extra vaikee!! Näin sanoi myös yks kaveri joka siis useamman vuoden asunut englannissa!
Vierailija kirjoitti:
Ei näy Laurean tradenomilinjan tuloksia vaikka oli mun ykkösvaihtoehto.
Ei näy mullakaan. Mut eiköhän ne tänään kuitenkin tule.
Ei. Kaikkialle haetaan joko todistuksella TAI pääsykokeella TAI joissakin poikkeustapauksissa jollain koulun omalla jutulla, esim. valintakoekurssi.
Mitään näiden yhdistelmää ei ole minnekään.