Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täältä on lähtenyt ihan hirveesti väkeä!

11.01.2015 |

Samat keskustelut pyörii etusivulla ja muutamiin tulee vastauksia :D
Mitäköhän Sanoma aikoo tehdä lukijakadolle? Varmaan laittaa rekisteröitymispakon uudestaan..

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jei, ainakin mobiilissa ei tartte kirjautua.

Vierailija
22/31 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjautumispakko on ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varma, että kirjautumispakko tulee takaisin, mutta ne muuttaa sitä niin, että ei voi enää kirjautua av mamma -nimellä ja kirjoitella sit "omalla nimellään", tilalle tulee se, että on pakko olla nimimerkki. Tää rekisteröintijuttu liittyy kahteen asiaan: ne haluaa suitsia keskusteluja ja sen lisäksi kaupitella porukkaa mainostajille. Onhan se mukava sanoa, kun on x määrä rekisteröityneitä käyttäjiä. Kyllä se takas tulee, pahoin pelkään. En tiedä tosta uudesta voy-palstasta, oon siellä käynyt ja aion kyllä käydä jatkossakin, koska toinen mikä on alkanut av:ssa nyppiä on keskustelujen poisto. Kun KAIKKI ihan kaikki, poistetaan. Tiina Jylhän naama, nuolaisin kissani polkuanturaa, muslimikeskustelut, "vaihdoin tietoni pettäjäsivustolla" jne. Ei tässä moderoinnissa ole mitään järkeä. 

24/31 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ unohtamatta kissa -ja koirakeskusteluja, vihreää hanavettä...

Vierailija
25/31 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näh, eiköhän ne tän pidä ja täällähän keskustellaan taas täyttä häkää

Vierailija
26/31 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 15:12"]

Mä olen varma, että kirjautumispakko tulee takaisin, mutta ne muuttaa sitä niin, että ei voi enää kirjautua av mamma -nimellä ja kirjoitella sit "omalla nimellään", tilalle tulee se, että on pakko olla nimimerkki. Tää rekisteröintijuttu liittyy kahteen asiaan: ne haluaa suitsia keskusteluja ja sen lisäksi kaupitella porukkaa mainostajille. Onhan se mukava sanoa, kun on x määrä rekisteröityneitä käyttäjiä. Kyllä se takas tulee, pahoin pelkään. En tiedä tosta uudesta voy-palstasta, oon siellä käynyt ja aion kyllä käydä jatkossakin, koska toinen mikä on alkanut av:ssa nyppiä on keskustelujen poisto. Kun KAIKKI ihan kaikki, poistetaan. Tiina Jylhän naama, nuolaisin kissani polkuanturaa, muslimikeskustelut, "vaihdoin tietoni pettäjäsivustolla" jne. Ei tässä moderoinnissa ole mitään järkeä. 

[/quote]

En usko että kirjautumista tulee enää. Tämä on yksi suomen vilkkaimpia keskustelupalstoja, ja sen takia täällä on myös paljon mainostajia. Jos keskustelijat katoaa niin mainostajatkin katoaa ja sitä Sanoma tuskin haluaa.

Vierailija
27/31 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Voin kuvitella että kolmas syy rekisteröintipakolle on modejen vähentäminen. Olettavat, että kun porukka pakosta kirjautuu, viestit siistiytyvät, ja tarvitaan vähemmän modeja juttuja suitsimaan. Syntyy säästöä, ja sitä Sanoma tarvitsee tuhlattuaan poskettomasti maailmanvalloitusretkillään.

Vierailija
28/31 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko läpi?

Vierailija
29/31 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, se pakko lähti pois? :)

Vierailija
30/31 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 15:22"]

[/quote]

En usko että kirjautumista tulee enää. Tämä on yksi suomen vilkkaimpia keskustelupalstoja, ja sen takia täällä on myös paljon mainostajia. Jos keskustelijat katoaa niin mainostajatkin katoaa ja sitä Sanoma tuskin haluaa.

[/quote]

Suurin osa ihmisistä käyttää mainostenestoa joten ei ne mainostajat muutenkaan mitään maksa.

Mainoksilla tälläistä sivustoa ei todellakaan pyöritetä.

Vierailija
31/31 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi