Suosikkilaukkumerkkisi just nyt (200-400e)?
- Guess nyt on ihan pissis/WT-kamaa
- Onko DKNY jo ihan out? tai jopa nolo?
- Keskusteluista päätellen Michael Kors alkaa olla myös jo nolo?
- Entä Ralph Lauren? Tai Furla? Mitä näitä nyt on?
Haluaisin merkkilaukun, mutta en sellaista tusinatavaraa joka on viimeisen päälle "in" eli tulee jokatoisella vastaan. Niin paljoa ei laukut kiinnosta, että alkaisin yli 400e niistä maksamaan. LV:t ei esim. kiinnosta yhtään (musta ne alkaa olla jo noloja...).
Mikä olis sellanen tyylikäs ja hyvien laukkujen hinnoissa "keskitasoa"?
Kommentit (36)
Mulla on 3 tuon hintaluokan laukkua...
vajaa300€ maksanut Longchamp, 180€ maksanut Marco Polon laukku ( ovh oli yli 300€ ), ja nyt ostin Michael Korsin laukun... 245€, tarjouksessa sekin, tais olla oikea hinta 350€. Joku voi pitää junttina, ei haittaa mua. Kaikki laadukkaita nahkalaukkuja ja minun silmääni kauniita. :)
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 14:21"]Ostin just Guessin laukun. Mä tykkään siitä merkistä ja on niin edullinen, että mulla on varaa siihen. Aivan sama mitä muut ajattelee.
[/quote]
Sama, ei liian överikalliita ja hyvännäköisiä.
Stockmannin nettikaupassa on tällä hetkellä todella kivan näköisiä kohtuuhintaisia laukkuja.
Tykkään laukuista ihan hirveästi, eikä minulla ole mitään yhtä suosikkilaukkumerkkiä.
Minulla on monia Furlan laukkuja, mutta osa niistä on mennyt käytössä vähän löysiksi - mikä ei sinänsä ole ongelma laukussa, pikemminkin päinvastoin, mutta ne mun Furlani olivat kyllä esteettisesti enemmän edukseen ennen kuin se nahka lörpsähti. Sen sijaan lörpsähtäminen sopii hyvin Lumin laukkuihin, jotka ovatkin jo valmiiksi sellaisia pehmeitä, ja joista pidän paljon.
Longchamp ei ole yleisesti ottaen suosikkini, pidän merkkiä vähän tätimäisenä, mutta pari Longchampiakin on minulle tosi mieluisia - toinen siksi että on niin klassinen ettei koskaan ole muodissa tai poissa muodista, toinen taas ihan päinvastaisesta syystä, eli siksi että se on niin hauskan värinen että harvoin näkee sellaisia.
Laukut ovat siitä ihania ettei haittaa lihooko vai laihtuuko, laukku sopii aina.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 14:55"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 14:21"]Ostin just Guessin laukun. Mä tykkään siitä merkistä ja on niin edullinen, että mulla on varaa siihen. Aivan sama mitä muut ajattelee. [/quote] Sama, ei liian överikalliita ja hyvännäköisiä.
[/quote]
Teitä ei vissiin laatu kiinnosta lainkaan? Pelkkä ulkonäkö? Guessin laukuthan on muovia ja keinonahkaa. Siihen nähden kyllä kalliita.
Jos puhutaan kohtuuhintaisista laukuista niin suosikkini on MIchael Michael Kors, nättejä ja klassisia laukkuja. Ajattelin tilata Selma laukun mustana ja jet set toten kesäksi punaisena.
Eipä tulisi pieneen mieleenkään maksaa 200 euroa käsilaukusta. Ja minä ostan kyllä käsilaukut aina sen mukaan mikä on kivan värinen, oikean kokoinen, käytännöllinen ja hienot koristeet on plussaa, esim. kukkakuvio tai strassit. Merkkilaukut mitä olen kuvia nähnyt, niin ovat vaan joku paskan ruskeita tai mustia muumimammalaukkuja, rumia kuin mitkä, ikipäivänä en ostaisi niitä, en huolisi edes ilmaiseksi.
Jos maksaisin yli 50 euroa käsilaukusta jota käytän puoli vuotta, niin sen pitäisi olla kyllä todella, todella hieno ja ainutlaatuinen. Vaihdan käsilaukun keväällä ja syksyllä, ja haluan aina uuden laukun. puolessa vuodessa kyllästyy mihin tahansa.
Jonkun olisi kannattanut rekisteröidä nimimerkki Laukkujankkaaja.
Olen ihastunut tällä hetkellä Gabs-laukkuihin. Minulle uudehko tuttavuus. Tykkään niiden muunneltavuudesta, ja siitä, että niissä on jotain jujua. Tosi laadukkaita ja ok hintaisia (150-400 eur).
Mulla on Longchampia ja Coccinellea sekä sellaisia merkkejä mitä ei Suomessa ole ollenkaan. Ostan laukun käyttötarkoituksen ja mallin/värin mukaan, en merkin.
Saako noita Longchampin laukkuja jostain netistä ostettua? Esim roseau?