Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset pitää itseään rumina?

Vierailija
11.01.2015 |

Oltiin eilen ulkona isolla porukalla, mukana oli kanadalaisia, jenkkejä ja pari aussia. Naisia ja miehiä. Olivat kaikki yhtä mieltä että suomalaiset nuoret naiset ovat todella kauniita. Kun kerroin että suomalaisten omasta mielestä ollaan rumia hiirulaisia niin olivat ihan äimänä. Myös hollantilainen tuttavani joka kävi täällä viime kesänä huokasi että teillä on kyllä niin kaunis maa ja kauniita ihmisiä kaikkialla.

Kommentit (49)

1/49 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 17:19"]

[quote author="AV MAMMA" time="11.01.2015 klo 16:28"]

Kyllä ainakin minun suvun naiset on rumia, siis oikeasti rumia. Minä myös vanhetessani.
Syy tähän on ohut hiuslaatu, tukka lähtee viimeistään vaidevuosien aikana niin että päänahka paistaa läpi. Lisäksi vartalon muoto on pyöreä pallo, jossa on kaksi tikkua jalkoina. Peppu olen olematon lättänä, ja suuri vatsa kasvaa siihen ylle. Vaikka olisi hoikka, kuten itse olen, niin vartalon malli on vain kamala ja kaikki paino tulee vatsaan.
Kaula on lyhyt, ja kaksoisleuka näkyy, vaikka olisi suhteellisen hoikka. Etenkin jos on hieman pyöreyttä niin se suorastaan roikkuu.
Raskaat luomet kasvaa vanhetessa silmän päälle.
Silmäripset ja kulmakarvat on vain ohuet haituvat jossain haalean harmaanruskean sävyssä.

Ei ole kysy huonosta itsetunnosta, vaan joskus ihan vaan geeneistä. Näytetään kaikki Anita Hirvosilta, mutta ilman meikkiä ja laitettua tukkaa.

[/quote]

Laittakaa tukka ja meikatkaa, niin näytätte yhtä näpsäkältä kuin Anita Hirvonen.

[/quote]

Minä en ihan oikeasti jaksa lapsiperhearjessa laittautua nätiksi ihan ajan ja ajatuksen kanssa. Tupeerata yritän aina tätä olematonta tukkaa, mutta kyllä ne ohimot silti loistaa paljaana.
Hei, Anitalla sentään on tukkaa! :) Ja ihana asenne.
Lähinnä tarkoitin sitä vartalotyyppiä, mutta lisää siihen ulkoilupuku ja lättätukka. Olen koko ikäni kadehtinut tuuheatukkaisia naisia.

Vierailija
2/49 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkäs teet kun suomalaiset miehet haukkuu minkä kerkeää :D

Vierailija
4/49 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suomalaiset on todella harmaita ja sopuleita. Muissa maissa hiusten ja silmien jne värit on tummempai ja enemmän valikoimaa. Muissa maissa on myös tyylitajua ja panostetaan pukeutumiseen

Vierailija
5/49 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat onnellisia vain saadessaan isoon ääneen hävetä itseään ja toisiaan.

Vierailija
6/49 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanssasisaret yrittävät koko ajan haukkua ja latistaa; johtunee kateudesta ja huonosta itsetunnosta. Miksi ei voi rehellisesti todeta, että kauniitahan me ollaan.

Vierailija
7/49 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 11:48"]Koska suomalaiset on todella harmaita ja sopuleita. Muissa maissa hiusten ja silmien jne värit on tummempai ja enemmän valikoimaa. Muissa maissa on myös tyylitajua ja panostetaan pukeutumiseen
[/quote]Et ole näköjään reissannu paljoa. Minun vaaleat silmät on herättäny ihastusta ympäri tellusta

Vierailija
8/49 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 11:58"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 11:48"]Koska suomalaiset on todella harmaita ja sopuleita. Muissa maissa hiusten ja silmien jne värit on tummempai ja enemmän valikoimaa. Muissa maissa on myös tyylitajua ja panostetaan pukeutumiseen
[/quote]Et ole näköjään reissannu paljoa. Minun vaaleat silmät on herättäny ihastusta ympäri tellusta
[/quote]

Olen mutta lähinnä maissa joissa ruskeat silmät on se pääväri on ihasteltu. Muissa maissa löytyy niitä vaaleitakin seassa joten ei ole mitään erikoista

Vierailija
9/49 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa ärsyttävä piirre täällä on, että mammat pukeutuu tuulipukuun heti ensimmäisen penskan saatua.

Vierailija
10/49 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat kauniimpia aidan toisella puolen? Sama kuin että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolen. Tosin ulkomaalaiset voi kehua ihan vaan ollakseen kohteliaita, se jotenkin kuuluu tapoihin kehua paikallisia?

Suomalaiset on varmaan aika tavallisia eurooppalaisten kansojen joukossa ulkonäkönsä puolesta. Ei muuallakaan kaikki ole kauniita ja panosta pukeutumiseen ja laittautumiseen.

Vierailija
11/49 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 11:34"]

Oltiin eilen ulkona isolla porukalla, mukana oli kanadalaisia, jenkkejä ja pari aussia. Naisia ja miehiä. Olivat kaikki yhtä mieltä että suomalaiset nuoret naiset ovat todella kauniita. Kun kerroin että suomalaisten omasta mielestä ollaan rumia hiirulaisia niin olivat ihan äimänä. Myös hollantilainen tuttavani joka kävi täällä viime kesänä huokasi että teillä on kyllä niin kaunis maa ja kauniita ihmisiä kaikkialla.

[/quote]

No jos näkisit saman kuin minä aamulla peillissä, niin et enään kyllä ihmettelisi. 

Vierailija
12/49 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:01"]Ainoa ärsyttävä piirre täällä on, että mammat pukeutuu tuulipukuun heti ensimmäisen penskan saatua.
[/quote]

Ja siihen lisätään joku kallis tai muuten vain muodikas asuste ja luullaan olevansa niiiiin tyylikkäitä

Vierailija
13/49 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 11:40"]

No minkäs teet kun suomalaiset miehet haukkuu minkä kerkeää :D

[/quote]

Suomalaiset naiset haukkuvat miehiä koko ajan aivan kamaliksi. 

Vierailija
14/49 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:01"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 11:58"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 11:48"]Koska suomalaiset on todella harmaita ja sopuleita. Muissa maissa hiusten ja silmien jne värit on tummempai ja enemmän valikoimaa. Muissa maissa on myös tyylitajua ja panostetaan pukeutumiseen [/quote]Et ole näköjään reissannu paljoa. Minun vaaleat silmät on herättäny ihastusta ympäri tellusta [/quote] Olen mutta lähinnä maissa joissa ruskeat silmät on se pääväri on ihasteltu. Muissa maissa löytyy niitä vaaleitakin seassa joten ei ole mitään erikoista

[/quote]

Minä opin vasta vähän aikaa sitten tämän palstan kautta että vihreät silmät ovat kaikista harvinaisimmat. Koskeeko tuo kaiken tyyppistä vihreyttä vai jotain tiettyä? Minulla kun on metsänvihreät silmät josta voi erottaa pientä ruskeaa. Ihan off topic.

Vierailija
15/49 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:01"]

Ainoa ärsyttävä piirre täällä on, että mammat pukeutuu tuulipukuun heti ensimmäisen penskan saatua.

[/quote]

Jospa se onkin hyvää itsetuntoa, ei tarvitse olla korostamassa omia sukupuoli-ominaisuuksiaan ja esittelemässä itseään. Moniulotteisempaan ajatteluun kykenevä ihminen voi nähdä sellaisen seksikäänä.

Vierailija
16/49 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva ihminen on ruma, kuten todella kauniitkin harvinaisuuksia.  Joku sanoo itsestään että on ruma, kehumisen kerjäämistä?  Miellyttävä käytös on tärkeintä.  Eivät kaikki hyvän näköiset ihmiset ole ylimielisiä, mutta vaistomaisesti loukataan että muka luulee jotain, vaikka kaverit tuntevat että on kiltti.

17/49 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän nuo tuulipukuiset ihmiset on kun olen viimeksi nähnyt kasarilla? Itse olen ainakin kaunis, ei ole tarve mollata. Lapseni ovat kauneimpia kuin kellään teistä ja mieheni on komea.

Vierailija
18/49 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:08"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:01"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 11:58"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 11:48"]Koska suomalaiset on todella harmaita ja sopuleita. Muissa maissa hiusten ja silmien jne värit on tummempai ja enemmän valikoimaa. Muissa maissa on myös tyylitajua ja panostetaan pukeutumiseen [/quote]Et ole näköjään reissannu paljoa. Minun vaaleat silmät on herättäny ihastusta ympäri tellusta [/quote] Olen mutta lähinnä maissa joissa ruskeat silmät on se pääväri on ihasteltu. Muissa maissa löytyy niitä vaaleitakin seassa joten ei ole mitään erikoista

[/quote]

Minä opin vasta vähän aikaa sitten tämän palstan kautta että vihreät silmät ovat kaikista harvinaisimmat. Koskeeko tuo kaiken tyyppistä vihreyttä vai jotain tiettyä? Minulla kun on metsänvihreät silmät josta voi erottaa pientä ruskeaa. Ihan off topic.
[/quote]

Kaikki vihreät on suomessa harvinaisia mutta esim Englannissa ne on yleisiä

Vierailija
19/49 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs vanha mummo tuli Kreikassa pari vuotta sitten kehumaan mun ulkonäköäni (tulkin kanssa), vaaleaa ihoa ja hiuksia, sekä "jadenvihreitä" silmiä :D Hän oli lapsena asunut talossa jossa oli ollut samanvärinen ulko-ovi. Oli aika erikoinen tilanne suomalaiselle naiselle joka on kaunis, mutta huomiota saanut vain reissatessaan keski-euroopassa ja sitä eteläisemmillä alueilla.

N35

Vierailija
20/49 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:11"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:08"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 12:01"] [quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 11:58"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 11:48"]Koska suomalaiset on todella harmaita ja sopuleita. Muissa maissa hiusten ja silmien jne värit on tummempai ja enemmän valikoimaa. Muissa maissa on myös tyylitajua ja panostetaan pukeutumiseen [/quote]Et ole näköjään reissannu paljoa. Minun vaaleat silmät on herättäny ihastusta ympäri tellusta [/quote] Olen mutta lähinnä maissa joissa ruskeat silmät on se pääväri on ihasteltu. Muissa maissa löytyy niitä vaaleitakin seassa joten ei ole mitään erikoista [/quote] Minä opin vasta vähän aikaa sitten tämän palstan kautta että vihreät silmät ovat kaikista harvinaisimmat. Koskeeko tuo kaiken tyyppistä vihreyttä vai jotain tiettyä? Minulla kun on metsänvihreät silmät josta voi erottaa pientä ruskeaa. Ihan off topic. [/quote] Kaikki vihreät on suomessa harvinaisia mutta esim Englannissa ne on yleisiä

[/quote]

Minä kylläkin ymmärsin että ihan maailman laajuisesti vihreät ovat vähemmistössä. Olen aina itse pitänyt sinisiä silmiä kaikista harvinaisimpina, koska esim. äidilläni on siniset ja isälläni vihreät ja minulla ja veljelläni on kummallakin vihreät. Joten päättelin että sinistä on hankalampi saada. En tosin taida muistaa miten nämä jutut menivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan