Pelottava unihalvaus
Osittain hereillä,et voi liikkua, lähdet leijumaan, irtaudut kehosta, tunnet pahan hengen läsnäolon.
Tällaisen koin viime yönä, piti herätä vähäksi aikaa, ennen kuin uskalsin mennä takaisin sänkyyn.
Kommentit (90)
Ja kerran koirani vaelsi yöllä huoneesta toiseen ja murisi toisen henkilön mukaan yöllä, kun itse sain t(ämän henkilön tietämättä) juuri unihalvauksen. Pelottavaa...:( Koira varmaan aisti hätäni.
Vierailija kirjoitti:
Ja kerran koirani vaelsi yöllä huoneesta toiseen ja murisi toisen henkilön mukaan yöllä, kun itse sain t(ämän henkilön tietämättä) juuri unihalvauksen. Pelottavaa...:( Koira varmaan aisti hätäni.
Koira aisti pahat olennot toisesta ulottuvuudesta.
Ufot valmistautuvat sieppaamaan sinut.
Aloita jo miettiminen, mitä haluat heille kertoa ihmiskunnasta.
Jokainen saa uskoa tai olla uskomatta mihin haluaa, mutta minun uskoani nämä vahvistivat. Paha poistui kyllä lopulta, kun pyysin apua Häneltä jonka joukoissa olen<3
Minun unihalvaukset noudattavat yleensä samaa kaavaa, jossa tumma paha hahmo lähestyy minua ja pääsee ihan lähelle sänkyäni. Kerran pahan käsi tavoitteli minua sängyn alta ja oli jo saamassa otteen, mutta sitten sain revittyä itseni hereille. Nämä ovat erittäin pelottavia kokemuksia sen pahuuden aistii selvästi. Vastaavaa tunnetta en ole hereillä kokenut koskaan. Minäkin joka kerta pyydään Jeesusta apuun vaistomaisesti ja olen yllättynyt, että lähellekkään kaikki eivät tee niin.
Vierailija kirjoitti:
Minun unihalvaukset noudattavat yleensä samaa kaavaa, jossa tumma paha hahmo lähestyy minua ja pääsee ihan lähelle sänkyäni. Kerran pahan käsi tavoitteli minua sängyn alta ja oli jo saamassa otteen, mutta sitten sain revittyä itseni hereille. Nämä ovat erittäin pelottavia kokemuksia sen pahuuden aistii selvästi. Vastaavaa tunnetta en ole hereillä kokenut koskaan. Minäkin joka kerta pyydään Jeesusta apuun vaistomaisesti ja olen yllättynyt, että lähellekkään kaikki eivät tee niin.
Minäkin olen tuntenut ”pahuuden ” läsnäolon, mutta tiedän sen olevan vain aivojeni temppuja. Olen ateisti - en usko jumaluuksiin tai paholaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen saa uskoa tai olla uskomatta mihin haluaa, mutta minun uskoani nämä vahvistivat. Paha poistui kyllä lopulta, kun pyysin apua Häneltä jonka joukoissa olen<3
Monille uskoon tuleville, tulee noita pelottavia kokemuksia kun vastapuoli yrittää pelotella. Kokemukset kyllä ajanmittaa häipyvät, kun ymmärtävät että jatkat kulkua eteenpäin heistä huolimatta. Sinun turvanasi on vahvempi mies.
2 kertaa ollut.
Ekalla kerralla tunsin kun joku tuli päälleni makaamaan. Se oli niin painava etten saanut sitä liikkumaan. En myös pystynyt huutamaan apua. Olen varmaan nukahtanut kun en muista miten päättyi. Vasta vuosia myöhemmin tajusin että se oli unihalvaus. Luulin oikeasti että joku oli tullut päälleni nukkumaan.
Tokalla kerralla tunsin pahan läsnäolon. Tuli minua kohti. Aivan hirveä pakokauhu! Puhelimeni soi mutten pystynyt vastaamaan siihen. Kun tilanne meni ohi eli heräsin kunnolla niin katsoin puhelintani muttei se ollut soinut.
Kolmaskin kerta ehkä oli. Olin kaverillani yötä. Yöllä oli ollut joku painajainen tai unihalvaus. Kaverini oli tapettuna vieressäni. Aamulla pelotti katsoa viereen mutta hengissä oli onneksi.
Kerran olen kokenut, juurikin tuon pahan läsnäolon huoneessa. Hädissäni aloin lukemaan Isä meidän rukousta kunnes heräsin kunnolla. Vaikken mikään uskovainen olekaan.
Minulla unihalvauksiin liittyy vain tunne, että joku paha ihminen seisoo sängyn päädyssä, ei mitään paholaisia.
Vierailija kirjoitti:
Minulla unihalvauksiin liittyy vain tunne, että joku paha ihminen seisoo sängyn päädyssä, ei mitään paholaisia.
Ja olen herännyt niistä myös ilman mitään rukouksia.
Jotenkin siinä osa aivoista nukkuu ja osa on hereillä, se aiheuttaa niitä harhoja ja kehosta irtaantumisia.
Vähän kuten jotku huumausaineet.
Niihin liittyy sellainen jyskäävä paukutus, jonka ei siinä tilanteessa tajua olevan oman sydämensä syke. Sama tulee aina painajaistenkin yhteydessä.
Kerran unihalvauksen aikana tuli sellainen tärinä ja leijumaan nousun tuntemus, joka yhdistyi siihen tyypilliseen pahuuden tuntemukseen. En ole uskovainen, mutta niin sitä vain tuli Jeesusta apuun huudettua ja tilanne päättyi. Jotakin primitiivistä, meihin istutettua pelkoa nuo edustavat osin.
Juu, muutaman kerran, viime keväänä viimeisen tähän mennessä. Nukuin mahallani ja, kun heräsin, en tietenkään voinut liikuttaa evääkään. Kuulin nopeita lähestyviä kantapääaskelia ja äitini äänen "*Nimeni! Herätys!“ ja alaselälläni tuli paino, ikään kuin käsi.
Onneksi olin älynny panna silmät kiinni heti, kun tajusin, että en pääse liikkeelle, ties millainen demoniversio äidistäni siinä sängyn vieressä oli seisonut painamassa mua patjaa vasten.
Lopulta paino selällä alkoi lähteä ja tunto palata ja siinä sivussa muistin senkin, että olin yksin omassa kämpässäni, enkä äitini luona. Se paino selälläkin oli rypyssä ollut paita, joka sai huomattavasti lisäpainoa halvauksen luoman hallun takia
Ainakin kuume ja kipeys sekä lääkkeiden syönti voi vaikuttaa unihalvaukseen. Itse olen saanut unihalvauksen n. 3 kertaa ja siihen pystyy tottumaan ja sen voi jo melkein hallita! Mutta myös stressi ja ahdistus on yksi syy unihalvaukseen! Jos haluat päästä irti siitä unihalvaus tilasta yritä liikuttaa jotakin kehon osaa, kuten yritä puristaa käsi nyrkkiin! Ja olen kuullut (en tiedä onko totta), että selällään nukkuminen voisi olla myös syy unihalvauseen! Muistakaa, että unihalvaus ei kuitenkaan ole millään tavalla vaarallinen, vaikka niin voisikin kuvitella! 😊
Olen saanut unihalvauksia muutaman kerran , sillon oli tosi stressaava elämän tilanne.
Aamulla heräsin ,jäsenet ei liikkuneet ...ahdistava kokemus.
Miten tuo eroaa ihan tavallisesta painajaisesta? Itse voin nähdä unta, että olen hereillä, mutta silloin tunnen vain ketutusta, että miksi en nuku. Vaikka nukun.
Vierailija kirjoitti:
En ole itse kokenut unihalvausta, mutta olen lukenut siitä paljon.
Jostain syystä yleistä on se tunne, että jokin demoni tmv lähestyy hitaasti. Se on oudointa, että niin monella on se sama tunne, vaikka sen pitäisi olla vain tila unen ja valvetilan rajalla.
Onko koskaan muita teemoja?
Minua kiehtoo tuo, että useta näkevät sen hyökkääjän pahan, mustana olentona(minullakin)ja se lähestyy ensin jostain kohti minua. Joskus olen kuullut myös pelottavaa murinaa viereltäni, kun se paha on tullut viereeni:( Menee kyliä väreitä, ku nkirjoitteleekin näitä muistojaan:( Joskus olen onnistunut pari kertaa ravistelemaan itseni jotenkin ajoissa hereille, mutta valitettavasti harvemmin.