Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan flunssan takia käynyt lääkärissä

Vierailija
07.03.2025 |

Kertovat nuo jotka eivät niin luota lääketieteeseen.  Se kertoo heistä myös sen etteivät ole työelämässä eivätkä olleet silloinkaan kun ei vielä "omaa ilmoitusta" hyväksytty kuin ylemmillä toimihenkilöillä.

Itse ainakin työelämässä kävin jokaisesta flunssasta ja norosta lääkärissä/hoitajalla koska se oli palkalle edellytys.

Eläkkeellä ollessa en ole käynyt flunssasta , ne menee ohi kyllä, enkä juuri muutenkaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäpä oli mielenkiintoista.

Vierailija
2/13 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt koskaan flunssan takia lääkärissä, kun en ole koskaan sairastanut flunssaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kävisin kun flunssa on alkanut aina perjantaina jolloin olen lähtenyt aikaisemmin ja ma jo terveenä töihin. 

Vierailija
4/13 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin tehdään flunssassa etähommia. Ennen oltiin flunssassa toimistolla, tehtiin aivan akuutit hommat ja liukumilla lähdettiin aikaisin kotiin.

Vierailija
5/13 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kaikki eivät ole pulskia menopaussi-ikäisiä tätejä joiden täytyy mennä lääkäriin nuhankin takia. 

Vierailija
6/13 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noro? Onko se joku lappalainen sanonta?

Vierailija
7/13 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin tehdään flunssassa etähommia. Ennen oltiin flunssassa toimistolla, tehtiin aivan akuutit hommat ja liukumilla lähdettiin aikaisin kotiin.

Meinaatko että nää öyhöt tekee "etähommia" ? 

Vierailija
8/13 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kävisin kun flunssa on alkanut aina perjantaina jolloin olen lähtenyt aikaisemmin ja ma jo terveenä töihin. 

Mulla alkoi kerran keskiviikkona.

Vierailija
9/13 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä flunssat alkoi aina pe-la tai heti loman alkaessa. Heti kun stressi vähän laskee.

Vierailija
10/13 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noro? Onko se joku lappalainen sanonta?

En tiedä mistä nimi tulee, paha oksennus/ripuli/kuume tauti.  Ja huomaa, paha. Sen kerran kun sairastin 3 pv kesti.

Vierailija
11/13 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa ammateissa ei edelleenkään tehdä etähommia sohvalla maaten.  Onko tullut mieleesi?

Vierailija
12/13 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa ei ole mikään syy mennä lääkäriin. 

Vierailija
13/13 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flunssa ei ole mikään syy mennä lääkäriin. 

Se on työpaikoilla joissa ei tunneta "omaa ilmoitusta"  oalkan saamiseksi tai poissaolo katsotaan jopa aiheettomaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme