Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, onko pimppisi mielestäsi kaunis ?

Vierailija
01.11.2021 |

Niin, onko pimppisi omasta mielestäsi kaunis ? Saa myös kommentoida miksi vastasit, niin kuin vastasit.

Nainen, onko pimppisi mielestäsi kaunis ?

Vaihtoehdot

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin monet luulee pimppejä rumiksi? Eihän pimpissä ole mitään rumaa; se on tehty täydelliseksi lemmentunneliksi häppäreineen kaikkineen. Runebergin torttuko sieltä naisten jalkojen välistä pitäisi löytyä...

Vierailija
22/41 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin monet luulee pimppejä rumiksi? Eihän pimpissä ole mitään rumaa; se on tehty täydelliseksi lemmentunneliksi häppäreineen kaikkineen. Runebergin torttuko sieltä naisten jalkojen välistä pitäisi löytyä...

Se Runebergin torttu löytyy kaikilta. Siksi se ei ole lainkaan kiihottava auko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa näyttäisi olevan ulkonevia. Tämä täsmää!

Vierailija
24/41 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma. Mutta ei asia häiritse millään tavalla; kyseessä on elin, jonka ominaisuuksista tärkein ei ole ulkonäkö. Siis ei lainkaan tärkeä. Orgasmi tulee n. 20 sekunnissa masturboidessa ja yhdynnässä siihen menee pari minuuttia, on sisälläkin monta kohtaa joista saa orgasmin. Plus sarjaorkut. Mallia "hetkessä valmis", kostuu herkästi ja niin, että valuu reisillekin. Tuottaa nautintoa mulle ja puolisolle. Oikein passeli pimppi.

Vierailija
25/41 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kauneus olekaan katsojan silmässä? Jos jokin asia on omaan silmään ruma niin se on ruma. Sillä hyvä. Jokainen sitten päättää miten tärkeänä sitä pitää että onko pimppi kaunis vai ei.

Vierailija
26/41 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kauneus olekaan katsojan silmässä? Jos jokin asia on omaan silmään ruma niin se on ruma. Sillä hyvä. Jokainen sitten päättää miten tärkeänä sitä pitää että onko pimppi kaunis vai ei.

"Kerro mielipiteesi"

"No olen sitä mieltä että X"

"OLET VÄÄRÄSSÄ!!! VÄÄRÄ MIELIPIDE!!!!"

Perus vauvapalsta lol

Vierailija
27/41 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan nyt yhteenvedon aika?

AP voisi avata meille tutkielmansa löydöksiä ja esitellä tutkimuksen asetusta ja metodeja.

- sekä tietenkin kiittää kyselyynsä osallistuneita ;)

M48, häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjä

Vierailija
28/41 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aloittaja. Ihmettelen, miten aktiivisesti miehet vastaavat tähän kyselyyn. Toki saavat. Naisilta toivoisin vielä lisää kommentteja sekä vastailua. Kauniit näyttää olevat voitolla ja hyvä niin. Olkaa naiset ylpeitä omista pimpeistänne ja arvostakaa sitä. Se on kuitenkin kaunein asia maan päällä.

Lähtökohtaisesti heteronainen ei pidä sukuelintään viehättävänä, kiitos silti kyselystä. Vastausten jakauma vastaa oikeaa tilannetta, ulkonevat sisemmät häpyhuulet ovat kyselyssäsi hieman edustetumpia.

Pimpit ovat viehättävintä mitä on, ja heteronainen olen.

Kuvia ?

Vierailija
29/41 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aloittaja. Ihmettelen, miten aktiivisesti miehet vastaavat tähän kyselyyn. Toki saavat. Naisilta toivoisin vielä lisää kommentteja sekä vastailua. Kauniit näyttää olevat voitolla ja hyvä niin. Olkaa naiset ylpeitä omista pimpeistänne ja arvostakaa sitä. Se on kuitenkin kaunein asia maan päällä.

Lähtökohtaisesti heteronainen ei pidä sukuelintään viehättävänä, kiitos silti kyselystä. Vastausten jakauma vastaa oikeaa tilannetta, ulkonevat sisemmät häpyhuulet ovat kyselyssäsi hieman edustetumpia.

Pimpit ovat viehättävintä mitä on, ja heteronainen olen.

Kuvia ?

Gynodivercity on hyvä sivusto vulvan variaation tutkimiseen. Heiltä on ilmestynyt myös kaksi tietokirjaa - jotka alan harrastajana toki löytyvät hyllystäni.

M48

Vierailija
30/41 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha viidakon arvoitus: Mikä se on joka näyttää pahalta, mutta tuntuu aina hyvältä :) ?

Vierailija
31/41 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kauneudesta, mutta vaihtaakaan ei voi

Vierailija
32/41 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha viidakon arvoitus: Mikä se on joka näyttää pahalta, mutta tuntuu aina hyvältä :) ?

Kerro vielä että ne on kaikki vaalenpunaisia sisältä - sano se ihan englanniksi kuten aito viidakkoseikkailija!

Tai sitten, vaatimustason nousee tässä kohtaa: kehitä verbaliikkaasi ja luo jotain uutta, joka ei ole merkityksetön hokema.

Vierailija
33/41 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä osannut hävetä alapäätäni vaikka sisemmät häpyhuulet on pienehköt, mutta mielestäni nätit. Uloimmista huulista ei sitten puhutakkaan :D

Vierailija
34/41 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä osannut hävetä alapäätäni vaikka sisemmät häpyhuulet on pienehköt, mutta mielestäni nätit. Uloimmista huulista ei sitten puhutakkaan :D

En pidä sinun pseudo-alistuvasta tyylistäsi.

M48

Vierailija
35/41 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

Enkä minä pidä neideistä jotka kuvitteleva olevansa miehiä.

Tiedätkö, että täti ei voi olla setä koska sedällä on munat.

Vierailija
36/41 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

Nyt emme keskustele munista vaan vulvasta eli pillusta. Jos sinulla sellainen on, ole tyytyväinen siihen sellaisenaan. Pienehköt sisemmät häpyhuulesi ovat varmasti valloittavat!

Minä nyt vaan satun pitämään runsaasti häpyraosta esille työntyvistä, jopa roikkuvista häppäreistä. Pystyn kyllä laukeamaan myös viivapilluun, lapseni voivat todistaa ;)

M48

Vierailija
37/41 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro vielä että ne on kaikki vaalenpunaisia sisältä - sano se ihan englanniksi kuten aito viidakkoseikkailija!

Tai sitten, vaatimustason nousee tässä kohtaa: kehitä verbaliikkaasi ja luo jotain uutta, joka ei ole merkityksetön hokema.

Minusta se on tämän palstan juttujen normitasoon ihan sopivaa verbaliikkaa , kielestä riippumatta :)

Vierailija
38/41 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta se on tämän palstan juttujen normitasoon ihan sopivaa verbaliikkaa , kielestä riippumatta :)

Itsehän kaipaan jotain vaihtelua noille jo vuonna 1944 korsuissa loppuunnauretuille kaskuille.

M48

Vierailija
39/41 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

Nyt emme keskustele munista vaan vulvasta eli pillusta. Jos sinulla sellainen on, ole tyytyväinen siihen sellaisenaan. Pienehköt sisemmät häpyhuulesi ovat varmasti valloittavat!

Minä nyt vaan satun pitämään runsaasti häpyraosta esille työntyvistä, jopa roikkuvista häppäreistä. Pystyn kyllä laukeamaan myös viivapilluun, lapseni voivat todistaa ;)

M48

Arvon neiti, minun viestini koski juuri sinua ja viestejäsi keskustelussa, joista loisti niin selvästi halusi olla mies, mutta sitä sinä et neitinä kuitenkaan ole. Etkä tietenkään voikaan olla.

Ei mulla muuta.

Vierailija
40/41 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

M48

Arvon neiti, minun viestini koski juuri sinua ja viestejäsi keskustelussa, joista loisti niin selvästi halusi olla mies, mutta sitä sinä et neitinä kuitenkaan ole. Etkä tietenkään voikaan olla.

Ei mulla muuta.

Ok, nyt ymmärrän. Työssäni olen törmännyt teihin pakko-oireisiin, heitä ei voi vaatia muuttumaan. En voi myöskään vaatia pakko-oireista keskustelemaan aiheesta. Sinun on saatava kutsua minua neidiksi, meillä on tästä nyt yhteinen sopimus.

Hyvää loppuvuotta sinulle :)

M48

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi