Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, onko pimppisi mielestäsi kaunis ?

Vierailija
01.11.2021 |

Niin, onko pimppisi omasta mielestäsi kaunis ? Saa myös kommentoida miksi vastasit, niin kuin vastasit.

Nainen, onko pimppisi mielestäsi kaunis ?

Vaihtoehdot

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä osannut hävetä alapäätäni vaikka sisemmät häpyhuulet on pienehköt, mutta mielestäni nätit. Uloimmista huulista ei sitten puhutakkaan :D

En pidä sinun pseudo-alistuvasta tyylistäsi.

M48

Enkä minä pidä neideistä jotka kuvitteleva olevansa miehiä.

Tiedätkö, että täti ei voi olla setä koska sedällä on munat.

Nyt emme keskustele munista vaan vulvasta eli pillusta. Jos sinulla sellainen on, ole tyytyväinen siihen sellaisenaan. Pienehköt sisemmät häpyhuulesi ovat varmasti valloittavat!

Minä nyt vaan satun pitämään runsaasti häpyraosta esille työntyvistä, jopa roikkuvista häppäreistä. Pystyn kyllä laukeamaan myös viivapilluun, lapseni voivat todistaa ;)

M48

Arvon neiti, minun viestini koski juuri sinua ja viestejäsi keskustelussa, joista loisti niin selvästi halusi olla mies, mutta sitä sinä et neitinä kuitenkaan ole. Etkä tietenkään voikaan olla.

Ei mulla muuta.

Ok, nyt ymmärrän. Työssäni olen törmännyt teihin pakko-oireisiin, heitä ei voi vaatia muuttumaan. En voi myöskään vaatia pakko-oireista keskustelemaan aiheesta. Sinun on saatava kutsua minua neidiksi, meillä on tästä nyt yhteinen sopimus.

Hyvää loppuvuotta sinulle :)

M48

Ok Annaliisa. 😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi