Mitä miehesi tekee tällä hetkellä?
Kommentit (50)
[quote author="AV Mamma" time="10.01.2015 klo 20:25"]Aamupäivästä pyyhki pölyt, hakkasi matot, imuroi ja pesi lopuksi lattiat. Nyt meni tuonne olohuoneen nurkkaan tekemään punttitreeniä ja sanoi laittavansa sen jälkeen saunan päälle sekä lupasi lapsille pelaavansa ristiseiskaa. Mulle hän osti eilen kaupasta kesäkurpitsan ja sovitetaan sitä sitten myöhemmin vielä paikoilleen. :)
Mites teillä muilla siellä?
[/quote]
Ymmärsinkö oikein, miehesi aikoo tyydyttää sinut illalla kesäkurpitsalla? O.o
Suutelee jalkojani. Olimme äsken maitokylvyssä.
on vartoimassa vuorollaan naapurustoa.
On Yhdysvalloissa vittumaisen perheensä luona. Onneksi ei tarvinnut mennä mukaan. <3
[quote author="Av Mamma" time="10.01.2015 klo 20:36"]
[quote author="AV Mamma" time="10.01.2015 klo 20:25"]Aamupäivästä pyyhki pölyt, hakkasi matot, imuroi ja pesi lopuksi lattiat. Nyt meni tuonne olohuoneen nurkkaan tekemään punttitreeniä ja sanoi laittavansa sen jälkeen saunan päälle sekä lupasi lapsille pelaavansa ristiseiskaa. Mulle hän osti eilen kaupasta kesäkurpitsan ja sovitetaan sitä sitten myöhemmin vielä paikoilleen. :) Mites teillä muilla siellä? [/quote] Ymmärsinkö oikein, miehesi aikoo tyydyttää sinut illalla kesäkurpitsalla? O.o
[/quote]
Täällä ei saa jutella sellaisia. Sanotaan, että tehdään siitä haudutettua muhennosta. ;)
[quote author="AV Mamma" time="10.01.2015 klo 20:46"][quote author="Av Mamma" time="10.01.2015 klo 20:36"]
[quote author="AV Mamma" time="10.01.2015 klo 20:25"]Aamupäivästä pyyhki pölyt, hakkasi matot, imuroi ja pesi lopuksi lattiat. Nyt meni tuonne olohuoneen nurkkaan tekemään punttitreeniä ja sanoi laittavansa sen jälkeen saunan päälle sekä lupasi lapsille pelaavansa ristiseiskaa. Mulle hän osti eilen kaupasta kesäkurpitsan ja sovitetaan sitä sitten myöhemmin vielä paikoilleen. :) Mites teillä muilla siellä? [/quote] Ymmärsinkö oikein, miehesi aikoo tyydyttää sinut illalla kesäkurpitsalla? O.o
[/quote]
Täällä ei saa jutella sellaisia. Sanotaan, että tehdään siitä haudutettua muhennosta. ;)
[/quote]
Miksei hän käytä omaa jakoavaintaan?
jotain tietokoneella ja ilkeilee mulle kuten aina
[quote author="Av Mamma" time="10.01.2015 klo 20:48"]
[quote author="AV Mamma" time="10.01.2015 klo 20:46"][quote author="Av Mamma" time="10.01.2015 klo 20:36"] [quote author="AV Mamma" time="10.01.2015 klo 20:25"]Aamupäivästä pyyhki pölyt, hakkasi matot, imuroi ja pesi lopuksi lattiat. Nyt meni tuonne olohuoneen nurkkaan tekemään punttitreeniä ja sanoi laittavansa sen jälkeen saunan päälle sekä lupasi lapsille pelaavansa ristiseiskaa. Mulle hän osti eilen kaupasta kesäkurpitsan ja sovitetaan sitä sitten myöhemmin vielä paikoilleen. :) Mites teillä muilla siellä? [/quote] Ymmärsinkö oikein, miehesi aikoo tyydyttää sinut illalla kesäkurpitsalla? O.o [/quote] Täällä ei saa jutella sellaisia. Sanotaan, että tehdään siitä haudutettua muhennosta. ;) [/quote] Miksei hän käytä omaa jakoavaintaan?
[/quote]
Kunhan kimppaillaan! ;)
Mieheni leikkaa kylppärissä kahden nuorimmaisen lapsemme kynsiä.