Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiskan kriitikko suorastaan murskaa Sorjonen-elokuvan

Vierailija
01.11.2021 |

Jos oikeasti on noin uhrilampaista kopioitu juonirunko niin hyvää päivää😀 ja puheesta ei kuulemma edelleenkään saa selvää. Suomalaiset kannattaisi pitää kaukana jännityselokuvien tekemisestä

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se oli ihan katsottava. Sarkolan katse rikollisena oli hyytävä. Loppuratkaisukin yllättävä. Kriitikot kokevat olevansa cooleja lytätessään , eivätkä kerro hyviä puolia rainasta.

Vierailija
22/43 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin VV:n haastattelun, missä hän sanoo, että kun luki käsikirjoitusta, se kolahti heti. Että koko ajan juoneen tuli uusia kiinnostavia asioita, jotka hän näki toimivan elokuvan kohtauksina. Yleensä kuulemma menee niin, että luetaan kohtaus ja sitten kuvausporukka ihmettelee, "miten tää p*ska saadaan pysymään kasassa".

Eipä ihme, kun kässäri oli jo tuttu ja koeteltu. Lopputulos ei sitten tainnut ihan osoittautua alkuperäisen veroiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se oli ihan katsottava. Sarkolan katse rikollisena oli hyytävä. Loppuratkaisukin yllättävä. Kriitikot kokevat olevansa cooleja lytätessään , eivätkä kerro hyviä puolia rainasta.

Jos meinaat tuomaria joka oli loppuratkaisu. Se oli melko selvä jo heti alussa.

Vierailija
24/43 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidin elokuvasta. Olen Sorjonen sarja fani ja meille faneille se on suunnattu, ja kovasti pidin. Elokuva loppu oli hieno, kerrankin Sorjonen uskals tehdä jotain sellasta mihin ei koskaan pystynyt. Elokuvan alku oli huono koska Sorjonen seikkailee hoidossa ja sitten yhtäkkiä päättyy tutkimaan rikoksia mutta hyvä, että liittyy. Lisäks Sorjonen tarinaa ei kerrottu loppuun, jännä nähä kuka Sorjonen uus pahin vastustaja on. Toivottavasti tulee jatkoa, seuraavas leffas Janina on varmaa poliisi ratkaisee sorjoset yhdes rikoksia.

Vierailija
25/43 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Sariolan kannattaisi panna lasikoppiin, niin matkis vielä paremmin.

Vierailija
26/43 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se oli hyvä. Seiskan kriitikko saa olla mitä mieltä hyvänsä.

Vierailija
27/43 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkääpäs nyt. Itse Sorjonen (Ville V) ei ole niin loistava mutta SIVUROOLIT on upeat ja erityisen upeaa ja kansainvälistä tasoa on kuvaus. Kuvaaja on aivan loistava.

Anu Sinisalo on erinomainen Lenan roolissa. Samoin se rikollisen murhaajan Maasalon esittäjä (en muista nimeä).

Mutta kuvaus on mieletön. Ilmakuvat, lähikuvat, loitonnukset, valon ja varjon leikki kasvoilla, unenomainen pelottava maailma… ihan huippua!

Vierailija
28/43 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä plagiaattipaskaa.

Vierailija
29/43 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän hävettävää on Seiskan lukemisessa kuin sarjassa.

En tue ihmisten hyväksikäyttäjälehteä.

Vierailija
30/43 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella surkea sössötys äänenlaatu ja välillä piti huulilta lukea, että sai selvää.

Mitä se "pikkutyttö" teki tuomarina.

Oli kyllä riman alitus. Tykkäsin kyllä aikaisemmasta sarjasta.

Vierailija
31/43 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava elokuva sekä sarja. Tykkään.

Vierailija
32/43 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole vuosikymmeniin pystynyt katsomaan suomalaisia elokuvia. Hauska kuulla, että äänittämään ei ole vieläkään opittu, ei siis tarvitse katsoa edelleenkään. Virtanen on nolo (olen jostain pätkän nähnyt) hän kopio ”synkän poliisin” mallin muilta, ei mitään omaa. Järjetön myötähäpeä.

Kuvaavaa on, että vaikka en ole koskaan opiskellut englantia (olen vanha eikä kotikyläni keskikoulussa voinut lukea kuin saksaa, enkä mennyt lukioon) silti osaan puhua ja ymmärrän englantia, koska olen katsonut brittiohjelmia ikäni. Äänitys tehdään niissä niin, että ääni kuuluu ja sanoista saa selvän.

Vierailija
33/43 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ois arvannut, että seiskaltakin löytyy kriitikko :D 

ajattelin samaa ja olin tikahtua,kannattas kriitikon vähän kritisoida lehtensä "uutisia"

Vierailija
34/43 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudon viipyilevää tekemistä, menemistä. Mitään ei puhuta.

Ohjaajana joku musiikkivideoiden tekijä

Lenan poninhäntä vain keikkuu.

Vierailija
35/43 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin kovasti :)

Äänentoistoon noin yleisesti auttaa, että kuuntelee laadukkailla kuulokkeilla.

Vierailija
36/43 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkäsin kovasti :)

Äänentoistoon noin yleisesti auttaa, että kuuntelee laadukkailla kuulokkeilla.

Toki se on yksi vaihtoehto että kaikki 5,5 miljoonaa suomalaista ostaa uudet kuulokkeet. Toinen ja ehkä se helpompi vaihtoehto on se että tehdään leffat ja sarjat niin kuin muualla länsimaissa. Niin että puheesta saa selvää ilman tonnin kuulokkeita. LOL

Vierailija
37/43 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ois arvannut, että seiskaltakin löytyy kriitikko :D 

Tää oli hauska :D 

Vierailija
38/43 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla ehkä katsottavakin ilman Virtasta.

Vierailija
39/43 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä paskaa.

Vierailija
40/43 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turo Sorjonen😅😅 täyttä pazkaa ihan apukoululaisille tehtyä soopaa! Vaan omerta 6-12 oli vieläkin surkeampi😅😅