Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko tämä nainen kiinnostunut?

Vierailija
01.11.2021 |

Olen ollut 5 v töissä alihankintayrityksessä jossa työnkuvaani kuuluu asioida ja tehdä yhteistyötä erään ostajayrityksen koordinaattorinaisen kanssa. yleensä pari kertaa vkossa joku lyhyt asia. Asiointi oli aina miellyttävää ja nainen hyväntuulinen, yleisestikin on helposti lähestyttävä ihmistyyppi.

Emme ole koskaan kyselleet toisiltamme kuulumisia tms. Vaan pelkästään asioiden hoitoa hyväntuulisesti. Viimeiset 1-2 vuotta nainen on ollut selkeän tyly minua kohtaan. Mitään järkevää selitystä en tähän keksi. En ole muilta työntekijöiltä kysynyt, mutta mahdoton uskoa että hän olisi yhtäkkiä tyly kaikkia kohtaan.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/15 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitkö oikeasti tuollaisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietitkö oikeasti tuollaisia?

Mulla on tietääkseni oikeus viihtyisään työelämään jossa ihmisten kanssa on mutkatonta työskennellä. Onhan tuon naisen käytös nyt todella outoa. Mitään en ole tehnyt miksi hänellä voisi olla jotain hampaankolossa minua kohtaan. Ap

Vierailija
4/15 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut voi olla tyly, jotta toinen ei vain arvaisi, että hän on ihastunut. Ehkä hän kokee, että oli sinulle liian iloinen ja nyt sitten on ottanut takapakkia. Tai sitten hän on kokenut, että sinä olet ollut liian hyväntuulinen hänelle ja ajatellut, että sinulla on taka-ajatuksia (eikä siis ole itse ihastunut) ja on päättänyt palauttaa sinut maan pinnalle.

Mutta yhä edelleen, mitäs me täällä palstalla tietäisimme.

Vierailija
5/15 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et pyydä sitä naista vaikka kahville. Vaikka työpaikalla ensin, jos ei lähde niin sitten ei lähde.

Mutta jos lähtee niin pyydä sitten seuraavaksi jonnekin talon ulkopuolelle.

Vierailija
6/15 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pitäisi kyllä ihastumista ihan viimeisenä syynä miksi joku on tyly. Ehkä liikaa stressiä töissä, uusi pomo on pippelipää tms. 

Vierailija
7/15 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vaikeuttanut hänen työtään jotenkin? Kuulostaa siltä, että työhön liittyvästä asiasta on kyse.

Vierailija
8/15 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pitäisi kyllä ihastumista ihan viimeisenä syynä miksi joku on tyly. Ehkä liikaa stressiä töissä, uusi pomo on pippelipää tms. 

No ehkä ei sentään tyly, mutta hymytön nyt ainakin voi ihastuneena olla. Jos pelkää, että toista vaikka häiritsisi ihastuminen. - 4

Vierailija
9/15 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastunut voi olla tyly, jotta toinen ei vain arvaisi, että hän on ihastunut. Ehkä hän kokee, että oli sinulle liian iloinen ja nyt sitten on ottanut takapakkia. Tai sitten hän on kokenut, että sinä olet ollut liian hyväntuulinen hänelle ja ajatellut, että sinulla on taka-ajatuksia (eikä siis ole itse ihastunut) ja on päättänyt palauttaa sinut maan pinnalle.

No kyllä te muutkin ymmärrätte että jokin syy hänen käytökselle on. (Ja sen ruotiminen on tällä palstalla ihan ok, eikä tarvitse siitä nälviä tai antaa ymmärtää että palsta on tarkoitettu tärkeämmille aiheille) En tosiaan ole itse käyttäytynyt mitenkään epänormaalisti naisen kanssa. Itse en ole hänestä kiinnostunut. Ap

Vierailija
10/15 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä te muutkin ymmärrätte että jokin syy hänen käytökselle on. (Ja sen ruotiminen on tällä palstalla ihan ok, eikä tarvitse siitä nälviä tai antaa ymmärtää että palsta on tarkoitettu tärkeämmille aiheille) En tosiaan ole itse käyttäytynyt mitenkään epänormaalisti naisen kanssa. Itse en ole hänestä kiinnostunut. Ap

Olisiko sittenkin ollut ihastunut ja nyt sitten tyly, kun oivalsi, ettet sinä olekaan kiinnostunut. Ihastuneelle naiselle pelkkä ystävällisyys voi olla kovin kannustavaa.

Vierailija
11/15 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mitäs jos hän on esimerkiksi naimisissa ja heillä menee miehen kanssa tosi huonosti, on mennyt jo pari vuotta, ja hän on siksi tyly. Kaikenlaisia syitä voi olla.

Ymmärrän, että ap on ilmeisesti sellainen rento tyyppi, jolle on tärkeää, että ihmisten kanssa on mukava meininki, ja nyt ap:tä harmittaa, kun nainen on tyly. Mutta ole ap kuin et huomaisikaan hänen tylyyttään ja hoida hänen kanssaan vain pakolliset keskustelut työaiheista.

Vierailija
12/15 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko vaikeuttanut hänen työtään jotenkin? Kuulostaa siltä, että työhön liittyvästä asiasta on kyse.

Sehän tässä juuri onkin kun en ole. Enkä ole niin yksinkertainen ettenkö osaisi kyllä hahmottaa jos siitä voisi olla kyse.

Kuvitelkaa että käytte vuosia ruokakaupassa ja teillä on yleensä aina sama asiakaspalvelija. Ja yhtäkkiä tämä muuttaa käytöstään pysyvästi tylyksi juuri teitä kohtaan. Ap

Vierailija
13/15 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla samankaltainen tilanne, mutta itse olen nainen. Kyselin tosin itse aina miehen kuulumisia ja hän vastasi iloisesti, mutta kun ei kysynyt koskaan takaisin niin lakkasin yrittämästä ja hoidan nyt asiat vain viileän asiallisesti.

Voi olla myös että on kiinnostunut mutta varattu tai olettaa ettet ole kiinnostunut, joten suojelee itseään viileällä käytöksellä.

Vierailija
14/15 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran osaan lukea ihmisiä, että tässä ei ole kyse siitä että naisella on joku vaikea elämäntilanne tms. Jos olisi, hän luultavimmin käyttäytyisi eri tavoin. Ja olen itsekin välillä outo (sisäänpäinkääntynyt) omien henk koht asioiden takia, mutta tuollainen systemaattinen tylyys joka jatkunut noin kauan vaikka vuodenajat vaihtuu. Ap

Vierailija
15/15 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran osaan lukea ihmisiä, että tässä ei ole kyse siitä että naisella on joku vaikea elämäntilanne tms. Jos olisi, hän luultavimmin käyttäytyisi eri tavoin. Ja olen itsekin välillä outo (sisäänpäinkääntynyt) omien henk koht asioiden takia, mutta tuollainen systemaattinen tylyys joka jatkunut noin kauan vaikka vuodenajat vaihtuu. Ap

Onko nainen voinut kuulla jotain ikävää sinuun liittyen yhteisen tutun/somen kautta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi