Muodostuukohan tänne koskaan kuppikuntia?
Tai nikkien välisiä inho/viha/riitasuhteita..
Tuleekohan meistä sellainen tiivis yhteisö, jossa jokainen tiedetään toisistamme jotain "oikeeta"?
Kommentit (10)
Voin muuten paljastaa että AV Mamma asuu Turussa ja sen miehen nimi alkaa J:llä!!!!
Mä en asu Turussa.
Tarkoittaako aloittaja kuukuppikuntia vai asuinpaikkakuntia vai kahvipuppikuntia. hämmentävää...
[quote author="AV Mamma " time="10.01.2015 klo 18:06"]Voin muuten paljastaa että AV Mamma asuu Turussa ja sen miehen nimi alkaa J:llä!!!!
[/quote]
Mä asun Turussa ja mun miehen nimi alkaa myös J:llä :'D
[quote author="Av Mamma" time="10.01.2015 klo 18:11"]
[quote author="AV Mamma " time="10.01.2015 klo 18:06"]Voin muuten paljastaa että AV Mamma asuu Turussa ja sen miehen nimi alkaa J:llä!!!! [/quote] Mä asun Turussa ja mun miehen nimi alkaa myös J:llä :'D
[/quote]
Tää oli vasta alkua... vapise!
T: Paljastuksia tekevä AV Mamma :D
[quote author="AV Mamma" time="10.01.2015 klo 18:13"]
AV-mammat vs muu maailma
[/quote]
Tarkotatko av-mammoilla nyt av-mamma-nikkisiä vai kaikkia meitä palstalijoita? Onko minut nyt eristetty joukosta, kun en ookaan nikiltäni av-mamma..=((
Tästä se alamäki sitten lähti..
[quote author="AV Mamma " time="10.01.2015 klo 18:13"][quote author="Av Mamma" time="10.01.2015 klo 18:11"]
[quote author="AV Mamma " time="10.01.2015 klo 18:06"]Voin muuten paljastaa että AV Mamma asuu Turussa ja sen miehen nimi alkaa J:llä!!!! [/quote] Mä asun Turussa ja mun miehen nimi alkaa myös J:llä :'D
[/quote]
Tää oli vasta alkua... vapise!
T: Paljastuksia tekevä AV Mamma :D
[/quote]
Mitä vielä tiedät minusta? :'D Se Av Mamma joka on turusta ja mies alkaa J-kirjaimella.
Täälläähän on koko ajan ollut av mammat, vastaan AV Mammat ;) Tuskin tulee kun eihän tämä uudistus tainnut toimia niin kuin oli tarkoitus. Joku nokkela keksi heti porsaan reiän.
Ei muodostu, sillä olemme anonyymejä mammoja.