Kokemuksia lyhyistä miehistä???
Kommentit (19)
Omituinen kysymys, ei pituus vaikuta mitenkään ihmisen luonteeseen. Mulla on ollut tosi mukava lyhyt avomies, mutta pakko myöntää, että kärsin itse hänen lyhyydestään, kun itse olen aika pitkä.
2 jatkaa: Kysymys siis oli, että minkälaisia ovat kumppaneina. Persoonallisuus ei kyllä ole pituudesta kiinni. Pääasiassa kaikki "lyhyet" miehet, joihin olen tutustunut, ovat sympaattisia, mukavia ja huomioon ottavia.
Anteeksi ensimmäinen vastaukseni. Ymmärsin kysymyksen aluksi väärin.
Kompensoi lyhyyttään besserwisser-asenteella. Palomies/sukeltaja ja naisten pyörityksessä. Yllärinä 3cm vehje erektiossa :)
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:57"]
2 jatkaa: Kysymys siis oli, että minkälaisia ovat kumppaneina. Persoonallisuus ei kyllä ole pituudesta kiinni. Pääasiassa kaikki "lyhyet" miehet, joihin olen tutustunut, ovat sympaattisia, mukavia ja huomioon ottavia. Anteeksi ensimmäinen vastaukseni. Ymmärsin kysymyksen aluksi väärin.
[/quote]
Onko tämä ns. naisen logiikkaa???
Helvetin rasittavia olematonta itsetuntoaan pullistelulla "pönkittäviä" luusereita. Pituus sinänsä ei ongelma, mutta tuo käytös!!! En ikinä ota enää moista riesoikseni.
Vähän niinku oikeita miehiä, mutta ei kuitenkaan ole. Hassun näkösiä ja huvittavaa ku nylkyttävät nopeasti menemään, jos antaa läpällä semmosen panna. :D
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:06"]
Helvetin rasittavia olematonta itsetuntoaan pullistelulla "pönkittäviä" luusereita. Pituus sinänsä ei ongelma, mutta tuo käytös!!! En ikinä ota enää moista riesoikseni.
[/quote]
Tuo taitaa olla vain idioottien naisten ongelma. Semmoiset törmää pelkkiin idioottimiehiin pituudesta huolimatta.
No sellainen kokemus, että lyhyt mies ja pidempi nainen pariskuntana tunnumme olevan muille paljon suurempi ongelma kuin toisillemme. Valitettavasti. Sitä oikeasti toivoisi, että aikuisilla ihmisllä olisi muutakin tekemistä kuin ajatella, että lyhytkasvuinen olisi myös henkisesti jälkeen jäänyt. Tai, että lyhyemmän miehen pidemmän kumppanin (naisen) täytyy vain kärkkyä miehen rahoja tms.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:09"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:06"]
[/quote]
Tuo taitaa olla vain idioottien naisten ongelma. Semmoiset törmää pelkkiin idioottimiehiin pituudesta huolimatta.
[/quote]
Ei ole ollut vastaavia ongelmia normaalien miesten kanssa.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:13"]
No sellainen kokemus, että lyhyt mies ja pidempi nainen pariskuntana tunnumme olevan muille paljon suurempi ongelma kuin toisillemme. Valitettavasti. Sitä oikeasti toivoisi, että aikuisilla ihmisllä olisi muutakin tekemistä kuin ajatella, että lyhytkasvuinen olisi myös henkisesti jälkeen jäänyt. Tai, että lyhyemmän miehen pidemmän kumppanin (naisen) täytyy vain kärkkyä miehen rahoja tms.
[/quote]
No väkisinki tulee mieleen, että miksi nainen ei ole valinnut pitempää miestä. Voi olla aitoa rakkautta, mutta epäilykset kieltämättä herää. :D
siis mitä hittoa - 169cm mies lyhyt jos nainen 158cm??
ei mee jakeluun... ylipäänsäkin tämä "lyhyiden" miesten mollaus täällä. jos ei ole napoleon-kompleksia niin mitä väliä?
Miehen pituuz on suhteessa naisen pituuteen. Jos olet itse lyhyt niin alle 170 cm mies voi olla sinulle pitkä. Jos oket 190 cm niin 180 cm mies on lyhyt. Mutta ei kai sillö mitään merkitystä ole? Outoja nämä pituuskeskustelut.
"No väkisinki tulee mieleen, että miksi nainen ei ole valinnut pitempää miestä. Voi olla aitoa rakkautta, mutta epäilykset kieltämättä herää. :D" - kommenttisi kuullosti melkeinpä rehelliseltä. Me naiset kun aina osaamme valita kehen meidän kannattaa rakastua, valitsemme vain aina parhaan päältä.. Oikasti minullakin olisi kyllä ollut potenttiaalisia muitakin vaihtoehtoja. Toisaalta lainaamani kommentti muistutti nykyisestä tasa-arvosta; miehen edelleen oleteaan tai odotetaan olevan heterosuhteessa se fyysisesti vahvempi ja kookkaampi. ja naisen "se" hennompi, ja fyysisesti miestä pienempi.
Ihan paskoja. Siis vau, tästäkö se johtuukin, siis pituutta en ole epäillyt, kun olen ihmetellyt miksi kerta toisensa jälkeen olen lykännyt käteni paskaan. Mutta siis, mähän olen tapaillut vain samanmittaisia tai lyhyempiä miehiä kuin itse olen, ja tavannut toinen toistaan inhottavampia ja sairaampia tapauksia.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:31"]
ei mee jakeluun... ylipäänsäkin tämä "lyhyiden" miesten mollaus täällä. jos ei ole napoleon-kompleksia niin mitä väliä?
[/quote]
Alle 180cm on lyhyt kyllä mun mielestä oli nainen minkä pituinen tahansa. Kyllä niillä pikku-ukoilla on kompleksia kompleksin päällä. Nähty on. Ei kai kukaan niitä kiellä tapailemasta. Niistähän on oikein varaa valita ketä semmosen haluaa. Mä en alle 185cm ukkoa ota, koska haluun että mies on MIES.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:31"]
[/quote]
Alle 180cm on lyhyt kyllä mun mielestä oli nainen minkä pituinen tahansa. Kyllä niillä pikku-ukoilla on kompleksia kompleksin päällä. Nähty on. Ei kai kukaan niitä kiellä tapailemasta. Niistähän on oikein varaa valita ketä semmosen haluaa. Mä en alle 185cm ukkoa ota, koska haluun että mies on MIES.
[/quote]
Siinähän sitten on. Enemmistö suomalaisista miehistä on sun mielestä lyhyitä. Keskipituus kun on 178cm.
On ominaisuuksia ja asioita, jotka voi valiita ja on asioita joita ei voi valita, tai mihin ei voi itse vaikuttaa, kuten oma pituus. Yritän osata erottaa nämä kaksi asiaa totistaan. Ja melko hyvin olen onnitunut.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:21"]
On ominaisuuksia ja asioita, jotka voi valiita ja on asioita joita ei voi valita, tai mihin ei voi itse vaikuttaa, kuten oma pituus. Yritän osata erottaa nämä kaksi asiaa totistaan. Ja melko hyvin olen onnitunut.
[/quote]
Ja suosit lyhyitä miehiä pitkien kustannuksella. Eikö? T: Lyhyt mies
Mieheni on 169 cm ja itse olen 158 cm.
Vaikuttaa sillä tavalla että yli 10 cm korkoja en käytä, kun hän on vieressäni. Muutoin ei haittaa tippaakaan.
Seurustelun alussa mietin, kuinka esim. ystävät tai sukulaiset suhtautuvat pituuseroon, mutta sen jälkeen en sen enempää ole miettinyt - tai no, jos meille tulee lapsia, toivon, että olisi tyttö/tyttöjä.
Pääasiassa pidän 175-185 cm miehistä, mutta ei sille voi mitään; kun iskee, niin iskee pituudesta huolimatta.