Blogistin 2000€ rotsi,
Kommentit (12)
Vaikea sanoa näillä tiedoilla, kun ei kuvaa ole nähtävissä. Minkälaisesta takista on kyse?
Ai Xenian Burberryn takki? Hieno on ja varmasti laadukas, tosin laatua saa jo neljäsosalla tuosta hinnasta...
Jaa.. no eipä tuo nyt mikään erikoisen hieno ole. Joskin varmasti laadukas.
Paljonko sen jälleenmyyntiarvo on?
Hys, ei täällä saa keskustella bloggareista...
No, kenellä noin kallis takki on? Mitä materiaalia?
No, kertoo kertoo. Kenellä on noin kallis takki?
Okei. Joku oli selvittänyt hinnan. Makuasioista ei voi kiistellä, joten kiistaa tästä ei saada aikaiseksi. Mitäkö mieltä? Ensinnä, pääasia lienee osrajan itsensä tyytyvöisyys hankintaansa. Toiseksi, ei olisi oma valinta. Miksi ei? Väri, malli, materiaali. Burberryn suhteen olen vanhanaikainen, parhaita ovat ne oikeat klassikkotakit. En ole varma, tehdäänkö sellaisia enää naisille. Firma muuttui siellä vuosituhannen vaihteessa. Ei mulla muuta.
Tuo takki istuu kyllä kauniisti, niin kuin Mungonkin Burberry-trenssi. Olisipa ihanaa saada joskus tuollainen. Hinta taas on aivan överi. Pätäkkää löytyy näiltä bloggaajilta poltettavaksikin.
Hyväksyn hinnan, jos tuo kaulus on oikeaa turkista. Ei ole mitään niin noloa kuin faux fur.
Omaa silmää ei miellytä, mutta eihän se minun takkini olekaan. Hinta taas on uskomaton.
Tosin trensseistä saa pulittaa jopa 3300€ ja ylikin, vaikka malli osassa niistä on heikentynyt. Kangas saattaa olla helposti nukkaa keräävä ja heikohkosti kosteutta sietävä. Esim. se selkäläppä on joissain malleissa nysä ja ei suojaa lapoja, halkiossa on nappikiinnitys, jossa se nappi halkeaa kahtia käytössä (sijoitus on epäköytännöllinen, liian kapea halkio jne.) Edelleen haikailen niitä klassikkomalleja, joita sai reilunpituisina/-kokoisina ja silti olivat linjakkaita.