Mulla on 11 lasta.
Kommentit (77)
Kasvattaako lapset lapsia vai ehditkö itse paneutua jokaisen kohdalla siihen hommaan?
Lapset on elämän lahja.Ei itsestään selvyys.Kaikkea hyvää vain sinulle ja perheellesi.Itselläni on 2 aikuista lasta.Ison perhen olisin halunnut,mutta kohdalani se ei olut mahdolista!
Vierailija kirjoitti:
Kasvattaako lapset lapsia vai ehditkö itse paneutua jokaisen kohdalla siihen hommaan?
Isommat välillä katsovat pienempien perään mutta eivät he kasvatusta hoida, se on mun ja mieheni tehtävä :) mulla on kyllä aikaa lapsille, oon kotiäitinä ja osa lapsista koulussa ettei kaikki ole edes yhtä aikaa kotona :) ap.
tia.a68.v. kirjoitti:
Lapset on elämän lahja.Ei itsestään selvyys.Kaikkea hyvää vain sinulle ja perheellesi.Itselläni on 2 aikuista lasta.Ison perhen olisin halunnut,mutta kohdalani se ei olut mahdolista!
Totta turiset ja kiitos. Toisia luoja suosii herkemmin. ap.
Vierailija kirjoitti:
Oikea suurperhe..
Heh sanos muuta! Olen aina halunnut ison suurperheen ja luojalle kiitos että näin tapahtui :) ap.
Onko montako tyttöä ja montako poikaa?
Vierailija kirjoitti:
7 poikaa ja 4 tyttöä :) ap.
Vierailija kirjoitti:
Hyi
Mitä tarkoitat? ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sinun oma elämäsi? Koulutus, matkustelu, ura, harrastukset, saavutukset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sinun oma elämäsi? Koulutus, matkustelu, ura, harrastukset, saavutukset?
Ammatiltani oon myyjä mutta nyt tosiaan kotiäippänä jonkin aikaa jo ollut :) tässähän minä elämääni elelen kaikessa rauhassa, ja lapset ovat elämäni ja iso osa sitä. Kyllä olen mielestäni äitiyden myötä saavuttanut jo paljon ja koko ajan lisää kun kasvatan lapsiani :) meillä kyllä reissataan millon missäkin, ei iso lapsi katras sitä estele :) ap.
Ihanaa, ihailen isoja perheitä!
Itsekin olen välillä sellaisesta haaveillut, mutta tunnen itseni ja introverttina, rauhaa ja hiljaisuutta rakastavana, sekä mukavuudenhaluisena (= tarvitsen päivittäin paljon aikaa rauhassa itsekseni oleiluun esim kirjaa lukien, käsitöitä tehden tai vaikka palstaillen..) tiedän ettei musta olisi suurperheen äidiksi.
Kaksikin lasta uuvuttaa välillä 😅
Siinä on ollu kyllä urakka pyöräyttää noin monta lasta. Minkälainen strategia sulla oli tämän unelman toteuttamiseen ja monta vuotta siinä kesti, että tuli valmista? Joutuko ottaa välivuosia ettei paikat repeä?
Kai sä ap menet joskus töihin? Tai mitä aiot tehdä, kun et enää lapsia saa? Paljonko miehesi tienaa ja miten asutte?
Paljon ukkos tienaa ja kuin paljon on velkoja pystyssä vai kuppaatko tukia?
Montako äitiyspakkausta ootte ottanut?
Montako paistinpannua menee vuodessa?
Onko teillä oma lehmä kuistilla vaikko ojassa?
Oikea suurperhe..