Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on 11 lasta.

Vierailija
01.11.2021 |

Rakastan heitä kaikkia valtavasti ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatko jokaisen nimen vai tarvitko lunttilappua?

Sukunimistä erotan lapset toisistaan.

Vierailija
62/77 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea isosta perheestä! Olisin itsekin halunnut ison perheen 4-5 lasta, mutta nyt taitaa jäädä kolmeen lapseen. Aina niitä ei vaan sillä tavalla tule, vaikka kuinka toivoisi. Joillekin se perheen perustaminen ja iso perhe on se elämän tarkoitus. Toisille sit ilmeisesti juhliminen, matkustaminen ja muut jutut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites teinien kanssa? Meillä on Vain yksi murkku kotona ja muun perheen elämä on yhtä kakkaa jos rehellisiä ollaan. On niin paljon tullut muutoksia, ikäviä sellaisia kun nuori hakee rajojaan, uhmaa vastaan. En pysty edes ajatella mihin tässä joutuisi, pöpilään kait jos nuorisoa olisi enemmänkin talossa!!!

Vierailija
64/77 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tätä tarinaa.

Vierailija
65/77 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi kuinka uskossa niin kaikille tulee murrosikä jollain muotoa. Ehkä uskovaisilla nuorilla ei ole niin paljoa mahdollisuuksia joutua ongelmiin kun mitään houkutuksia ei ole tarjolla. Eikä kaverit liiku kaupungilla tms.

Vierailija
66/77 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites teinien kanssa? Meillä on Vain yksi murkku kotona ja muun perheen elämä on yhtä kakkaa jos rehellisiä ollaan. On niin paljon tullut muutoksia, ikäviä sellaisia kun nuori hakee rajojaan, uhmaa vastaan. En pysty edes ajatella mihin tässä joutuisi, pöpilään kait jos nuorisoa olisi enemmänkin talossa!!!

Uskovaiset teinit ei kiukutele. Olen itse uskovaisen perheen nykyään aikuinen lapsi ja tiedän tämän. Jos kiukuttelee, joutuu riivaajien poistoon tai jopa saarnaajan luo.

Vierailija
67/77 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonimyrsky on joillekin teineille niin kova ettei pysty aina käyttäytyä hyvin. Miten siis uskovaisten lapset pystyy hillitsemään itseään joka päivä?!

Vierailija
68/77 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hormonimyrsky on joillekin teineille niin kova ettei pysty aina käyttäytyä hyvin. Miten siis uskovaisten lapset pystyy hillitsemään itseään joka päivä?!

Kyllä se mulla ainakin onnistui. Ei ole kivaa, jos joutuu saarnaajan puheille tai isä poistaa ulos riivaajia. Osa uskovaisista vanhemmista ei tajua, että lapsi kiukuttelee esim uhma ja teini-iässä, vaan kiukuttelua pidetään paholaisesta lähtöisin olevana asiana.

Vierailija
69/77 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kerro paljon menee ruokaan rahaa?

Vierailija
70/77 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muuten kiva jos lapsen bestis on suurperheestä. Ei puhettakaan että saisi joskus kyydin, aina me kuskataan. Ja kaveri suree kun ei saa pitää kaverisynttäreitä, ei saa kutsua ketään yökylään, ei oikein kutsua kylään muutenkaan.

Vierailija
71/77 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap! Onnea ja kaikkea hyvää perheellesi. Lapset ovat lahja oli niitä yksi tai useampi!🥰

Vierailija
72/77 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten riivaajia poistetaan? Entä se saarnaaja? Ap hävisi, ei vastaa teinijuttuihin.

Vierailija
73/77 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten riivaajia poistetaan? Entä se saarnaaja? Ap hävisi, ei vastaa teinijuttuihin.

En ole ap, mutta olen heluntailaisen perheen aikuinen lapsi. Meillä isä poisti riivaajia eli rukoili kovaan ääneen, että saatana poistui minusta, avasi uunin pellit ja ulko-oven. Saarnaaja sitten, jos joutui hänen luokseen, rukoili kovasti ja voiteli otsan öljyllä.

Vierailija
74/77 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ehkäisyn käyttö kielletty?

Vierailija
75/77 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joulut sujuu ap? Montako tuhatta euroa menee joululahjoihin?

Vierailija
76/77 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatko jokaisen nimen vai tarvitko lunttilappua?

Kuinka monen ihmisen nimen itse muistat? 5?

Vierailija
77/77 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi