Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on 11 lasta.

Vierailija
01.11.2021 |

Rakastan heitä kaikkia valtavasti ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos sä tai ukkos potkaisette tyhjää? Kuka hoitaa muksut vai meneekö huostaan koko sakki?

Varmasti jossain vaiheessa, toivottavasti sitten kun ollaan vanhoja, niin tullaan täältä poistumaan ja jos pieniä lapsia on niin silloinhan heidät sijoitetaan sijaiskotiin tai lastenkotiin. Mutta en haluaisi ajatella asiaa joka ei ole vielä ajankohtainen (toivotaan näin!) :) ap.

Vierailija
42/77 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää vaan, että yhdentoista lapsen äiti ehtii olla netissä aamulla näin kauan. Vaikka lapset olisivatkin koulussa/päiväkodissa. Hieno suoritus.

Maailma on ihmeitä täynnä :) mutta tällä hetkellä kotosalla mulla muksuista kolme joista nämä kaksi leikkii leikkejään ja pienokainen sylissä tyytyväisenä pötköttää ❤ ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutte vissiin pohjanmaalla? Miten selviytyisit jos miehesi pettäisi ja tulisi ero?

Ei asuta Pohjanmaalla :) Varmasti jollain tapaa ajan kanssa selviytyisin, mutta olisi se kyllä kamala tilanne jos ero tulisi. En ole asiaa miettinyt sen kummemmin, pyrin miettimään asiat positiivisessa valossa ensiksi ja "negatiivisuuden" aika on sitten jos/kun semmoinen koittaa. ap.

Vierailija
44/77 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon ukkos tienaa ja kuinon on velkoja pystyssä vai kuppaatko tukia?

https://www.kela.fi/lapsilisa-maara-ja-maksaminen

Eli AP tienaa nettona 11 lapsesta 1775,58€/kk.

Vierailija
45/77 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotihoidontuet päälle.

Vierailija
46/77 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on outoa, että jollekin riittää vain äitiys. Pohjanmaallahan on paljon 18 lapsen jopa yli 20 lapsen perheitä. Taitaa ap. kin päästä 20 lapseen.

Vierailija
47/77 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheeta....... mun ainokainen täytti tänä vuonna 18v.

Vierailija
48/77 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä :) mutta laskepas paljonko rahaa menee 11 lapsen ruokiin ja muuhun mitä tarvitsevat :) ei ole niin yksioikoista. ap.

Vierailija
49/77 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tämähän on selvä provo hymiöineen.

Ei ketään oteta huostaan jos toinen kuolee ja on niin onnellinen perhe?

Ja jos perintöä niin miksi asuntolainaa?

Ja jos 11 muksua niin äiti kyllä pesee pyykkiä, heittää kuivausrumpuun, tekee ruokaa valmiiksi, kuorii perunoita, täyttää tiskikoneita, siivoaa jne..tekee koko ajan jotain vaikka muksut koulussa...

Kaikkea kanssa..

Vierailija
50/77 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainokaisen ihanan jästipään kanssa ihan tarpeeksi hommaa, joten olisin jo kuollut ap:na jo ajat sitten. Jotkut ne vaan jaksaa.

Toisen lapsen haluaisin muttei ole tärpännyt ja ehkä hyvä niin vaikka ainoana lapsena sisaruksen lapselleni haluaisin antaa.

Vierailija
51/77 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mietit ap siitä jos saatkin vielä esim 9 lasta?

Vierailija
52/77 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, tämähän on selvä provo hymiöineen.

Ei ketään oteta huostaan jos toinen kuolee ja on niin onnellinen perhe?

Ja jos perintöä niin miksi asuntolainaa?

Ja jos 11 muksua niin äiti kyllä pesee pyykkiä, heittää kuivausrumpuun, tekee ruokaa valmiiksi, kuorii perunoita, täyttää tiskikoneita, siivoaa jne..tekee koko ajan jotain vaikka muksut koulussa...

Kaikkea kanssa..

Kysymyksessä oli kyse siitä jos lasten molemmat vanhemmat kuolevat, niin kyllä usein siinä tapauksessa lapset sijoitetaan muualle. Harvemmin jäävät isovanhemmille hoidettavaksi. Ja tottakai minä kotia hoidan samalla vaikka täällä kirjottelenkin :) kuten sanoin tällä hetkellä lapsista kotona on kolme ja pienin on imeväinen vielä :). Anteeksi että kirjoitustapani ärsyttää. ap.

Vierailija
53/77 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä :) mutta laskepas paljonko rahaa menee 11 lapsen ruokiin ja muuhun mitä tarvitsevat :) ei ole niin yksioikoista. ap.

No kerro paljon menee ruokaan rahaa?

Vierailija
54/77 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovainen kuitenkin?

Vierailija
55/77 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suurperheen äitinä lueskelen täällä sivussa näitä ja mietin..miten oikeesti ihmiset on niin kummissaan ja huolissaan jos joku ei elä ihan ns.normien mukaan🤦‍♀️Ja aina noi samat, paljon sun mies tienaa ja entä jos se jättää yms yms..meillä on kaikilla vaan 1 elämä ja ite ainakin elän niin, että oon onnellinen❤️Vaikka se jonkun mielestä väärin onkin. Meillä on vain 7lasta😅

Vierailija
56/77 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mietit ap siitä jos saatkin vielä esim 9 lasta?

Mietin että ovat hyvin tervetulleita joka ikinen :) vaikka uskoisin että niin montaa lasta meille ei enää siunaudu :) ap.

Vierailija
57/77 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maanantai aamun tosi tosi huono satu 😤😤

Mitäpä muuta puuhaa sitä nyt 11 lapsen äidillä olis maanantaiaamuna kun notkua palstalla?

Vierailija
58/77 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskovainen kuitenkin?

Uskon jumalaan jos sitä hait :) ap.

Vierailija
59/77 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

lesta?

Vierailija
60/77 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maanantai aamun tosi tosi huono satu 😤😤

Mitäpä muuta puuhaa sitä nyt 11 lapsen äidillä olis maanantaiaamuna kun notkua palstalla?

No minä tuossa jo vastailinkin jo toiselle, että tänään meillä on kotona lapsista kolme, ei siis niin vilskettä mitä yleensä on jotenka aikaa muuhunkin piisaa. Toiset leikkivät keskenään ja vauva mulla kantoliinassa kulkee mukana :) astianpesukone pesee miltei 3 tuntia astioita ja pyykkikone 1h45min vaatteita joten kun ne on ladattu ja päälle käynnistetty niin ei minua siinä kotvaan tarvita :) enkä minä täällä notku, käyn vastailemassa kysymyksiin kun miten aina ennätän :) ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi