Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämä on? Rv 36

10.01.2015 |

Anteeksi jo etukäteen pötkökirjoituksesta, kirjoitan kännykällä.
Eli odotan esikoista joten en tiedä mitä tämä on, kypsyykö paikat, onko vauva kiinnittymässä vai mitä.
Eilen illalla alkoi polttelemaan ja jomottelemaan alavatsaa ja alaselkää, ikäänkuin olisi tosi kovia menkkakipuja.
Tämä jatkui yön aamu seitsemään asti enkä siis pystynyt nukkumaan yhtään. Koko vatsa oli ihan tajuttoman kipeä (viiltäviä kipuja) ja arka eikä mikääna asento ollut hyvä. Ainoastaan kävely ja ylhäällä olo vähän helpotti.
Istuin vähän väliä vessan lattialla että nyt tulee oksennus muttei sitten tullut kuitenkaan.
Lisäksi minulla oli ilmavaivoja joita ei ole ollut koko raskauden aikana.
Vatsa on edelleen hyvin arka ja polttelee, myös kylkiä nipistelee. On myös jonkin verran paha olo.
Miltä kuulostaa, oliko sinulla raskauden aikana samaa?
Närästystä ei ole, sitä minulla on ollut paljon ja on täysin erilaista, sekä siihen minulla on jatkuva lääkitys.

Kommentit (21)

21/21 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ja mene käymään synnärillä niin saavat tarkistaa kohdunsuun tilanteen. Sitä varten ne kätilöt on siellä töissä että saa apua jos ei oikein tiedä missä mennään. Ole tiukkana.

Kaikki eivät ole tosi kipeitä vaikka vauva jo on syntymässä.

Tuttu käveli sairaalaan kun asui aika lähellä ja tuumasi siellä että tuskin se vielä syntyy mutta vähän tuntuu nyt paine erilailla ja olikin täysin auki ja sai vaan punnata vauvan maailmaan.

Eräs ystävä heräsi suppariin ja tiesi että nyt pitää heti lähteä sairaalaan kun eka tuli nopeasti. Matkalla tuli pari supparia ja kätilökin naurahti ettei ne vauvat nyt niin nopeasti synny. No yksi ponnistus ja siinä se vauva oli.

Itse olen taas sellainen että saa kyllä kitua ja huutaa kivusta tuntikausia ennenkuin pääsee ponnistamaan ja sitten saa kyllä oikein tehdä töitä että saa sen vauvelin maailmaan ja kaiken lisäksi paikat repeää :(

Onneksi saat sektion...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän